Mededeling

Collapse
No announcement yet.

LOTUS Lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door erikje
    Zal eens betere foto's plaatsen

foto's
    wat een gedrocht
    "I've tried everything other than jumping out of a plane, but nothing gives you an adrenaline rush like racing a car." (Nigel Mansell)

Current: Audi A4 S-Line 2.0 Avant (2016)

Past: BMW 316 dA Touring Steptronic (2014) - Renault Mégane GT 1.9 dCi ( 2014 ) - Ford S-Max 1.8 Duratorq TDCI ( 2010 ) - Ford Focus 1.6 Clipper TDCI ( 2008 ) - Fiat Grande Punto Racing -Italia- ( 2010 )

Comment

• De foto's zijn van zeer slechte kwaliteit (genomen met ne gsm), maar ik post ze toch omdat het zo een prachtauto was. De banden die erop lagen waren precies slicks er zat ver niks van profiel op (ik denk dat het Yokohama's waren)
      Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Kleur is niet echt mijn smaak.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stijne
          goeiemiddag... en ja ik ben van brugge dus.. hehe... kben hier eigenlijk toevallig op dit forum gekomen...
          Ben jij dat?
          Deze foto's heb ik zelf genomen langs de Maalsesteenweg in Brugge een paar maand geleden.

Last edited by Fred; 25/08/2005, 20:53.
          Mini Cooper D & Citroën Berlingo (LV)

Comment

• subtiel de nummerplaat weggewerkt moet ik zeggen... ja dus... maar is al lang geleden lijkt me want de hardtop heb ik al nen goede 4-5 maand niet meer op.. pas terug in het najaar komt dat er terug op... als het zonneke niet meerschijnt (kan em beter in de zomer er ook oplaten )...

Comment

subtiel de nummerplaat weggewerkt moet ik zeggen... ja dus... maar is al lang geleden lijkt me want de hardtop heb ik al nen goede 4-5 maand niet meer op.. pas terug in het najaar komt dat er terug op... als het zonneke niet meerschijnt (kan em beter in de zomer er ook oplaten )...
              Precies of ze zijn iets met die nummerplaat ... maar had er niet aan gedacht, pas het sebiet aan.

greetz
              Last edited by Fred; 25/08/2005, 20:51.
              Mini Cooper D & Citroën Berlingo (LV)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door FrE24
                Precies of ze zijn iets met die nummerplaat
                Ik denk dat het voor iemand die in de georganiseerde misdaad werkt niet echt moeilijk is om via een nummerplaat aan de gegevens van de auto + eigenaar te geraken. Op een autoforum staat trouwens een grote collectie foto's van duurdere wagens. Voor iemand met slechte bedoelingen is dit wel een handige bron van gratis informatie. Vandaar dat het beter is steeds de nummerplaten onleesbaar te maken. Het kost maar een kleine moeite en je zult er niemand kwaad mee doen, met het omgekeerde kun je dat wel doen.
                The greatest trick the devil ever pulled, was convincing the world he didn't exist

Comment

• Jammer dat ik je niet kan overtuigen.
                  Als wij naar sprints gaan, komen we er nooit tegen van Brugge en omstreken. Er is een club Kempsprint genaamd, die bestaat uit uitsluitend vrienden van de Kempen.

Nu dachten wij, we trommelen ook eens wat gasten op van Brugge en we beginnen ons Brugs Sprintteam

Als we met ons Brugs Circuitteam beginnen, zal ik het je laten weten

btw, die banden die op je Exige liggen, zijn die ook goed bij regenweer? Het zijn bijna slicks, bijna

Allé, binnen 6 maanden kan ik je niet meer zien in Assebroek (a shame) Dan zal het wel in Knokke zijn é.

Als je ooit eens zin hebt om een gast uit St-Kruis een ritje aan te bieden, houd je vooral niet tegen é

Greetz,

Breyton

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door breyton1977
                    btw, die banden die op je Exige liggen, zijn die ook goed bij regenweer? Het zijn bijna slicks, bijna

Allé, binnen 6 maanden kan ik je niet meer zien in Assebroek (a shame) Dan zal het wel in Knokke zijn é.

Als je ooit eens zin hebt om een gast uit St-Kruis een ritje aan te bieden, houd je vooral niet tegen é

Greetz,

Breyton
                    die yokohamas zijn subliem.. zeeeeeeer veel grip, ook in regenweer... je moet ze wel warmrijden (ook in de regen dus, net zoals motobanden bv)... knokke misschien maar ik zal nog steeds in brugge wonen ze... en sorry maar geen taxidienst.. behalve voor tvrouwke e...

Comment

• Stijn, da's een prachtige Exige die je daar hebt.Volledig zwart, lekker agressief...Jij moet een gelukkig man zijn !

Comment

die yokohamas zijn subliem.. zeeeeeeer veel grip, ook in regenweer... je moet ze wel warmrijden (ook in de regen dus, net zoals motobanden bv)... knokke misschien maar ik zal nog steeds in brugge wonen ze... en sorry maar geen taxidienst.. behalve voor tvrouwke e...
                        Ik kon het maar proberen é.

Misschien als ik je ergens irl tegen kom, zal je wel zien dat ik geen jongetje van 14 ben die graag eens in een Elise zou zitten.
                        Heb al in de Mk1 Exige gezeten en dat was een heerlijke ervaring.

Een maat van mij is test ingenieur bij Toyota en die zegt dat je die motor voortdurend boven de 6500 tr/min moet houden, wil je z'n prestaties maximaal benutten. Vanaf wanneer voel jij z'n 192 pk?

Het belooft een schoon weekend te worden, dus geniet er maar van.

Greetz,

Comment

• *foutje

Comment

• simpel, aan 6500 toeren voel je een enorme duw in je rug... en met de airbox en sportuitlaat hoor je het enorm... circuitrijden is tof ermee.... baan rijden is... tja.... te doen...

Comment

• Halfuurtje geleden nog een gele Exige Mk II gezien op de torhoutsesteenweg ter hoogte van Dhondt in Brugge .. Zalig geluid !
                              1963 Land Rover Series IIa
                              1994 Mercedes SL320
                              2015 Land Rover Discovery SDV6
                              2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Morgen is er in Zolder de Classic Club Race, met als speciaal thema: LOTUS - Oud en Nieuw...

Er zullen volgens mij dan ook heel wat Lotusjes te bewonderen zijn, dus ik ga erheen; foto's volgen!
                                Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
                                Bestelt
                                1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz
                                  Morgen is er in Zolder de Classic Club Race, met als speciaal thema: LOTUS - Oud en Nieuw...

Er zullen volgens mij dan ook heel wat Lotusjes te bewonderen zijn, dus ik ga erheen; foto's volgen!

Comment

• Wij willen meer zeg ik U!!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
                                      Bestelt
                                      1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• Meer foto's vanop de Classic Club Race:

Opel Lotus Omega

Bestelt
                                        1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• On the track:

Lotus Cortina Mk II (beetje spijtig, de Mk I is een van m'n all time favourites, maar tekende niet present... ):

Lotus Elite (4-zitter, en ongeveer de eerste auto die verkocht werd met 16-klepper):

Lotus Elan:

Bestelt
                                          1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

Working...
                                          X