Mooi allemaal
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
LOTUS Lovers
Collapse
X
-
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk BerichtenNog een prachtige kleurencombo
Ideetje voor op een 2-eleven
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bzguy Bekijk BerichtenHeb ook nog wat fotootjes vanop Lotus On Track in Zolder (sorry, mss niet de beste kwaliteit wegens nieuwe nog onbekende camera)
Heb u en uw auto ook nog zien staan, pas achteraf dacht ik eraan dat ge een forumer zijt.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk BerichtenNiks mis met die foto's
Heb u en uw auto ook nog zien staan, pas achteraf dacht ik eraan dat ge een forumer zijt.
Was jij toevallig diegene met die Lumix camera ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bzguy Bekijk BerichtenThx
Was jij toevallig diegene met die Lumix camera ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk BerichtenJa, dat was ik.
k dacht toen nog van : 'tiens, nog iemand met n Lumix'
Heb me net n Lumix DMC-FZ28 aangeschaft en t is nog wat zoeken naar de juiste settings, maar heb de indruk dat t n prima toestel is
Mooie foto's btw !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bzguy Bekijk Berichtenheb bocen nog naast je gestaan
k dacht toen nog van : 'tiens, nog iemand met n Lumix
Heb me net n Lumix DMC-FZ28 aangeschaft en t is nog wat zoeken naar de juiste settings, maar heb de indruk dat t n prima toestel is
Mooie foto's btw !
Ben ook heel tevreden van de FZ28. Enige minpunten zijn de Tracking Focus die te traag is voor panningshots op circuit en de ruis vanaf ISO400 (en zelfs 200)
Merci trouwens
Comment
-
Nog altijd niet echt zot van de MY10 Exige, vooral de voorkant niet
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk BerichtenNog altijd niet echt zot van de MY10 Exige, vooral de voorkant niet
I like it.
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk BerichtenNog altijd niet echt zot van de MY10 Exige, vooral de voorkant niet
ik persoonlijk vind dit dan weer de vetste exige die ik ooit gezien hebHonda Civic Type R EP3 - 200pk
Citroën Berlingo - 2 koppige steenezels
Honda Civic Type R EP3 - 250pk
Honda Del Sol - 120pk
Comment
Comment