Oorspronkelijk geplaatst door stijne
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
LOTUS Lovers
Collapse
X
-
De rode remklauwtjes hadden niet gehoeven
Comment
-
Comment
-
-
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door X-E-G Bekijk Berichtende nieuwe Exige GT3 in race uitvoering van Cadena
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TTN Bekijk Berichten
dank u
waaauw... al is de vraag... legaal voor de baan... spoiler, splitter,...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk Berichten
De rode remklauwtjes hadden niet gehoeven
Zeer mooie kleur, en dat zijn de knapste velgjes die je op de Elise kan krijgen, vind ik.
Meteen "ja" van mijn kant, hoor !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk BerichtenExige Espionage-versie
Niet mis !
Meer gegevens, daarover?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
Niet mis !
Meer gegevens, daarover?
Goed dat je 't vraagt, ik wist er zelf het verhaal niet achter. Toch maar even opgezocht dan
Technisch is't een gewone 190 pk Exige.
Maar 't verhaal achter z'n uitdossing is dat 'ie op het 'Truly British Event' (tentoonstelling van typisch Britse zaken) in Harrods te kijk moest staan. Onder het thema 'geheim agent'.
Hij werd ontworpen in samenwerking met de Engelse kledingmaker Gieves & Hawkes, die ook een geheim-agent-kostuum ontwierp. En zo komt het dat de bekleding van de stoelen en de deurpanelen uit hetzelfde materiaal bestaat als het pak van Gieves & Hawkes.
Het dashboard is bekleed met hetzelfde materiaal maar daaronder zit wol en zou zo vergelijkbaar zijn met het materiaal van de voering van het pak. De achterkant van de stoelen is ook bekleed met wol en de vloermatten zijn gemaakt van leer!
Exterieur is Navy Blue met lichtblauwe streepjes. Na het Truly British Event werd 'ie verkocht voor een 40.000 pond.
Fotootjes interieur:
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stijne Bekijk Berichtendank u
waaauw... al is de vraag... legaal voor de baan... spoiler, splitter,...
Comment
-
En dan zeggen ze dat je met Exige voorzichtig moet zijn als het nat isBijgevoegde Bestanden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk Berichten
Deze is toch een 3.2 V6 met turbo of ben ik mis?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk BerichtenDat ze het nu nog maar eens doen met een Vecta
Deze is toch een 3.2 V6 met turbo of ben ik mis?
of zijn er meerdere versies van gemaakt ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Black-Ang3l Bekijk Berichten3.6 / 6 in lijn met dubbele turbo..
of zijn er meerdere versies van gemaakt ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk BerichtenNeen, wat jij zegt is juist
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Black-Ang3l Bekijk Berichtenmja, altijd al stiekem fan geweest van die auto
gij niet alleen. ooit staat er zo eentje op mijn oprit. in schaal 1:1 weliswaar.
Comment
-
Fotootjes van een kennis gekregen onlangs... nieuw elisetje
Bijgevoegde Bestanden
Comment
Comment