Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.
lotus zou beter hun 340 van een opvolger voorzien die op de baan mag. De 'enkel op het circuit' opvolger kent niet hetzelfde succes.
Toen de Exige S2 pas uit was, zat er enkel de Toyota 192pk-atmosferische motor in. Enkele eigenaars hebben daar toen een compressor op laten zetten (in de Corolla bestond die motor ook korte tijd met compressor, als ik me niet vergis)...
De luchthapper op het dak loopt inderdaad niet door tot de voorruit normaal.
En 250 pk kan dan perfect
De eigenaar beweerde acheraf een compressor geplaatst te laten hebben. Ook de luchtinlaat op het dak zou niet standaard zijn. Blijkbaar klopt dat.
Ik heb die wagen al een paar keer gezien op die plaats.
diene heeft hier allesinds al eens gestaan. Getrokken op de markt van zottegem. samen met een grijze.
Heel goed mogelijk. Ik heb die foto's gemaakt op de markt van Brakel. In het topic met foto's van geziene wagens, heb ik overigens ook nog een filmpje gepost van de eigenaar die weg reed met zijn wagen. Wel met de GSM gemaakt.
Comment