Mededeling

Collapse
No announcement yet.

LOTUS Lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door stijne
    goeiemiddag... en ja ik ben van brugge dus.. hehe... kben hier eigenlijk toevallig op dit forum gekomen...
    Ik vind dat jij ongelooflijk lijkt op Johan Museeuw
    Desalniettemin knappe kar!

Comment

• Dit is dan de uwe, veronderstel ik ?

1963 Land Rover Series IIa
      1994 Mercedes SL320
      2015 Land Rover Discovery SDV6
      2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

goeiemiddag... en ja ik ben van brugge dus.. hehe... kben hier eigenlijk toevallig op dit forum gekomen...
        Ow wat is ie mooi zo helemaal in't zwart!!!

Vorig jaar meegereden met zo eentje over Zolder, heb er een filmpje van gemaakt en ik kijk er regelmatig naar alleen al maar voor 't geluid. Zotte wagen!

*jaloers*

En ge komt toevallig nooit in de noorderkempen, nee?

Welkom hier op't forum trouwens!
        Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
        Bestelt
        1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• Zalig

Comment

• Hallo kroket!Die is af!Een echte kwijlbak.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door alex69alex
              Sponsored by ... Fuckeronspeed.com ?
              vroeger e.. de motos en het stunten en racen is nu bouwen geworden.. kben volwasseren aan het worden... enne die fotos van mijn wagen.. vind ik toch maar griezelig ze...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door alex69alex
                Dit is dan de uwe, veronderstel ik ?

ja dus... met hardtop nog aan dus ik vermoed genomen voor mei 05... nu is het cabrio ...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Willem-Jan
                  Ik vind dat jij ongelooflijk lijkt op Johan Museeuw
                  Desalniettemin knappe kar!
                  Johan Museeuw EN Lance Armstrong

Jawadde wat een kar. U hebt smaak

Comment

vroeger e.. de motos en het stunten en racen is nu bouwen geworden.. kben volwasseren aan het worden... enne die fotos van mijn wagen.. vind ik toch maar griezelig ze...
                    bouwen van moto's, of auto's, of gebouwen, of eigen huis?
                    in de 1ste 2 gevallen ben ik wel geïntresseerd

Comment

Hélaba, gij waart toch op de trackday te Franchorchamps 26/03/05 met een afgetapete nummerplaat ?

En al aan uwen tweede Lotus toe!
                      Peugeot 307 Sw 1.4HDI
                      & BMW E36 318TDS Touring

Wanna hear&see some fantastic cars ? It's the Gumball:
                      http://www.passion-gt.com/video/GumB..._PassionGT.mpg

Ode aan de eigen wagen!
                      Terroristen bombarderen enkel openbaar vervoer!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Blink360
                        Hélaba, gij waart toch op de trackday te Franchorchamps 26/03/05 met een afgetapete nummerplaat ?

En al aan uwen tweede Lotus toe!
                        zalig dagske daar in spa.. jammergenoeg de laatste sessie niet kunnen doen.. benzine op.. je wil niet weten wat ik erdoor heb gejaagd.. en toen was de cpu van de auto kapot.. pks tekort. maar nu in orde en volgende keer ben ik er terug ze...

en nee ik bouw geen autos of motos...

Comment

• Vorig jaar 12 september waren het Lotus-days op Zolder en ne vriend mocht de ritjes met het publiek doen. We hebbe toen beetje met vanalles gereden, den Mk1 van hem met 121 pk. Dan nen 111R, nen 340 en den Exige natuurlijk.
                          Den Exige was zo zalig, qua baanligging wasem duidelijk beter dan den 111R, qua power isem hetzelfde ma, hij is iets aggresiever. Voor het hoge toerenbereik is cool. We zijn zelfs moeten stoppen met rijden omdat we teveel lawaai maakten. Daarna hebbe we ook nog nekeer 6 dagen nen Exige als testwagen gehad. Op droog ist ne zalige auto, ma met die semi-slicks begint het op nat toch gevaarlijk te worden.
                          Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Nog enkele foto's van 12 september VAB-autohappening op Zolder.

(Diene Ferrari is toen nog gecrasht :s)
                            Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door EYE4U
                              Vorig jaar 12 september waren het Lotus-days op Zolder en ne vriend mocht de ritjes met het publiek doen. We hebbe toen beetje met vanalles gereden, den Mk1 van hem met 121 pk. Dan nen 111R, nen 340 en den Exige natuurlijk.
                              Den Exige was zo zalig, qua baanligging wasem duidelijk beter dan den 111R, qua power isem hetzelfde ma, hij is iets aggresiever. Voor het hoge toerenbereik is cool. We zijn zelfs moeten stoppen met rijden omdat we teveel lawaai maakten. Daarna hebbe we ook nog nekeer 6 dagen nen Exige als testwagen gehad. Op droog ist ne zalige auto, ma met die semi-slicks begint het op nat toch gevaarlijk te worden.
                              Die fotookes van de Exige die erbij steken, wie zou die gemaakt hebben??

Tis van die Exige dat ik een filmpje heb, een heel rondje op Zolder. Mensen met webspace mogen zich altijd melden, 12 MB ongeveer...
                              Bestelt
                              1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• Eind dit jaar start Lotus met de productie van zijn 'Trackday Racer'
                                Het lijkt me een in grote mate aangepaste Exige.
                                Motoren zijn de 1.8 VVTL-i van Toyota mét of zonder compressor...

Mmmm zal wel lekker gaan

Het concept heeft ergens iets van een 340R, maar dan meer op prestaties gericht dan op design...

Nice!!
                                Bestelt
                                1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• De broer van een goeie vriendin van me heeft een zilvergrijze 111R Mk I gekocht, hij gaat me na de examens 'es komen ophalen ... Ik verlang al
                                  1963 Land Rover Series IIa
                                  1994 Mercedes SL320
                                  2015 Land Rover Discovery SDV6
                                  2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Ja die foto's had ik ergens op een forum gevonden. Da filmke ga ge hebt, is da in-car gefilmd?

Alsek mij ni vergis is den 111R alleen maar in Mk2 te krijgen zenne.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door EYE4U
                                      Ja die foto's had ik ergens op een forum gevonden. Da filmke ga ge hebt, is da in-car gefilmd?

Alsek mij ni vergis is den 111R alleen maar in Mk2 te krijgen zenne.
                                      Dat is idd een foutje van Alex69Alex

Jaja, in-car gefilmd! Met dat lekkere gejank van die Toyota-motor in de rug
                                      Habba Habba
                                      Bestelt
                                      1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• Lotus Esprit Turbo voor € 0.5 op EBay - VERKOCHT

't zal je maar overkomen: vrouw verkoop auto van haar man voor €0.5 als wraak...

http://www.standaard.be/Nieuws/Uitsm...cleID=GM9FS5ND
                                        http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.d...556985749&rd=1

Comment

• Allez hop, nu we hier toch beland zijn; dit heb ik ook gepost bij 'knappe filmpjes':

SPORT1 Mediathek: Sport-Videos aus allen Sportarten & Highlights von SPORT1! Jetzt Videos zu Fußball, Motorsport, Darts & Co. auf SPORT1 entdecken!

Motorvision (Duitsland) test de Lotus Exige... 'ie klopt het record van de Mitsu EVO VIII op de 'Handlingkurs'!!!!
                                          Bestelt
                                          1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

Working...
                                          X