Mededeling

Collapse
No announcement yet.

LOTUS Lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Lotus freak
    Dit is de prachtigste kleurencombinatie, i like it verry much
    Wel als hij proper is
    Van hetzelfde evenement trouwens

Comment

• Check out that ass !

Comment

• Schitterende Elise.

MY06 LEDjes erin achteraan, de nieuwe forged ultralights eronder, en gaan.

Comment

• Ik vind de Type 72 de knapste Elise. Jammer dat hij de oude 120pk K-series Rover motor heeft.

Comment

• bij iedere nieuwe mankement aan mijn exige daalt mijn liefde voor lotus meer en meer... dit keer was het 2 weken geleden toen mijn schakelpook afbrak... wtf .... nog nooit geweten... en dat voor nen auto van die prijsklasse... twas bijtend koud en misschien een construktiefoutje mja... tzou niet mogen...

thierry heeft wel een perfecte service gegeven door me te komen halen met een auto in neutraal en hem 2 dagen later in orde terug te brengen bij me thuis, maar kom...

prachtige auto, enorm rap en leuk rijden.. maar al de technische mankementen maken het niet meer leuk...

iemand nen gt3 te koop?

Comment

• volgens mij is er iemand op het forum die een grijze gt3 verkoopt .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door luigi
                volgens mij is er iemand op het forum die een grijze gt3 verkoopt .
                RS.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stijne
                  iemand nen gt3 te koop?

Bij 'RS', een lid hier op 't forum, misschien, zijn vader gaat een 997 GT3 kopen in de plaats van 996 GT3 MkI...
                  Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
                  Bestelt
                  1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

prachtige auto, enorm rap en leuk rijden.. maar al de technische mankementen maken het niet meer leuk...
                    Heel erg jammer voor je natuurlijk, maar ja, dat zijn Engelse wagens, zullen we maar zeggen, hoewel mijn bewondering er ook érg groot voor is...

Rover/MG, Lotus, TVR,... hebben allemaal een kwalijke reputatie als het op betrouwbaarheid aankomt... Dan is het alleen nog een kwestie of de liefde nog groot genoeg is natuurlijk...
                    Bestelt
                    1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• iemand weet wie die gast is? naam, adres, nummer...

Oorspronkelijk geplaatst door Dodgeboy
                      RS.

Comment

iemand weet wie die gast is? naam, adres, nummer...
                        http://www.vtm.be/auto/forum/member.php?u=2684

Stuur anders een PM

Comment

• Meer foto's van de LOTUS Europa S

Bestelt
                          1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
                            Bestelt
                            1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• Enige verschillen met de eerste officiële foto's zijn de kleur en de velgen, maar ik kan deze toch al een pak meer appreciëren, moet ik zeggen...
                              Bestelt
                              1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• Ik ook, maar hij laat me nog steeds koud. Die M250 van een paar jaar terug is vééééééééééééél mooier.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door luigi
                                  volgens mij is er iemand op het forum die een grijze gt3 verkoopt .
                                  De wagen is inderdaad nog te koop; hier staat een korte beschrijving + enkele foto's. Indien je meer informatie wenst kan je RS of mij contacteren.

http://www.dnpproductions.be/sales.htm

Comment

• Ik vind hem toch maar zozo, precies een gerestylede Elise.
                                    Dan is een Cayman S toch véél mooier imo.

Btw, denken jullie dat de Europa een rechtstreekse concurrent wordt van de Porsche Cayman (S)?

Comment

• Neen, ik zou dan ook de Cayman verkiezen... edelere mechaniek, beter comfort en eindeloos meer uitrusting(-smogelijkheden)

Als het dan toch primitief en érg racy moet (en dat moet het, it sure does!!), geef me dan maar een Elise of Exige in plaats van dit probeerseltje...
                                      Bestelt
                                      1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• Supercar Messiah - 10694

APX, 4-door Lotus concept

This concept will be unveiled at Geneva Motor Show, and will use the Lotus VVA Chassis Technology http://www.gglotus.org/ggrace/vva-ch...va-chassis.htm

From Lotus press release:
                                        "APX by Lotus Engineering" is not a concept indicating a strategic direction
                                        of Lotus Cars; it is however a brilliant demonstration of VVA, the skills of
                                        the team from Lotus Engineering and what is regarded as the future of niche
                                        vehicle manufacture.

Comment

• Lotus Elise ...

Last edited by BoTJe; 09/03/2006, 15:05.

Comment

Working...
                                          X