Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
De foto's zijn van zeer slechte kwaliteit (genomen met ne gsm), maar ik post ze toch omdat het zo een prachtauto was. De banden die erop lagen waren precies slicks er zat ver niks van profiel op (ik denk dat het Yokohama's waren)
subtiel de nummerplaat weggewerkt moet ik zeggen... ja dus... maar is al lang geleden lijkt me want de hardtop heb ik al nen goede 4-5 maand niet meer op.. pas terug in het najaar komt dat er terug op... als het zonneke niet meerschijnt (kan em beter in de zomer er ook oplaten )...
subtiel de nummerplaat weggewerkt moet ik zeggen... ja dus... maar is al lang geleden lijkt me want de hardtop heb ik al nen goede 4-5 maand niet meer op.. pas terug in het najaar komt dat er terug op... als het zonneke niet meerschijnt (kan em beter in de zomer er ook oplaten )...
Precies of ze zijn iets met die nummerplaat ... maar had er niet aan gedacht, pas het sebiet aan.
Ik denk dat het voor iemand die in de georganiseerde misdaad werkt niet echt moeilijk is om via een nummerplaat aan de gegevens van de auto + eigenaar te geraken. Op een autoforum staat trouwens een grote collectie foto's van duurdere wagens. Voor iemand met slechte bedoelingen is dit wel een handige bron van gratis informatie. Vandaar dat het beter is steeds de nummerplaten onleesbaar te maken. Het kost maar een kleine moeite en je zult er niemand kwaad mee doen, met het omgekeerde kun je dat wel doen.
The greatest trick the devil ever pulled, was convincing the world he didn't exist
Jammer dat ik je niet kan overtuigen.
Als wij naar sprints gaan, komen we er nooit tegen van Brugge en omstreken. Er is een club Kempsprint genaamd, die bestaat uit uitsluitend vrienden van de Kempen.
Nu dachten wij, we trommelen ook eens wat gasten op van Brugge en we beginnen ons Brugs Sprintteam
Als we met ons Brugs Circuitteam beginnen, zal ik het je laten weten
btw, die banden die op je Exige liggen, zijn die ook goed bij regenweer? Het zijn bijna slicks, bijna
die yokohamas zijn subliem.. zeeeeeeer veel grip, ook in regenweer... je moet ze wel warmrijden (ook in de regen dus, net zoals motobanden bv)... knokke misschien maar ik zal nog steeds in brugge wonen ze... en sorry maar geen taxidienst.. behalve voor tvrouwke e...
die yokohamas zijn subliem.. zeeeeeeer veel grip, ook in regenweer... je moet ze wel warmrijden (ook in de regen dus, net zoals motobanden bv)... knokke misschien maar ik zal nog steeds in brugge wonen ze... en sorry maar geen taxidienst.. behalve voor tvrouwke e...
Misschien als ik je ergens irl tegen kom, zal je wel zien dat ik geen jongetje van 14 ben die graag eens in een Elise zou zitten.
Heb al in de Mk1 Exige gezeten en dat was een heerlijke ervaring.
Een maat van mij is test ingenieur bij Toyota en die zegt dat je die motor voortdurend boven de 6500 tr/min moet houden, wil je z'n prestaties maximaal benutten. Vanaf wanneer voel jij z'n 192 pk?
Het belooft een schoon weekend te worden, dus geniet er maar van.
simpel, aan 6500 toeren voel je een enorme duw in je rug... en met de airbox en sportuitlaat hoor je het enorm... circuitrijden is tof ermee.... baan rijden is... tja.... te doen...
Comment