Mededeling

Collapse
No announcement yet.

LOTUS Lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Misschien is met zo'n exige gaan rijden voor je beslist? Een goede leerwagen zou ik zo'n supercharged exige nu niet echt noemen.

Comment

• Shiit die is vet

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Spyker Bekijk Berichten
        Misschien is met zo'n exige gaan rijden voor je beslist? Een goede leerwagen zou ik zo'n supercharged exige nu niet echt noemen.
        Net wel als je weet waar ik naartoe wil

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jokke_vlo Bekijk Berichten
          Net wel als je weet waar ik naartoe wil
          waar wil je naar toe?

Comment

• waar ben je gewwest als k vragen mag ?

In Antwerpen staat een aubergine Exige (met zilver striping) met 240 PK, ZALIGE kleurencombo !

Comment

• Heb die zien staan, en is pak goedkoper dan diegene waar ik op sta.
              Maar wij (mijn schoonbroer en ik) vonden dat net een verschrikkelijke kleur.
              Ook geen diff of abs op.....

We zijn dus in Antwerpen geweest

Oorspronkelijk geplaatst door Spyker Bekijk Berichten
              waar wil je naar toe?
              Porsche 997 GT3 (RS?).
              Last edited by Jokke_vlo; 30/03/2010, 22:48.

Comment

• Met wat zou je nu het snelst rondjes draaien, gemiddeld genomen.

Een (G)Cayman S of een Lotus Exige S (240pk)?

Als ik rondkijk zal een Cayman S toch meer te bieden hebben als wagen algemeen met daar bovenop dat mevrouw absoluut geen probleem maakt om daarmee mee te toeren.

Prijzen zijn vergelijkbaar.

Comment

• Een Cayman is een straatauto die zijn mannetje staat op circuit.

Een exige is een circuitracer die toevallig ook lichten en een nummerplaat heeft.

Comment

Met wat zou je nu het snelst rondjes draaien, gemiddeld genomen.

Een (G)Cayman S of een Lotus Exige S (240pk)?

Als ik rondkijk zal een Cayman S toch meer te bieden hebben als wagen algemeen met daar bovenop dat mevrouw absoluut geen probleem maakt om daarmee mee te toeren.

Prijzen zijn vergelijkbaar.
                    Da's geheel afhankelijk van het circuit. Op een klein clubcircuit gaat die Exige altijd in het voordeel zijn, op een circuit als Francorchamps, met gelijke wapens (i.e. sper, semi-slicks, ophanging) gok ik dat de Cayman een voordeel heeft, met de nadruk op "gokken".

Natuurlijk qua motorsound e.d. heeft de Exige geen verhaal...

Comment

• Ik denk uiteindelijk dat puur rondetijd van miniem belang is, uw beleving telt boven alles, en dat zal die Exige sowieso een pak meer bieden dan een meer aangeklede Cayman.

Als je echt een tracktoy zoekt lijkt 't mij wat zonde om voor een compromiswagen als een Cayman te gaan...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten
                        Da's geheel afhankelijk van het circuit. Op een klein clubcircuit gaat die Exige altijd in het voordeel zijn, op een circuit als Francorchamps, met gelijke wapens (i.e. sper, semi-slicks, ophanging) gok ik dat de Cayman een voordeel heeft, met de nadruk op "gokken".
                        Dunno ze. zo nen Exige met 260pk voor het gewicht van een pak melk tegen ne Cayman? Denk met skilled piloten dat ge met uwe Cayman toch serieus uw best gaat mogen doen.

Natuurlijk qua motorsound e.d. heeft de Exige geen verhaal...
                        Feit!!

Comment

• tja, gelijk hoe je t bekijkt, een Cayman blijft ook maar een Cayman, een Exige is het echte spul

Zou idd zonde zijn om als trackwagen een Cayman te kopen ; leuk voor de dame des huizes, maar koop die dan een tweedehands TT'tje of zo, da's net hetzelfde voor haar en koop jij maar n tweedehands Exige dan

Comment

• n Goeie raad :

1) meld je aan op Lotusforum.be en maak dara je verlangens kenbaar

2) als je twijfelt over prestaties van een Exige vb, vraag dan aan Thierry Verhiest dat hij je eens meeneemt voor een ritje ; maar doe een reserve-onderbroekje mee (mij manier van spreken)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bzguy Bekijk Berichten
                              Zou idd zonde zijn om als trackwagen een Cayman te kopen ; leuk voor de dame des huizes, maar koop die dan een tweedehands TT'tje of zo, da's net hetzelfde voor haar en koop jij maar n tweedehands Exige dan
                              ... een kenner ....

Een cayman gaan vergelijken met een TT ....

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
                                ... een kenner ....

Een cayman gaan vergelijken met een TT ....
                                ok, kort door de bocht, maar voor de doorsnee 'dame des huizes' weinig verschil ...

t is maar een vergelijking he !

Ik heb mijn vriendin ook n Elise gekocht (en niet vb een TT of Boxster of zo) en ze is er ZEER tevreden mee !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bzguy Bekijk Berichten
                                  n Goeie raad :

1) meld je aan op Lotusforum.be en maak dara je verlangens kenbaar

2) als je twijfelt over prestaties van een Exige vb, vraag dan aan Thierry Verhiest dat hij je eens meeneemt voor een ritje ; maar doe een reserve-onderbroekje mee (mij manier van spreken)
                                  Is gebeurd

Comment

Is gebeurd
                                    onderbroekje?

maw: verslagje aub

Comment

• persoonlijk geen ervaring mee, maar er zijn al vaker 'twijfelaars' lijkbleek en met extra onderbroekvulling teruggekeerd na een testritje met Thierry Verhiest Kwestie dat hij toont tot wat zo'n kleine Elise/Exige in z'n mars heeft ...

Comment

• Ik verkoop mijn Exige binnenkort!

Indien interesse, stuur even een pm

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bas himself Bekijk Berichten
                                          Ik verkoop mijn Exige binnenkort!

Indien interesse, stuur even een pm
                                          wat komt er in de plaats Bas ?

Comment

Working...
                                          X