Misschien is met zo'n exige gaan rijden voor je beslist? Een goede leerwagen zou ik zo'n supercharged exige nu niet echt noemen.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
LOTUS Lovers
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Spyker Bekijk BerichtenMisschien is met zo'n exige gaan rijden voor je beslist? Een goede leerwagen zou ik zo'n supercharged exige nu niet echt noemen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jokke_vlo Bekijk BerichtenNet wel als je weet waar ik naartoe wil
Comment
-
Heb die zien staan, en is pak goedkoper dan diegene waar ik op sta.
Maar wij (mijn schoonbroer en ik) vonden dat net een verschrikkelijke kleur.
Ook geen diff of abs op.....
We zijn dus in Antwerpen geweest
Oorspronkelijk geplaatst door Spyker Bekijk Berichtenwaar wil je naar toe?Last edited by Jokke_vlo; 30/03/2010, 22:48.
Comment
-
Met wat zou je nu het snelst rondjes draaien, gemiddeld genomen.
Een (G)Cayman S of een Lotus Exige S (240pk)?
Als ik rondkijk zal een Cayman S toch meer te bieden hebben als wagen algemeen met daar bovenop dat mevrouw absoluut geen probleem maakt om daarmee mee te toeren.
Prijzen zijn vergelijkbaar.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jokke_vlo Bekijk BerichtenMet wat zou je nu het snelst rondjes draaien, gemiddeld genomen.
Een (G)Cayman S of een Lotus Exige S (240pk)?
Als ik rondkijk zal een Cayman S toch meer te bieden hebben als wagen algemeen met daar bovenop dat mevrouw absoluut geen probleem maakt om daarmee mee te toeren.
Prijzen zijn vergelijkbaar.
Natuurlijk qua motorsound e.d. heeft de Exige geen verhaal...
Comment
-
Ik denk uiteindelijk dat puur rondetijd van miniem belang is, uw beleving telt boven alles, en dat zal die Exige sowieso een pak meer bieden dan een meer aangeklede Cayman.
Als je echt een tracktoy zoekt lijkt 't mij wat zonde om voor een compromiswagen als een Cayman te gaan...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk BerichtenDa's geheel afhankelijk van het circuit. Op een klein clubcircuit gaat die Exige altijd in het voordeel zijn, op een circuit als Francorchamps, met gelijke wapens (i.e. sper, semi-slicks, ophanging) gok ik dat de Cayman een voordeel heeft, met de nadruk op "gokken".
Natuurlijk qua motorsound e.d. heeft de Exige geen verhaal...
Comment
-
tja, gelijk hoe je t bekijkt, een Cayman blijft ook maar een Cayman, een Exige is het echte spul
Zou idd zonde zijn om als trackwagen een Cayman te kopen ; leuk voor de dame des huizes, maar koop die dan een tweedehands TT'tje of zo, da's net hetzelfde voor haar en koop jij maar n tweedehands Exige dan
Comment
-
n Goeie raad :
1) meld je aan op Lotusforum.be en maak dara je verlangens kenbaar
2) als je twijfelt over prestaties van een Exige vb, vraag dan aan Thierry Verhiest dat hij je eens meeneemt voor een ritje ; maar doe een reserve-onderbroekje mee (mij manier van spreken)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bzguy Bekijk BerichtenZou idd zonde zijn om als trackwagen een Cayman te kopen ; leuk voor de dame des huizes, maar koop die dan een tweedehands TT'tje of zo, da's net hetzelfde voor haar en koop jij maar n tweedehands Exige dan
Een cayman gaan vergelijken met een TT ....
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten... een kenner ....
Een cayman gaan vergelijken met een TT ....
t is maar een vergelijking he !
Ik heb mijn vriendin ook n Elise gekocht (en niet vb een TT of Boxster of zo) en ze is er ZEER tevreden mee !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bzguy Bekijk Berichtenn Goeie raad :
1) meld je aan op Lotusforum.be en maak dara je verlangens kenbaar
2) als je twijfelt over prestaties van een Exige vb, vraag dan aan Thierry Verhiest dat hij je eens meeneemt voor een ritje ; maar doe een reserve-onderbroekje mee (mij manier van spreken)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jokke_vlo Bekijk BerichtenIs gebeurd
maw: verslagje aub
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bas himself Bekijk BerichtenIk verkoop mijn Exige binnenkort!
Indien interesse, stuur even een pm
Comment
Comment