2x een lekkere poep:
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
LOTUS Lovers
Collapse
X
-
-
-
Tis 'n donkerblauwe hoor Pablo, je moet je scherm wat lichter zetten
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Brammsteineven een vraagje : hoe komt het dat een Lotus Elise haar waarde enorm goed behoudt?
Ik ben de 2dehandsmarkt aant afschuimen, en die verliezen dus amper hun waarde, ook al zijn ze 5-6 jaar oud.
-weinig kilometers
-geen roestA Twist of the Wrist
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door 911turbo-exclusief/"zeldzaam"
-weinig kilometers
-geen roest
akkoord, maar het zijn toch vaak circuitkilometers, en die moogt ge dubbel tellen, niet?
en hier en daar zijn er ook exemplaren met meer dan 75000d km, wat toch al een behoorlijk aantal is, niet? En ja, zelfs voor die wagens vragen ze nog 20d €+
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Brammsteinakkoord, maar het zijn toch vaak circuitkilometers, en die moogt ge dubbel tellen, niet?
en hier en daar zijn er ook exemplaren met meer dan 75000d km, wat toch al een behoorlijk aantal is, niet? En ja, zelfs voor die wagens vragen ze nog 20d €+
bij die oudere weet ik het niet maar bij die 111R moede u daar allemaal ni teveel van aantrekken. daar ligt de Toyota blok in en zoals bekend zijn die oerdegelijk.
Comment
-
Nieuw! De ELISE-3-ZITTER!!!!!!!!!!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DavkeGToen ik daarnet langst de Lotus dealer liep stond er precies zo'n Lotus Sports Racer binnen (of het was een gewone donkere Elise met twee witte strepen en witte spiegels ) ...één van de dagen eens foto's gaan trekken denk ik.
Die kleur is echt prachtig in't echt! Zo'n donker blauw, dat het uit sommige hoeken zelfs zwart lijkt als je er bij wijze van spreke met je neus op zit!
Comment
-
O ja, dat is de Elise Sports Racer!!!
Nice rims!!
Comment
Comment