Wat een sympatieke eigenaar ! Lang deze kant wens ik je nogmaals te danken en zoals gezegd komt de fles wijn (ik wou iets betalen en had mijn portefeuille niet bij : goe bezig.
Bevindingen:
Bevindingen test (zonet) met Lotus Cup 260
Passagier:
- Na het meerijden met een goed piloot (10de Lotus cup 2006), toch licht wagenziek
Zelf aan stuur:
- Rijsensatie en stuurgevoel zijn geweldig
- Relatief voorspelbaar uitbreken (goed kunnen aanvoelen gezien nat wegdek)
- Ben 4x4 en voorwiel gewoon, zal toch gewenning nodig hebben (gas bijgeven op 4x4 ipv gas lossen)
- Bij het uitkomen en rechte stukken voel ik toch het gebrek aan vermogen. Je bent dat zo gewoon....dat het daar een beetje wringt bij me.
Kan miss gek klinken maar zo voelt het.
Samengevat: nu nog een M3 testen en dan beslissen.
Ik schrijf de Lotus zeker en vast niet af maar twijfel tussen een Exige S met 240pk of de cup.
Bevindingen:
Bevindingen test (zonet) met Lotus Cup 260
Passagier:
- Na het meerijden met een goed piloot (10de Lotus cup 2006), toch licht wagenziek
Zelf aan stuur:
- Rijsensatie en stuurgevoel zijn geweldig
- Relatief voorspelbaar uitbreken (goed kunnen aanvoelen gezien nat wegdek)
- Ben 4x4 en voorwiel gewoon, zal toch gewenning nodig hebben (gas bijgeven op 4x4 ipv gas lossen)
- Bij het uitkomen en rechte stukken voel ik toch het gebrek aan vermogen. Je bent dat zo gewoon....dat het daar een beetje wringt bij me.
Kan miss gek klinken maar zo voelt het.
Samengevat: nu nog een M3 testen en dan beslissen.
Ik schrijf de Lotus zeker en vast niet af maar twijfel tussen een Exige S met 240pk of de cup.
Comment