Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Rij zelf sinds enkele maanden met een donker groene Europa ; een keitoffe wagen, genoeg pit, betaalbaar in gebruik, iedere meter op het asfalt geeft je intens plezier en toch nog spartaans genoeg om een echte Lotus te zijn.
In het echt is hij veel mooier dan op foto's , die reactie krijg ik vaak.
Hier is een Porsche Cayman niets tegen. If you really want to drive, buy Lotus..
Rij zelf sinds enkele maanden met een donker groene Europa ; een keitoffe wagen, genoeg pit, betaalbaar in gebruik, iedere meter op het asfalt geeft je intens plezier en toch nog spartaans genoeg om een echte Lotus te zijn.
In het echt is hij veel mooier dan op foto's , die reactie krijg ik vaak.
Hier is een Porsche Cayman niets tegen. If you really want to drive, buy Lotus..
Hallo!
Foto's zijn altijd welkom, ben wel eens benieuwd achter een donkergroene
Tof dat er iemand met een Europa hier de weg gevonden heeft; volgens mij zijn ze nog erg zeldzaam?
Tot nu toe ben ik zelf nog geen enkele andere Europa tegengekomen..Jammer want ze zijn zeer mooi en heb tot nu toe enkel positieve reacties gehad.
Zal hier enkele foto's bijvoegen.
groetjes
Tot nu toe ben ik zelf nog geen enkele andere Europa tegengekomen..Jammer want ze zijn zeer mooi en heb tot nu toe enkel positieve reacties gehad.
groetjes
Stel haar maar voor bij 'Mijn auto' zou ik zo zeggen.
groetjes
Werkelijk knap in 't donkergroen. Zou prachtig gaan met bordeaux/rood leder
En toch heb ik nog m'n reserves bij 't kontje. Maar 't is wel waar wat je zegt: in 't echt ziet 'ie er duidelijk beter uit dan op foto.
Is het uw eerste Lotus?
En het interieur; zwart leder?
Ja sorry voor de kleine foto's..als ik tijd heb ga ik eens proberen mooiere foto's te maken.
Het is inderdaad mijn eerste Lotus.
Een jaar om 7 geleden wilde ik een Elise kopen, maar mijn toenmalige vrouw was daar volledig op tegen.
Wat doe je dan ?
Na zoveel jaren te laat, vrouw buiten en eindelijk mijn goesting doen.....
De Europa stond in de showroom en ik was onmiddellijk verliefd. Een prachtige kleurcombinatie : Racing green metallic met een zwart-bruin interieur zoals op uw foto's. Dus geen volledig zwart interieur.
Heb dan ook niet lang getwijfeld.
Comment