Mededeling

Collapse
No announcement yet.

LOTUS Lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Carlito ook weer content
    Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
    Bestelt
    1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• De Sport350 die een tijd bij FKM te koop heeft gestaan was nr.20 (te zien op de plaque op het dashboard).
      Toen ik dit doorgaf aan de Sport350 register, bleek dat er 2 wagens waren met nr.20. Lotus heeft dan contact opgenomen met de twee eigenaars, en die van FKM is blijkbaar erkend als de "echte" 20. Wat er met die andere is gebeurd weet ik niet.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door X-E-G Bekijk Berichten
        Klein clubke , die Lotusrijders. Kom je overal tegen
        ik ga mijn avatar nog niet wijzigen, maar ik ben geen exige rijder meer... ik heb een prachtige dochter van 7 maanden en dan heb je iets met meer dan 2 zitplaatsen nodig. Mijn vrouw is wel content... haar droomwagen is in de plaats nu: een zwarte mini cooper s cabrio f/o. voor mij gewoon nen wagen...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stijne Bekijk Berichten
          ik ga mijn avatar nog niet wijzigen, maar ik ben geen exige rijder meer... ik heb een prachtige dochter van 7 maanden en dan heb je iets met meer dan 2 zitplaatsen nodig. Mijn vrouw is wel content... haar droomwagen is in de plaats nu: een zwarte mini cooper s cabrio f/o. voor mij gewoon nen wagen...
          Daarvoor heb ik in den tijd ook mijn toyota MR weggedaan, maar na een tijdje hunker je toch terug naar een kleine cockpit
          Bijgevoegde Bestanden
          Last edited by ; 05/03/2007, 20:58.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door X-E-G Bekijk Berichten
            Daarvoor heb ik in den tijd ook mijn toyota MR weggedaan, maar na een tijdje hunker je toch terug naar een kleine cockpit
            we hebben nog een renault megane, super wagen wat nuttigheid betreft. dat is nu 'mijn wagen'... maar ik heb al zitten denken om die weg te doen voor een 2+2 zitter... maar wat... een porsche heeft iedereen en is in mijn ogen niet zo speciaal... (ok ok, nen turbo, maar de prijs...), andere mogelijkheden, een ferrari scaglietti (of hoe schrijf je het?), een aston martin vanquish... maar dat is nog duurder!!! om maar te zwijgen van verzekering, taxen, verbruik en verval in waarde. op dat vlak is lotus super!

ah, het zal enkele jaren geen 'petrolhead' meer zijn... eerst mijn motos, nu mijn auto... het was te verwachten, binnenkort stijn enkel nog... op de fiets.
            Last edited by ; 10/03/2007, 10:03.

Comment

• Dat komt wel terug in orde van zodra de klein een paar jaar ouder is. Kunt misschien al sparen voor deze concept. Vermoedelijk voor eind 2007 en rond 275pk.
              Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk Berichten

Carlito ook weer content
                Daar mag je zeker van zijn

Comment

• Stijn, jammer te horen dat de Exige weg is. Eerst de problemen voor boven de 6500tr en nu geen meer. Jammer

Ikzelf heb nog geen kinderen en denk eigenlijk niet dat ik mijn lotus zou wegdoen, wij hebben elk een andere wagen en gebruiken de Elise enkel voor de weekends in de zomer.

Comment

• en nu de echte foto's
                    Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Vandaag was blijkbaar Lotus Lente Rondrit, toevallig tegen gekomen

Comment

• Schoon machien, X-E-G !

maak je 'ns een topic aan onder "Mijn Auto"?

Kweet toch Exiges staan voor 35K en minder, zelfs S2s... Maar 't is waar dat ze zeldzaam zijn. Meeste kans in de UK
                        ----------------------------------------------------------------------------------
                        2010 Porsche Cayenne S ---- Daily driver
                        2008 BMW 730dA (F01) Exclusive Line Plus ---- Daily driver (SOLD)
                        Pictures here: BMW 7 Series
                        1992 Lamborghini Diablo 5.7L V12 SV Conversion ---- Weekend toy
                        Pictures here: Diablo

--------------------------------------------------------------------------------------------
                        It's like being in command of the Battlestar Galactica:
                        It might need half a starsystem to turn around,
                        but it'll do lightspeed, and has so much firepower even the
                        Cylons have respect for it...

