Oorspronkelijk geplaatst door alex69alex
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
LOTUS Lovers
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door DavkeGSpeciale uitvoeringen ofzo?
Ik ken er vrij weinig van, maar ik zou zo'n kar wel zien zitten binnen een jaartje of zo een vriend van me heeft recent zoeentje gekocht, en het rijdt eigenlijk wel fijn.
+ het blijft zeer betaalbaar, eigenlijk niet gek veel duurder dan m'n golf !1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door alex69alexHoe komt het dat sommige Mk I Elises duurder zijn dan Mk II ??
Omdat ze zeldzamer zijn, puurder, en mooier... Instant klassiekers!
Ik wil er ook absoluut ene, maar tzal nog niet voor binnen een jaar zijn...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DavkeGAlle Exiges hebben zwarte velgen
Niet waar
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door LotuzzzOmdat ze zeldzamer zijn, puurder, en mooier... Instant klassiekers!
Ik wil er ook absoluut ene, maar tzal nog niet voor binnen een jaar zijn...
Zijn dat eigenlijk 'probleemwagens' ? Ik heb geen idee van de betrouwbaarheid van Lotussen, eerlijk gezegd. En gaan die basisversies eigenlijk deftig vooruit ? Of moet je al dadelijk naar een 111S stappen ?1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door alex69alexJij hebt al met verschillende gereden zeker ? of meegereden, maakt niet uit ..
Zijn dat eigenlijk 'probleemwagens' ? Ik heb geen idee van de betrouwbaarheid van Lotussen, eerlijk gezegd. En gaan die basisversies eigenlijk deftig vooruit ? Of moet je al dadelijk naar een 111S stappen ?
Dat zijn beesten!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door alex69alexJij hebt al met verschillende gereden zeker ? of meegereden, maakt niet uit ..
Zijn dat eigenlijk 'probleemwagens' ? Ik heb geen idee van de betrouwbaarheid van Lotussen, eerlijk gezegd. En gaan die basisversies eigenlijk deftig vooruit ? Of moet je al dadelijk naar een 111S stappen ?
Meegereden
Betrouwbaarheid is maar matig. Als je ziet wat Stijne met de zijne allemaal voorheeft, dat is echt geen alleenstaand geval. Het is geen Porsche he, deze auto's zijn niet gemaakt om probleemloos honderden kilometers per week af te malen, en dat 365 dagen per jaar...
Alles is zo licht mogelijk aan een Elise, en dat komt de degelijkheid niet ten goede natuurlijk. Verder is het feit dat de motor van Rover komt ook niet echt hoopgevend... Je zal bereid moeten zijn mogelijke akkefietjes erbij te nemen en met de mantel der liefde-voor-de-Lotus-Elise te bedekken!!
Over de Mk I:
De 118/120 pk'tjes zijn zeker voldoende onder de 120 per uur. Daarboven wordt het verschil met de S pas écht duidelijk, omdat die laatste vooral meer topvermogen heeft in de hoogste toerentalregionen (thanks to VVC)
In het hernemen wordt de S er echter uitgetrokken door z'n zwakker broertje!
Comment
-
Comment
-
Gisteren nog een gelijkaardige gezien als deze, érg mooie kleur:
Perfect zo...
Comment
Comment