Pure porno op deze pagina.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
LOTUS Lovers
Collapse
X
-
-
Tip voor iedereen: eerst even gaan zitten
OK?
Comment
-
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
Lotus ooit heb ik er één
Eerst maar wat sparen
Comment
-
Vorig weekend vierde Lotus samen met zijn klanten hun 60 jarige bestaan. Een pak mensen van ons forum zijn ernaartoe geweest. Op het forum is een thread gestart met hun verhalen en foto's. Het leuke was dat Lotus alles openstelde, van de designafdeling tot de productie. Ook de Evora kon bekeken worden alsook deel deel van het ontwerpproces.
Lotus liefhebbers met interesse > www.lotusforum.be > Evenementen > "14/09/2008 : Lotus 60th Anniversary [foto's] & verhalen "
(morgen krijg ik een stick met +500 beelden, deze komen allemaal online ... als ik dan nog zin heb zal ik er hier enkele posten)
Comment
-
-
autoblog.nl rapporteert dat lotus 38kg van zijn exige cup 260 af gekregen heeft, op zich best een prestatie lijkt mij.
Voor het nieuwe modeljaar heeft Lotus nog een heel erg kritisch gekeken naar de Exige Cup 260. En dat heeft geleid tot een gewichtsbesparing van maar liefst 38 kilo (lang leve carbonfiber!) en daarom weegt deze Exige slechts 890(!) kilo. En als je dat dan combineert met 260 pk kan je hele leuke dingen verwachten.Carbon fibre (resulting in a weight saving of 12kg)
· Roof Panel
· FIA and HANS compliant Driver and Passenger Seats*
· One piece Carbon Fibre Dash Top Panel
· Rear Tailgate
· Front Access Panels
· Front Splitter
· Side air intake ducts
· Rear Spoiler
Lightweight components (resulting in a further weight saving of 22kg)
· Lightweight ‘Motorsport’ Battery
· Ultra-light 12 Spoke Forged Alloy Wheels
· Revised Rear Engine Subframe with lightweight Coating
· Lightweight Fly Wheel
· Lightweight composite bulkhead panel replaces rear window
· Alloy Supercharger U bend pipes
· Footwell Pads
Removing some other non essential components and equipment such as the interior
and boot carpets, front mudflaps, battery cover, interior mirror, sunvisors, rear
tailgate gas strut, results in a further weight saving of 4kg.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk BerichtenIk.Wil.Dat.
Dit>>>>>>>>>>>> F430 of Gallardo of iets dergelijks.IMO
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer Bekijk BerichtenRemoving some other non essential components and equipment such as the interior
and boot carpets, front mudflaps, battery cover, interior mirror, sunvisors, rear
tailgate gas strut, results in a further weight saving of 4kg.
[/INDENT]
Non essential components
Comment
Comment