Oorspronkelijk geplaatst door Lotus freak
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
LOTUS Lovers
Collapse
X
-
bij iedere nieuwe mankement aan mijn exige daalt mijn liefde voor lotus meer en meer... dit keer was het 2 weken geleden toen mijn schakelpook afbrak... wtf .... nog nooit geweten... en dat voor nen auto van die prijsklasse... twas bijtend koud en misschien een construktiefoutje mja... tzou niet mogen...
thierry heeft wel een perfecte service gegeven door me te komen halen met een auto in neutraal en hem 2 dagen later in orde terug te brengen bij me thuis, maar kom...
prachtige auto, enorm rap en leuk rijden.. maar al de technische mankementen maken het niet meer leuk...
iemand nen gt3 te koop?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stijneiemand nen gt3 te koop?
Bij 'RS', een lid hier op 't forum, misschien, zijn vader gaat een 997 GT3 kopen in de plaats van 996 GT3 MkI...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stijne
prachtige auto, enorm rap en leuk rijden.. maar al de technische mankementen maken het niet meer leuk...
Rover/MG, Lotus, TVR,... hebben allemaal een kwalijke reputatie als het op betrouwbaarheid aankomt... Dan is het alleen nog een kwestie of de liefde nog groot genoeg is natuurlijk...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stijneiemand weet wie die gast is? naam, adres, nummer...
Stuur anders een PM
Comment
-
Meer foto's van de LOTUS Europa S
Comment
-
-
Enige verschillen met de eerste officiële foto's zijn de kleur en de velgen, maar ik kan deze toch al een pak meer appreciëren, moet ik zeggen...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door luigivolgens mij is er iemand op het forum die een grijze gt3 verkoopt .
http://www.dnpproductions.be/sales.htm
Comment
-
Neen, ik zou dan ook de Cayman verkiezen... edelere mechaniek, beter comfort en eindeloos meer uitrusting(-smogelijkheden)
Als het dan toch primitief en érg racy moet (en dat moet het, it sure does!!), geef me dan maar een Elise of Exige in plaats van dit probeerseltje...
Comment
-
Supercar Messiah - 10694
APX, 4-door Lotus concept
This concept will be unveiled at Geneva Motor Show, and will use the Lotus VVA Chassis Technology http://www.gglotus.org/ggrace/vva-ch...va-chassis.htm
From Lotus press release:
"APX by Lotus Engineering" is not a concept indicating a strategic direction
of Lotus Cars; it is however a brilliant demonstration of VVA, the skills of
the team from Lotus Engineering and what is regarded as the future of niche
vehicle manufacture.
Comment
Comment