Oorspronkelijk geplaatst door DavkeG
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
LOTUS Lovers
Collapse
X
-
Volgende vind ik echt BLOEDJESMOOI!!!!!
En gene zever alla: "Gulf mag alleen op Ford of Porsche of McLaren, heeft niks met Lotus te maken..."
Te prachtig voor dit soort detailkritiek
ZOTJES!!!!!!!!
EDIT: Ja, het is 'n fotoshop
Comment
-
Inmiddels bij iedereen al wel bekend dat vanaf modeljaar 2006 enkele veranderingen zijn doorgevoerd. Ga ze hier niet opsommen, of copy-pasten. Iedereen zal het wel weten te vinden indien hij of zij dat wenst (Autoweek, Autogids, enz...)
Een nieuw modeljaar = nieuwe presspics!!!
De ledlichtjes achteraan:
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTaSeg, waar ik aan denk ... zo'n Elises en Exiges, die hebben toch een koetswerk dat in de massa is gekleurd ? Hoe kunnen die dan zo'n Gulf-livreitje hebben ? Of zijn er die hun Lotus achteraf toch gewoon laten spuiten ?
Zijn Elises en Exiges wel in massa gekleurd?
In Zolder kon ik enkele weken geleden een 20-tal van die karretjes van dicht bekijken, en het viel ons op dat er zoveel waren met schade van steenslag. De verf was eraf op die plaatsen op de neus...
Een vriendelijke eigenaar aangesproken met de vraag 'vanwaar al die steenslag-en lakschade? Elises zijn toch in massa gekleurd?' En die zei van niet...
Ik heb ook altijd gedacht dat het zo wél was, ik weet zelfs dat in de gedetailleerde test van de AG dat expliciet vermeld staat.
Is het dan bij de S2 dat dat niet langer zo is? (was precies alleen bij die reeks...)
Is mij een raadsel allemaal
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door LotuzzzVolgende vind ik echt BLOEDJESMOOI!!!!!
En gene zever alla: "Gulf mag alleen op Ford of Porsche of McLaren, heeft niks met Lotus te maken..."
Te prachtig voor dit soort detailkritiek
ZOTJES!!!!!!!!
EDIT: Ja, het is 'n fotoshop
Had ik een Exige, ik liet 'm zo spuiten. Meteen. Maakt me niet uit wat 't kost, en of het mogelijk is of niet. Het moét gewoon.
Deze auto scoort érg hoog in mijn MOST HORNY CARS OF ALL TIMES hitlijst. Zowel qua rij-eigenschappen, qua looks als qua gewildheid.
*verliefd*
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door LotuzzzEen terechte opmerking (buiten het feit dan dat dit photoshops zijn) van gTa in het BMW-lovers-topic.
Zijn Elises en Exiges wel in massa gekleurd?
In Zolder kon ik enkele weken geleden een 20-tal van die karretjes van dicht bekijken, en het viel ons op dat er zoveel waren met schade van steenslag. De verf was eraf op die plaatsen op de neus...
Een vriendelijke eigenaar aangesproken met de vraag 'vanwaar al die steenslag-en lakschade? Elises zijn toch in massa gekleurd?' En die zei van niet...
Ik heb ook altijd gedacht dat het zo wél was, ik weet zelfs dat in de gedetailleerde test van de AG dat expliciet vermeld staat.
Is het dan bij de S2 dat dat niet langer zo is? (was precies alleen bij die reeks...)
Is mij een raadsel allemaal
Misschien niet meer voor de Mk.II ?
Comment
-
*wiiiiiiii* Kleurtjes kiezen !
vbna, vlnr
- goudgroen metallic : nope
- wit : nope (wel perspectieven om te gaan bestickeren)
- fel geel : nope (zelfs niet met 'n gele hardtop )
- felblauw metallic : nope
- rood : nope
- donkerblauw metallic : yep (vind 'k erg mooi)
- zwart (paars) metallic : nope (indien paars : yep )
- oranje : misschien
- zwart uni (met beige zeteltjes) : nope (maar wél de beige zeteltjes )
- oranjerood metallic : nope
- gunmetal : yep (zie ik mooi met rood interieur)
- zwart ?
- groen metallic : yep, met beige zeteltjes (en dan gouden velgen)
- rood metallic : yep (erg mooi !!)
