Carlito ook weer content
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
LOTUS Lovers
Collapse
X
-
Carlito ook weer content
-
De Sport350 die een tijd bij FKM te koop heeft gestaan was nr.20 (te zien op de plaque op het dashboard).
Toen ik dit doorgaf aan de Sport350 register, bleek dat er 2 wagens waren met nr.20. Lotus heeft dan contact opgenomen met de twee eigenaars, en die van FKM is blijkbaar erkend als de "echte" 20. Wat er met die andere is gebeurd weet ik niet.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door X-E-G Bekijk BerichtenKlein clubke , die Lotusrijders. Kom je overal tegen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stijne Bekijk Berichtenik ga mijn avatar nog niet wijzigen, maar ik ben geen exige rijder meer... ik heb een prachtige dochter van 7 maanden en dan heb je iets met meer dan 2 zitplaatsen nodig. Mijn vrouw is wel content... haar droomwagen is in de plaats nu: een zwarte mini cooper s cabrio f/o. voor mij gewoon nen wagen...Bijgevoegde Bestanden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door X-E-G Bekijk BerichtenDaarvoor heb ik in den tijd ook mijn toyota MR weggedaan, maar na een tijdje hunker je toch terug naar een kleine cockpit
ah, het zal enkele jaren geen 'petrolhead' meer zijn... eerst mijn motos, nu mijn auto... het was te verwachten, binnenkort stijn enkel nog... op de fiets.
Comment
-
Dat komt wel terug in orde van zodra de klein een paar jaar ouder is. Kunt misschien al sparen voor deze concept. Vermoedelijk voor eind 2007 en rond 275pk.Bijgevoegde Bestanden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk Berichten
Carlito ook weer content
Comment
-
Stijn, jammer te horen dat de Exige weg is. Eerst de problemen voor boven de 6500tr en nu geen meer. Jammer
Ikzelf heb nog geen kinderen en denk eigenlijk niet dat ik mijn lotus zou wegdoen, wij hebben elk een andere wagen en gebruiken de Elise enkel voor de weekends in de zomer.
Comment
-
en nu de echte foto's
Comment
-
Vandaag was blijkbaar Lotus Lente Rondrit, toevallig tegen gekomen
Comment
-
Schoon machien, X-E-G !
maak je 'ns een topic aan onder "Mijn Auto"?
Kweet toch Exiges staan voor 35K en minder, zelfs S2s... Maar 't is waar dat ze zeldzaam zijn. Meeste kans in de UK----------------------------------------------------------------------------------
2010 Porsche Cayenne S ---- Daily driver
2008 BMW 730dA (F01) Exclusive Line Plus ---- Daily driver (SOLD)
Pictures here: BMW 7 Series1992 Lamborghini Diablo 5.7L V12 SV Conversion ---- Weekend toy
Pictures here: Diablo
--------------------------------------------------------------------------------------------
It's like being in command of the Battlestar Galactica:
It might need half a starsystem to turn around,
but it'll do lightspeed, and has so much firepower even the
Cylons have respect for it...
--------------------------------------------------------------------------------------------
Comment
-
Goedkope Exige of Elise buiten het officiele circuit zijn zelden 100% te vertrouwen. Mocht je er toch een willen, vraag een test rit, rij naar een dealer en laat hem nakijken. Ik ken 2 dealers die dit liever hebben dan dat je later komt met een auto waar veel kosten aan zijn. Liever 100 euro betalen voor een nazicht op de zwakke punten dan veel meer te moeten betalen om hem leefbaar te houden.
ps Niet alle dealers preken naar eigen portemonnee
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ScoobySimon Bekijk BerichtenSchoon machien, X-E-G !
maak je 'ns een topic aan onder "Mijn Auto"?
Kweet toch Exiges staan voor 35K en minder, zelfs S2s... Maar 't is waar dat ze zeldzaam zijn. Meeste kans in de UK
En dit niet alleen bij Lotus. Heb zelfs met oplichters te maken gekregen bij de verkoop van de Lexus.
Liever iets meer betalen bij een dealer waar ik een goed gevoel bij heb en die, met kennis van zaken, mijn auto kan onderhouden.
En hier met een rechts stuur rondrijden is het toch niet helemaal
Comment
-
Prachtig... 't landschap ook.
Zou Wales kunnen zijn, over een dikke maand zit ik daar weer, dus veel Lotus-gerief op de baan
Comment
-
-
Need For Speed 2 had ook een flink Lotus-gehalte, met 2 modellen:
Met die 3-delige OZ's staat de Esprit toch het best... De eerste keer dat ik in een Lotus meereed, was een identiek exemplaar, maar dan het stuur aan de andere kant
Comment
-
de nieuwe Exige GT3 in race uitvoering van Cadena
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stijne Bekijk Berichtenwe hebben nog een renault megane, super wagen wat nuttigheid betreft. dat is nu 'mijn wagen'... maar ik heb al zitten denken om die weg te doen voor een 2+2 zitter... maar wat... een porsche heeft iedereen en is in mijn ogen niet zo speciaal... (ok ok, nen turbo, maar de prijs...), andere mogelijkheden, een ferrari scaglietti (of hoe schrijf je het?), een aston martin vanquish... maar dat is nog duurder!!! om maar te zwijgen van verzekering, taxen, verbruik en verval in waarde. op dat vlak is lotus super!
ah, het zal enkele jaren geen 'petrolhead' meer zijn... eerst mijn motos, nu mijn auto... het was te verwachten, binnenkort stijn enkel nog... op de fiets.
ik wil je bv eens alle babygerief zijn vervoeren met die mini
mijn mening.
Comment
Comment