Oorspronkelijk geplaatst door DavkeG
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
LOTUS Lovers
Collapse
X
-
Ik heb vandaag en vrij speciale Elise gezien. Het was een gele S1 met plexiglazen kappen over de koplampen, een carbonnen voorschort, zwarte velgen, en een carbonnen spoilertje. Opzij op de voorste spatborden stond er een rode R, en vanachter stond er "eRise" op. Wat me ook opviel was dat het logo op de neus zwart/geel was in plaats van geel/groen.
Hij zag er véél agresiever uit dan de doorsnee S1.
Is dit een speciale uitvoering geweest? Kan iemand van de Lotuskenners hier me er meer over vertellen (er was niemand in de buurt aan wie ik het kon vragen)?
Comment
-
Ben onlangs in een garage geweest waar ik wat info moest hebben voor een site die ik moet maken
Er stond daar (denk ik) een exclusieve Lotus maar ben vergeten om de naam van het model te vragen
't Was een nogal racy Exige achtig ding met het stuur in het midden?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door zwoembaBen onlangs in een garage geweest waar ik wat info moest hebben voor een site die ik moet maken
Er stond daar (denk ik) een exclusieve Lotus maar ben vergeten om de naam van het model te vragen
EDIT: hmm die heeft het stuur niet in het midden...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door zwoembaBen onlangs in een garage geweest waar ik wat info moest hebben voor een site die ik moet maken
Comment
Comment