Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Achterlichten kloppen niet, tevéél Lotus-logo's overal, 't is eigenlijk een Caterham...
ik was zo goed als zeker dat 't een replica was maar er bestaan zodanig veel merken van die dingen dat ik echt niet meer kan volgen, 't zelfde met cobra's
In de details is ie zoiezo veel te modern om een echte Seven te kunnen zijn, kvraag me eigenlijk af of ie wel oud genoeg was om mee te doen met die oldtimerrondrit...
Achterlichten kloppen niet, tevéél Lotus-logo's overal, 't is eigenlijk een Caterham...
Ik twijfelde ook echt hard, maar de eigenaar zei als ik et mij goed herinner dat ie 36 jaar oud is? Dus veronderstel ik dat het wel een echte was, of hadden ze toen ook al Caterhams?
Ik twijfelde ook echt hard, maar de eigenaar zei als ik et mij goed herinner dat ie 36 jaar oud is? Dus veronderstel ik dat het wel een echte was, of hadden ze toen ook al Caterhams?
36 jaar, dus van 1971... De Seven is door Lotus zelf tot 1972 gebouwd, dus 't kán.
In theorie, toch denk ik ook dat 't een replica is.
Dit is er eentje van de laatste echte Seven-reeks (de lelijke S4)
Aan Toyota in Evere staan er elke dag 2 Lotus'n geparkeerd: 1 exige en 1 elise mk2. Zalige bakjes eigenlijk. Het zijn de kleinste wagens van de parking, maar het fun-gehalte is naar alle waarschijnlijkheid wel het hoogste.
Comment