Lotus
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
LOTUS Lovers
Collapse
X
-
Comment
-
Alle lotus liefhebbers kunnen op 26 januari terecht in de karting in Kortrijk daar houd CTLB een samenkomst met mogelijkheid tot karten.
Meer info binnenkort op www.lotusclubbelgium.be
Comment
-
-
Echt geen geld!!
Bouwjaar/maand is wel onmogelijk
1990 - 1992
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk BerichtenEcht geen geld!!
Bouwjaar/maand is wel onmogelijk
1990 - 1992
bouwjaar
ik vond't al fishy, maar niet nagekeken...
Comment
-
Mmmmm Exige S
E19 naar Breda?
Ik heb vandaag een gele Elise met zwarte velgen gespot. Kom ik wel vaker tegen in Turnhout.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk BerichtenMmmmm Exige S
E19 naar Breda?
Jup! Perfecte baan voor eco-run met die godverdomde vrachtwagens (die ik weet, broodnodig zijn voor de economie)
Het idiote is dat dat inhaalverbod voor vrachtwagens niet geldt van 10.00h tot 16.00h, dus als je niet in de spits rijdt ben je maw trager
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenJup! Perfecte baan voor eco-run met die godverdomde vrachtwagens (die ik weet, broodnodig zijn voor de economie)
Het idiote is dat dat inhaalverbod voor vrachtwagens niet geldt van 10.00h tot 16.00h, dus als je niet in de spits rijdt ben je maw trager
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk BerichtenZo'n karretje moet je echt in een felle kleur hebben
Jaaaaa, felzwart ofzo
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk BerichtenAls je in de spits rijdt heb je toch een volledig lege baan voor je uit?
Hangt er van af welke richting je rijdt.
Maar indd..in de spits ben je daar veel sneller als over de middag.
Waarom trekken ze dat inhaalverbod niet ineens door
Comment
Comment