Mededeling

Collapse
No announcement yet.

LOTUS Lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• en dan nog eentje van die rondrit.. iets da wel leuk is, maar toch nie echt voor mij ze... al die brokkebaantjes en da slijk... mijn splitter heeft nen klein krakske vanvoor door nen onaangekondigde jump in het roadbook.. maar twas wel lekker en nen leuk dagske...

liever nen circuitdagske voor mij... nu zondag misschien terug spa met marc duez... en dit was een foto van vorige keer en mijn speelkameraad.... man man op het rechte stuk is da snel ....
    Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz
      U bent niet de enige hoor, don't feel alone
      Ik dit jaar in diene met de luchthapper, en het jaar ervoor in de Exige, en nog eens het jaar daarvoor in diene van Nosecaps meegereden op Zolder
      Ze hadden alledrie een geniaal rauw geluid

Van den 340R heb ik er zelfs al 3 in één oogopslag gezien in't echt, das dus wel bijna 1/100 van de totale productie he

Ik zal eens kijken of ik geen filmpjes meer weet te vinden van Elise en 340R, kheb er hier zoveel op men harddisk, alleen die sites nog zien terug te vinden...

P.S. Die foto is het prototype he, ik vind de 'productieversie' zelfs mooier eigenlijk

I join the 340R-experience-club !

Idd, ook VAB-autohappening...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lambo
        Hier een foto!

Een kennis van me heeft ook zo ene (geloof ik, in ieder geval ook een van de eerste Esprit's), in't wit.
        Helemaal origineel, weining kilometers, en er was helemaal niets op aan te merken (roest of blutsen ofzo..)

Comment

• Ik dacht er nu pas aan. Ik heb foto's van een Lotus Esprit S4s waarmee ik een ritje heb gedaan. Heeft ontzettend veel kracht! Wat moet de V8 Turbo dan niet zijn.....

Comment

• 013345789

Comment

• 012456789

Comment

• meer nieuws over de circuit-car:

Alles over je volgende auto. Prijzen, nieuws, tests, verbruik over nieuwe auto’s. Tonnen achtergrondinformatie.

Comment

• Zal eens betere foto's plaatsen

Comment

• Over een kale wagen gesproken.......

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Pablo Govaerts
                      Over een kale wagen gesproken.......
                      Dat heb je nu bij een race wagen he
                      Als optie kan je nog een passagiers zetel bestellen !
                      Kwestie van de lege ruimte op te vullen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door erikje
                        Dat heb je nu bij een race wagen he
                        Als optie kan je nog een passagiers zetel bestellen !
                        Kwestie van de lege ruimte op te vullen
                        wou net zeggen dat ze beter de zetel in het midden hadden gestoken...maar aangezien je nog een extra zetel kan bestellen zou dit maar een dom idee zijn...mss iets voor een limited edition

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TT2
                          wou net zeggen dat ze beter de zetel in het midden hadden gestoken...maar aangezien je nog een extra zetel kan bestellen zou dit maar een dom idee zijn...mss iets voor een limited edition
                          Is nog niet zo slecht in het midden vermits het circuit wagen is

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door erikje
                            Is nog niet zo slecht in het midden vermits het circuit wagen is
                            kwestie van een goed gewichtsbalans voor in de bochten... en is toch zoooooooo veel cooler

Comment

• Tof dat je ook de weg hebt gevonden naar dit forum.
                              Je zwarte Exige is een begrip in Assebroek en omstreken

Ben zelf ook van Brugge (St-Kruis) en ik ben je al een paar keer tegengekomen.

Ik kwam vroeger regelmatig op FuckerOnSpeed en toen je zei dat je je grijze Elise
                              ging omruilen voor een zwarte Exige, was m'n eerste reactie: yeah right!
                              Toen je je bestelbon online zette, draaide ik al wat bij.

Ik heb ook al een paar keer een Lotus roadtrip mee gemaakt en die boerewegeltjes kunnen
                              inderdaad best tricky zijn Den Thierry zal dat ook wel al ondervonden hebben

Dat er foto's getrokken worden van je auto, lijkt me niet meer dan normaal.
                              Heb er zelf ook een paar. Meestal in Knokke

Die aflevering van TG waar ze die zwarte Exige testen heb ik zeker al 10 keer bekeken en jij hebt dat
                              voor je deur staan!

Jij bent ook ene die nogal op zoek is naar kicks (volwassen of nie), wel je zou eens 'moeten'
                              komen sprinten in Brustem. Dan kan je je eens legaal komen uitleven. Al is het wel steeds rechtdoor,
                              maar je zou het toch eens moeten mee maken. Op 11 september is er weer ene. Ja, indeed dan is het ook F1
                              Om in de sfeer te komen kan je misschien eens op de site kijken van een maat van mij: www.crx-tr.be (ook van Assebroek)

Je ziet maar....

Nog veel plezier op het forum en tot in den draai é

Greetz,

Breyton

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stijne
                                en dan nog eentje van die rondrit.. iets da wel leuk is, maar toch nie echt voor mij ze... al die brokkebaantjes en da slijk... mijn splitter heeft nen klein krakske vanvoor door nen onaangekondigde jump in het roadbook.. maar twas wel lekker en nen leuk dagske...

liever nen circuitdagske voor mij... nu zondag misschien terug spa met marc duez... en dit was een foto van vorige keer en mijn speelkameraad.... man man op het rechte stuk is da snel ....
                                Ga JIJ niet mee naar de Ring op 18/9 ?