- zilvergrijs : nope
- lime : nope
- lichtblauw metallic : YEP !! (yummie yummie)
- felblauw metallic : nope
- donkergrijs metallic : YEP !! (met rood interieur)
- geel : nope
En toch wil ik 'n Gulfje.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTaIk weet zeker dat 't bij de eerste versies (dus voor de facelift) wél zo was. Heb nog voldoende gescheurde bumpers gezien (bij Alvan en aan de Ring) van Mk.I'tjes waar je in de ganse polyester mooi 't kleur zag.
Misschien niet meer voor de Mk.II ?
http://www.wreckedexotics.com/elise/index.shtml
http://www.wreckedexotics.com/elise/index2.shtml
http://www.wreckedexotics.com/elise/index3.shtml
Steenslag is voor deze wagens wel een probleem.
Meestal worden ze met een plastiek folie beschermd aan wielkassen en bumper.
De reden van het gemakkelijk lossen van de verf is:
Bij een polyester body kan men de verf niet zo uitbakken als een gewone wagen.
Dus de verf is niet echt uitgehard
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door erikjeVolgens mij zit je hier verkeerd
http://www.wreckedexotics.com/elise/index.shtml
http://www.wreckedexotics.com/elise/index2.shtml
http://www.wreckedexotics.com/elise/index3.shtml
Steenslag is voor deze wagens wel een probleem.
Meestal worden ze met een plastiek folie beschermd aan wielkassen en bumper.
De reden van het gemakkelijk lossen van de verf is:
Bij een polyester body kan men de verf niet zo uitbakken als een gewone wagen.
Dus de verf is niet echt uitgehard
Maar blijkbaar doen ze 't niet meer. Wat ik kan brgijpen : je kan veel minder kleuren aanbieden dan wanneer je met gewoon spuitwerk werkt, en specialere lakken lijken me onmogelijk te realiseren.
Comment
-
Ik denk dat we voorlopig het meest logische mogen besluiten: De S1 (Mk I) is wél in massa gekleurd, de S2 (Mk II) niét...
Maar ik zal binnenkort eens fatsoenlijke evidentie zoeken...
@ gTa: er moet nog 'n witte bol met nummer op de zijkant he! Jij 7, ik 6
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTaDaarom dat Lotus in ieder geval vroeger in de massa kleurde. Daar hoeft niet over te worden getwist, ik ben het 100% zeker, de Lotus-catalogi die ik me 'es liet opsturen enkele jaren terug zullen niet liegen, vermoed ik.
Maar blijkbaar doen ze 't niet meer. Wat ik kan brgijpen : je kan veel minder kleuren aanbieden dan wanneer je met gewoon spuitwerk werkt, en specialere lakken lijken me onmogelijk te realiseren.
de kostprijs van die verschillende kleurtjes in de poleyster zal ook wel een belangrijke factor zijn dat ze het nu niet meer doen.
Comment
-
[quote=Lotuzzz]Ik denk dat we voorlopig het meest logische mogen besluiten: De S1 (Mk I) is wél in massa gekleurd, de S2 (Mk II) niét...
Maar ik zal binnenkort eens fatsoenlijke evidentie zoeken...
Kijk dan maar eens goed naar de foto's .
Al de S1 die erop staan zijn niet in massa gekleurd !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door LotuzzzIk denk dat we voorlopig het meest logische mogen besluiten: De S1 (Mk I) is wél in massa gekleurd, de S2 (Mk II) niét...
Maar ik zal binnenkort eens fatsoenlijke evidentie zoeken...
@ gTa: er moet nog 'n witte bol met nummer op de zijkant he! Jij 7, ik 6
Zeer zeker, die witte bol moet erop.
Comment
-
[quote=erikje]Oorspronkelijk geplaatst door LotuzzzIk denk dat we voorlopig het meest logische mogen besluiten: De S1 (Mk I) is wél in massa gekleurd, de S2 (Mk II) niét...
Maar ik zal binnenkort eens fatsoenlijke evidentie zoeken...
Kijk dan maar eens goed naar de foto's .
Al de S1 die erop staan zijn niet in massa gekleurd !
Nochtans heb ik er al 3 gezien met kapotte bumper, waarvan één Mk.II en twee Mk.I. De Mk.II had duidelijk een gespoten bumper, één Mk.I was een witte dus da's moeilijk om te zien of 'ie in de massa is gekleurd, en de derde was 'n rode en die had duidelijk 'n rode polyester voorkant.
Comment
-
Merci Erikje, voor de tegenbewijzen, we kunnen van voren af aan beginnen
Misschien enkel het eerste modeljaar kleur in massa?
Comment
Comment