Mededeling

Collapse
No announcement yet.

LOTUS Lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
    Lijkt me een goeie kar te worden

Enkele jaren geleden eens 4 ronden kunnen meerijden met die man op Zolder, in een 340R; uiteraard zéér indrukwekkend.
    Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
    Bestelt
    1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• hmmmmm

+ YouTube Video
      ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• Fak 'ie klinkt echt wel lekker onder vollast. En ik vind 'm eigenlijk superknap ... took some time to get used to (zeker de achterkant), maar vooraan + opzij zijn z'n Chocoladenseiten, en ook achteraan is 'ie ... speciaal maar best knap. En binnenin, damn.

Not 100% sure yet (zou er eerst 'es willen in zitten), maar 'k zou die toch kunnen prefereren boven de Cayman...

Comment

• Ik vind het een beetje jammer dat ze niet wat meer met de motor gedaan hebben.. nu ist echt puur een Toyota Camry motor Als je er de nieuwe flat-six tegenover zet vanuit de Cayman.. dunno

Interieur vind ik heel knap, die 2+2 vind ik eerder een nadeel daar het de looks (vooral in profiel) wat aantast.. Lotus gebruikt die 2+2 als een pluspunt over een Cayman, Z4, etc maar imo is het een nadeel Voor niks nodig.

Comment

• Klinkt wel erg goed ja
            Ik blijf het een prachtige bak vinden, zeker dat interieur

Comment

• Voor het eerst in dertien jaar presenteert Lotus een volledig...

Mooi filmpje, ik begin hem meer een meer te smaken. Hopelijk komt er binnenkort een versie met compressor.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
                Lotus gebruikt die 2+2 als een pluspunt over een Cayman, Z4, etc maar imo is het een nadeel Voor niks nodig.
                Ik vind van wel. Ge kunt daar een hoop op kwijt. Als ge met 2 op reis gaat, kan je daar best wel wat zachte tassen stouwen. En bij "daily" ritjes is 't makkelijk om uwe pull, een lege pul water, uw klak of uwe net plat gevallen GSM op te smijten.

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                    Ik vind van wel. Ge kunt daar een hoop op kwijt. Als ge met 2 op reis gaat, kan je daar best wel wat zachte tassen stouwen. En bij "daily" ritjes is 't makkelijk om uwe pull, een lege pul water, uw klak of uwe net plat gevallen GSM op te smijten.
                    Voor de rest ongeveer zelfde specs en prijs dan de (vorige) Cayman S.
                    Dus afgezien van de achterbank, waarom voor de Lotus kiezen?
                    Die "add lightness" van Lotus gaat hier duidelijk ook niet meer op.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
                      Voor de rest ongeveer zelfde specs en prijs dan de (vorige) Cayman S.
                      Dus afgezien van de achterbank, waarom voor de Lotus kiezen?
                      Die "add lightness" van Lotus gaat hier duidelijk ook niet meer op.
                      Omdat het "anders" is? Zal wel even leuk rijden, dus waarom niet? Lotus hield tot op heden z'n waarde ook zeer goed, en een Porsche is hedentendage gemeengoed geworden, hè. (sort of) Plus een Cayman S naar m'n goesting is toch nog wel wat duurder dan zo'n Evora, of vergis ik me? (prijzen vergeten)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk Berichten
                        Ziek!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                          Omdat het "anders" is? Zal wel even leuk rijden, dus waarom niet? Lotus hield tot op heden z'n waarde ook zeer goed, en een Porsche is hedentendage gemeengoed geworden, hè. (sort of) Plus een Cayman S naar m'n goesting is toch nog wel wat duurder dan zo'n Evora, of vergis ik me? (prijzen vergeten)
                          Zal helemaal niet veel schelen.

Comment

• Comment

• Comment

• Comment

• Comment

• Comment

• Mooi interieurshot Fiddy

K-series 122 pk zeker?
                                      Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
                                      Bestelt
                                      1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk Berichten
                                        Mooi interieurshot Fiddy

K-series 122 pk zeker?
                                        jups!

maar veel weet ik er niet van. Meer info -> Geilenbarry is uw man!

Comment

• beetje saaie compo's eigenlijk. Volgende keer wat meer tijd nemen, 't karretje wat draaien, eens een leukere locatie opzoeken en wat later gaan. Véél te veel licht vandaag....

Comment

Working...
                                          X