--------------------------------------------------------------------------------------------

Comment

• Goedkope Exige of Elise buiten het officiele circuit zijn zelden 100% te vertrouwen. Mocht je er toch een willen, vraag een test rit, rij naar een dealer en laat hem nakijken. Ik ken 2 dealers die dit liever hebben dan dat je later komt met een auto waar veel kosten aan zijn. Liever 100 euro betalen voor een nazicht op de zwakke punten dan veel meer te moeten betalen om hem leefbaar te houden.

ps Niet alle dealers preken naar eigen portemonnee

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ScoobySimon Bekijk Berichten
                            Schoon machien, X-E-G !

maak je 'ns een topic aan onder "Mijn Auto"?

Kweet toch Exiges staan voor 35K en minder, zelfs S2s... Maar 't is waar dat ze zeldzaam zijn. Meeste kans in de UK
                            Heb voor mijn aankoop veel rondgekeken op de tweedehandssites. Heb hier ook ontdekt dat er veel zaken gebeuren die niet 100% zuiver zijn. Zelfde foto's op verschillende sites met andere gegevens bij, e.d.
                            En dit niet alleen bij Lotus. Heb zelfs met oplichters te maken gekregen bij de verkoop van de Lexus.
                            Liever iets meer betalen bij een dealer waar ik een goed gevoel bij heb en die, met kennis van zaken, mijn auto kan onderhouden.

En hier met een rechts stuur rondrijden is het toch niet helemaal

Comment

• Prachtig... 't landschap ook.
                              Zou Wales kunnen zijn, over een dikke maand zit ik daar weer, dus veel Lotus-gerief op de baan
                              Bestelt
                              1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• En ne Cortina

Bestelt
                                1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• Need For Speed 2 had ook een flink Lotus-gehalte, met 2 modellen:

Met die 3-delige OZ's staat de Esprit toch het best... De eerste keer dat ik in een Lotus meereed, was een identiek exemplaar, maar dan het stuur aan de andere kant

Bestelt
                                  1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• in de laatste 2 NFS zat ook een Elise die je op alle manieren kon ombouwen, voorzien van stripings en lak e, tunen

Comment

• de nieuwe Exige GT3 in race uitvoering van Cadena
                                      Bijgevoegde Bestanden

Comment

• waaaauw !!

als er iemand de foto eruit kan halen, doe maar... niet veel tijd...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stijne Bekijk Berichten
                                          we hebben nog een renault megane, super wagen wat nuttigheid betreft. dat is nu 'mijn wagen'... maar ik heb al zitten denken om die weg te doen voor een 2+2 zitter... maar wat... een porsche heeft iedereen en is in mijn ogen niet zo speciaal... (ok ok, nen turbo, maar de prijs...), andere mogelijkheden, een ferrari scaglietti (of hoe schrijf je het?), een aston martin vanquish... maar dat is nog duurder!!! om maar te zwijgen van verzekering, taxen, verbruik en verval in waarde. op dat vlak is lotus super!

ah, het zal enkele jaren geen 'petrolhead' meer zijn... eerst mijn motos, nu mijn auto... het was te verwachten, binnenkort stijn enkel nog... op de fiets.
                                          kwil niet vervelend doen. Maar als je al die wagens noemt. die zijn iets meer waard dan een appel en een ei. Waarom dan de exige wegdoen? kqua budget kon je gemakkelijk de exige bijhouden en de mini erbij kopen. Want de mini cabrio is nu ook niet echt een ruimtewonder van koffer en achterbank.
                                          ik wil je bv eens alle babygerief zijn vervoeren met die mini

mijn mening.

Comment

Working...
                                          X