Comment

• kom net van thierry in oostende... heb er iets kleins laten repareren en voor ik het wist was het rijles geworden in het industriegebied daar...

wat zitten praten en voor mensen met een lotus, enkele aanraders misschien om aanpassingen te doen, dingen die ik toch graag had... . een aanpasbare torsiebalk en een uniball systeem en een pompje voor de rembalans. kleine aanpassingen, niet veel geld. Spaghetti collector en ohlins veren gaan er vermoedelijk nooit komen bij mij. en ben ook een beetje jaloers dat twee jaar geleden toen ik de mijne bestelde er nog geen sprake was van zo makkelijk een cup versie te bestellen. Het differentieel achteraan is waanzinnig goed gemaakt als ik thierry mag geloven. toch ook een must in feite... andere zaken zoals stalen remleidingen, carbon airbox en sportuitlaat waren 'obligatoir' voor mezelf...

en nog enkele scoops misschien. Volgend jaar komt er een 3 miljoen (75000 euro albertjes) lotuske uit dat eerder de oude elan rijders zal aanspreken, een beetje ala porsche cayman. het jaar erop komt er een nieuwe esprit uit !! en dan zal men kijken om terug iets ala elise te doen of zo. Een elise nu kan je enkel nog bestellen in de usa versie of dus met de 192pk versie motor. In feite koop je dan beter voor het kleine beetje meer een exige met een breder spoor, grotere banden en hardtop/softtop. misschien mensen die graag nog eens naar buiten kijken zullen kiezen voor de elise.

wat de opvolger van de 340 betreft. Dom dom dom dat het een circuitding only wordt. Het is een feit dat een 340 nu nog steeds verkoopt (tweedehands) als een zoet broodje en ik vernam dat de prijs voor deze nieuwe racer laag zal zijn. Verbazingwekkend is dit niet aangezien er twee keer niets van materiaal is en het in feite een duur ding is om enkel op de aanhangwagen naar een circuit te zeulen.

enne... tja... tis een leuk zwart autootje... en ja staat veel in assebroek, maar we zijn ergens anders aan het bouwen en binnen 6 maand zal em ergens anders in brugge staan... fuckeronspeed is rip... tkomen wel nog motos in de garaga en het (occasioneel) circuitrijden en skydiven is er nog... maar beperkt... belgie is een k*tland wat gemotoriseerde sport aangaat... hoelang wacht ik al niet op een crossparcours in jabbeke...

en voor de enthousiastelingen... de prijs van de eerste type loti elise zal enorm dalen deze winter omdat er weinig verkoop is... misschien een koopje te doen...

afsluiten doe ik met te zeggen dat het maar nen auto is (raar om dit om het hier op zo'n forum te zetten) en dat ik eigenlijk niet weet of ik wel nog een lotus hierna zal kopen.... i think its time for something else...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door breyton1977

Jij bent ook ene die nogal op zoek is naar kicks (volwassen of nie), wel je zou eens 'moeten'
                                    komen sprinten in Brustem. Dan kan je je eens legaal komen uitleven. Al is het wel steeds rechtdoor,
                                    maar je zou het toch eens moeten mee maken. Op 11 september is er weer ene. Ja, indeed dan is het ook F1
                                    Om in de sfeer te komen kan je misschien eens op de site kijken van een maat van mij: www.crx-tr.be (ook van Assebroek)

Je ziet maar....

Nog veel plezier op het forum en tot in den draai é

Greetz,

Breyton
                                    niet echt te vinden in sprints en toestanden... ben ook geen fan van boerebaantjes... ik ga normaal ...

begin september: folembray (weet nie precies, met lotus)
                                    9/10: zolder (ook lotus dag)
                                    16/10 spa francor (marc duez)

zegt me meer... geef me een budget van 10 000 euro voor de auto en ik spendeer het niet aan vermogen... veren en afstelling erbij is duizend keer belangrijker en het gevoel van een bocht perfect te nemen.. héél laat aanremmen, apex en dan hard op het gas is veel leuker dan.. groen licht.. gas... alle, mijn mening e, ... maar amuseer je...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito
                                      Ga JIJ niet mee naar de Ring op 18/9 ?

nurburg zegt me niet direct veel omdat je het niet echt kan leren in een korte tijd.. en je dus steeds jezelf zit aftevragen of je de bocht aan 50% hebt genomen of aan 101%... crash boom bang...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TT2
                                        kwestie van een goed gewichtsbalans voor in de bochten... en is toch zoooooooo veel cooler
                                        reden is gewoon simpel... vele materialen die herbruikt kunnen worden... en het extra voordeel door het stoeltje wat meer in het midden te zetten is ook niet zo super hoor...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stijne
                                          begin september: folembray (weet nie precies, met lotus)
                                          9/10: zolder (ook lotus dag)
                                          16/10 spa francor (marc duez)
                                          Had ik ergens gelezen ja, Classic Car Club met als thema Lotus... Ik kom zeker eens zien! Ook naar uw machien
                                          Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
                                          Bestelt
                                          1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

Working...
                                          X