Oorspronkelijk geplaatst door erikje
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
LOTUS Lovers
Collapse
X
-
"I've tried everything other than jumping out of a plane, but nothing gives you an adrenaline rush like racing a car." (Nigel Mansell)
Current: Audi A4 S-Line 2.0 Avant (2016)
Past: BMW 316 dA Touring Steptronic (2014) - Renault Mégane GT 1.9 dCi ( 2014 ) - Ford S-Max 1.8 Duratorq TDCI ( 2010 ) - Ford Focus 1.6 Clipper TDCI ( 2008 ) - Fiat Grande Punto Racing -Italia- ( 2010 )
-
De foto's zijn van zeer slechte kwaliteit (genomen met ne gsm), maar ik post ze toch omdat het zo een prachtauto was. De banden die erop lagen waren precies slicks er zat ver niks van profiel op (ik denk dat het Yokohama's waren)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stijnegoeiemiddag... en ja ik ben van brugge dus.. hehe... kben hier eigenlijk toevallig op dit forum gekomen...
Deze foto's heb ik zelf genomen langs de Maalsesteenweg in Brugge een paar maand geleden.
Last edited by Fred; 25/08/2005, 20:53.Mini Cooper D & Citroën Berlingo (LV)
Comment
-
subtiel de nummerplaat weggewerkt moet ik zeggen... ja dus... maar is al lang geleden lijkt me want de hardtop heb ik al nen goede 4-5 maand niet meer op.. pas terug in het najaar komt dat er terug op... als het zonneke niet meerschijnt (kan em beter in de zomer er ook oplaten )...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stijnesubtiel de nummerplaat weggewerkt moet ik zeggen... ja dus... maar is al lang geleden lijkt me want de hardtop heb ik al nen goede 4-5 maand niet meer op.. pas terug in het najaar komt dat er terug op... als het zonneke niet meerschijnt (kan em beter in de zomer er ook oplaten )...
greetzLast edited by Fred; 25/08/2005, 20:51.Mini Cooper D & Citroën Berlingo (LV)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door FrE24Precies of ze zijn iets met die nummerplaatThe greatest trick the devil ever pulled, was convincing the world he didn't exist
Comment
-
Jammer dat ik je niet kan overtuigen.
Als wij naar sprints gaan, komen we er nooit tegen van Brugge en omstreken. Er is een club Kempsprint genaamd, die bestaat uit uitsluitend vrienden van de Kempen.
Nu dachten wij, we trommelen ook eens wat gasten op van Brugge en we beginnen ons Brugs Sprintteam
Als we met ons Brugs Circuitteam beginnen, zal ik het je laten weten
btw, die banden die op je Exige liggen, zijn die ook goed bij regenweer? Het zijn bijna slicks, bijna
Allé, binnen 6 maanden kan ik je niet meer zien in Assebroek (a shame) Dan zal het wel in Knokke zijn é.
Als je ooit eens zin hebt om een gast uit St-Kruis een ritje aan te bieden, houd je vooral niet tegen é
Greetz,
Breyton
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door breyton1977btw, die banden die op je Exige liggen, zijn die ook goed bij regenweer? Het zijn bijna slicks, bijna
Allé, binnen 6 maanden kan ik je niet meer zien in Assebroek (a shame) Dan zal het wel in Knokke zijn é.
Als je ooit eens zin hebt om een gast uit St-Kruis een ritje aan te bieden, houd je vooral niet tegen é
Greetz,
Breyton
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stijnedie yokohamas zijn subliem.. zeeeeeeer veel grip, ook in regenweer... je moet ze wel warmrijden (ook in de regen dus, net zoals motobanden bv)... knokke misschien maar ik zal nog steeds in brugge wonen ze... en sorry maar geen taxidienst.. behalve voor tvrouwke e...
Misschien als ik je ergens irl tegen kom, zal je wel zien dat ik geen jongetje van 14 ben die graag eens in een Elise zou zitten.
Heb al in de Mk1 Exige gezeten en dat was een heerlijke ervaring.
Een maat van mij is test ingenieur bij Toyota en die zegt dat je die motor voortdurend boven de 6500 tr/min moet houden, wil je z'n prestaties maximaal benutten. Vanaf wanneer voel jij z'n 192 pk?
Het belooft een schoon weekend te worden, dus geniet er maar van.
Greetz,
Comment
-
Morgen is er in Zolder de Classic Club Race, met als speciaal thema: LOTUS - Oud en Nieuw...
Er zullen volgens mij dan ook heel wat Lotusjes te bewonderen zijn, dus ik ga erheen; foto's volgen!
Comment
-
-
Meer foto's vanop de Classic Club Race:
Opel Lotus Omega
Comment
-
On the track:
Lotus Cortina Mk II (beetje spijtig, de Mk I is een van m'n all time favourites, maar tekende niet present... ):
Lotus Elite (4-zitter, en ongeveer de eerste auto die verkocht werd met 16-klepper):
Lotus Elan:
Comment
Comment