Mededeling
Collapse
No announcement yet.
LOTUS Lovers
Collapse
X
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door LotuzzzMaar ik zal binnenkort eens fatsoenlijke evidentie zoeken...
StephenM , UK and clean hands for once!
It is not coloured gelcoat if that is what you are thinking (like westfields, kit cars, etc)
They are gelcoated, primed (x2) then base and clear coated (inc solids).
En een ander, heel betrouwbaar lijkt me, als je z'n e-mailadres bekijkt...
Waspy@Sinclaire, Essex, United Kingdom, info@lotusrepairs.com
Yep the cars are low bake factory painted by hand.
Each car has a colour code printed on it, S1 inner sill drivers side S2 front access cover this helps the bodyshop to match the colour if it needs painting. Which they invariably nearly all do at some stage.
Gill
@Sinclaire
De laklaag pakt dus écht niet zo goed op de body'tjes...
Maar we hebben wel ons antwoord nu!!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door frekkeleffe vraagje: klopt het dat de elise rijders (de meeste dan toch) de vvc versies prefereren boven de toyota motoren?
ik ben wel de betrouwbaarheid van lotus beu... steeds iets aan... heb de exige nu al een jaar en heeft al vermoedelijk een maand bij de dealer gestaan... ik ga vermoedelijk niet bij dit merk blijven...
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Brammsteineven een vraagje : hoe komt het dat een Lotus Elise haar waarde enorm goed behoudt?
Ik ben de 2dehandsmarkt aant afschuimen, en die verliezen dus amper hun waarde, ook al zijn ze 5-6 jaar oud.
edit : wie is de officiele lotus importeur in belgie?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stijneer is geen officiele importeur... daarvan dat je nog naar de douane moet als je een nieuwe koopt.. en waarom een elise nog zoveel kost... rijden er niet veel en de prijs wordt door dealers en verkopers hoog gehouden...
Hoe krijg je dat spel gehomologeerd, of welke papieren heb je allemaal nodig?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door krullehoe zit dat dan als je een lotus koopt? je moet naar de douane, en dan ...?
Hoe krijg je dat spel gehomologeerd, of welke papieren heb je allemaal nodig?
wel saaie weken ze... dat wachten... ik had 9 maanden moeten wachten na de bestelling en dan als de auto er eindelijk is... moet je nog nen kleine maand hem bij de dealer laten...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stijneeen week of drie na de aankomst van je wagen komen de papieren.. en dan moet je op di of do morgen eens gaan piepen bij de douane.. die vullen papierkes in en je krijgt je inschrijvingsbewijs.. meer niet...
wel saaie weken ze... dat wachten... ik had 9 maanden moeten wachten na de bestelling en dan als de auto er eindelijk is... moet je nog nen kleine maand hem bij de dealer laten...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door krulleik zou waarschijnlijk wekelijks staan kwijlen bij de dealer ...
katalysator en lambda sonde
snelheidsmeter, heb een maand moeten rijden door te rekenen met de toerentelmeter
de computer die alles stuurt, heb een 3 tal maanden maar 100pk gehad of zo.. stond constant in opwarmmode...
het dak piept verschrikkelijk
de over de kop klep in mijn tank is kapot (tanken niet mogelijk meer)
de mp3 speler is kapotgetrild (mijn 2e al!!)
tis een leuke auto en als alles in orde is enorm fun.. maar den mjinen is op maandagmorgen gemaakt denk ik...
ps: de fotos van de nieuwe lotus 2+2 staan hier nog niet... terwijl het net er al vol van staat.. persoonlijk vindik het niet direct 'wauw'.. maar smaken verschillen... gelukkig...
pps: onlangs nog in mijn gat gereden geweest... nieuwe diffuser nodig waar ik dus nu op zit te wachten.. jaja, de exige staat weeral.. bij de dealer...
ppps: en mijn vorige elise was nog veeeeeel erger van mankementen... wel voornamelijk door meer circuitgebruik..
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stijnenee dat doe je niet want je weet dat je toch iedere maand terug mag rijden naar de dealer omdat er weer iets aan je lotus is... een klein lijstje van dit jaar...
katalysator en lambda sonde
snelheidsmeter, heb een maand moeten rijden door te rekenen met de toerentelmeter
de computer die alles stuurt, heb een 3 tal maanden maar 100pk gehad of zo.. stond constant in opwarmmode...
het dak piept verschrikkelijk
de over de kop klep in mijn tank is kapot (tanken niet mogelijk meer)
de mp3 speler is kapotgetrild (mijn 2e al!!)
tis een leuke auto en als alles in orde is enorm fun.. maar den mjinen is op maandagmorgen gemaakt denk ik...
ps: de fotos van de nieuwe lotus 2+2 staan hier nog niet... terwijl het net er al vol van staat.. persoonlijk vindik het niet direct 'wauw'.. maar smaken verschillen... gelukkig...
pps: onlangs nog in mijn gat gereden geweest... nieuwe diffuser nodig waar ik dus nu op zit te wachten.. jaja, de exige staat weeral.. bij de dealer...
ppps: en mijn vorige elise was nog veeeeeel erger van mankementen... wel voornamelijk door meer circuitgebruik..
wat zou je dan bvb wel nemen als volgende wagen?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door krullehet glanst dus niet allemaal zoals de lak
wat zou je dan bvb wel nemen als volgende wagen?
als er centjes zijn.. gt3? tweedehands ... weet niet.. nen fiets.. wie weet... nu ben ik wel nie echt vree kontent...
Comment
-
De Gulf-gekte een beetje in stand houden
Comment
-
De Ford Lotus Cortina blijft trouwens één van de mooiste klassiekers ooit!
Vooral in deze kleuren:
Wát een 'touring car'!!
Sinds ik lang geleden op Top Gear er eens een reportage over zag, ben ik ook van deze 'Lotus' zot
Comment
Comment