Mededeling

Collapse
No announcement yet.

LOTUS Lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Dit moet em dan worden

Last edited by ; 11/04/2010, 14:22.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jokke_vlo Bekijk Berichten
      Het uwe niet alleen maar het zou ook een mooie verzamelwagen zijn, vermoed ik.
      Hoewel daar zou de Scura nog beter voor geweest zijn.
      Ja, die Scura is idd een mooi exemplaar!

Comment

• Niet meer verkrijgbaar, alleen het verre kozijntje van uwe lambo (qua kleur )

Comment

Schrijffoutje

De keuze is of was moeilijk ze.

Ik beken dat zo een Lotus een echt statement had geweest. (ik word niet graag in een vakje geplaatst), als echte autoliefhebber.
          Bovendien heeft hij een prachtige lijn, is pure hardcore, en exclusief (er zijn dit jaar 50 cups geproduceerd).
          En het echte rijplezier heeft ie ook.
          Alleen: je kan hem niet inzetten als daily.
          - als daily gebruik je dan toch gewoon een andere ? Do eik ook : Lotussen voor vrije tijd, VW's voor daily drivers

- vorige week in Mettet meegereden met een getunede Opel Speedster Turbo (die felblauwe van Rugissante) : bloedsnel (chassis van Lotus), verglijkbaar met Exige.

Op circuit : zowat alle in te halen, zelfs Lambo LP560 (die kon enkel een paar mete rnemen op het korte rechte stuk), enkel moeilijk bij te benen waren Exige, 2-11 en Ariel Atom

Let wel : Mettet is een kort circuit

Comment

Schrijffoutje

De keuze is of was moeilijk ze.

Ik beken dat zo een Lotus een echt statement had geweest. (ik word niet graag in een vakje geplaatst), als echte autoliefhebber.
            Bovendien heeft hij een prachtige lijn, is pure hardcore, en exclusief (er zijn dit jaar 50 cups geproduceerd).
            En het echte rijplezier heeft ie ook.
            Alleen: je kan hem niet inzetten als daily.

Maar ja, er zijn ook andere factoren die je beslissing beïnvloeden......
            Jokke, wees gewoon eens een echte vent en koop een Exige !

Al moet ik niet veel spreken natuurlijk met die Elise , al mss dan wel weer wat betreft Esprit

Comment

• Nochtans lijk je geen echte vent als je in zo een kleine go cart zit

Vrijdag heb ik de track car, misschien bedenk ik me?

Comment

Nochtans lijk je geen echte vent als je in zo een kleine go cart zit

Vrijdag heb ik de track car, misschien bedenk ik me?
                hopelijk twijfel je niet als je moet kiezen: vol in de remmen OF rustig over de curbs en proberen recht te houden op 't gras
                (gisteren op de Ring voor het laatste gekozen)

Comment

• Als ik naar het aantal filmpjes met ongelukken kijk op de ring en het aantal rijders dat telkens op de baan is, vrees ik idd voor van alles en nog wat.
                  Alle respect voor den IR_F maar mij krijgde daar met mijn nieuwe (zelfs veel bescheidenere) wagen niet op.

En ik twijfel niet langer over welk auto het is geworden. Hij komt wel boven water een dezer dagen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door flupke73 Bekijk Berichten
                    hopelijk twijfel je niet als je moet kiezen: vol in de remmen OF rustig over de curbs en proberen recht te houden op 't gras
                    (gisteren op de Ring voor het laatste gekozen)
                    Adenauer Forst zeker?

Been there done that, op 2 wielen weliswaar

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bzguy Bekijk Berichten
                      Jokke, wees gewoon eens een echte vent en koop een Exige !

Al moet ik niet veel spreken natuurlijk met die Elise , al mss dan wel weer wat betreft Esprit
                      Ok dan

Here he is ...

Comment

• ah voila, da's tenminste een machien se

Comment

• + YouTube Video
                          ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Kerel kan beetje rijden met een Lotus.....

Comment

• Echt een érg knap autootje Jokke! Ook leuke kleur.

Comment

Amai nog niet !

Ferrari & Lambo kunnen wat uitlopen op het rechte stuk (PK's overheersen dan), maar in de bochten haalt de kleine lichte Exige die snel terug bij

Fenomenaal, als je denkt aan het verschil tussen de (relatief) goedkope Exige en de dure Italiaanse bolides

Pas op : ik kan die Italiaanse bolides ook wel heel erg smaken hoor, maar heb toch een voorliefde voor de 'underdog'

Comment

+ YouTube Video
                                ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

K-series

Comment

+ YouTube Video

Haalt die daar efkens een hoopke supercars in, seg.

Vraag me wel af hoeveel paardjes die heeft, want 'ie is toch duidelijk sneller dan andere Mk.I Exiges op de rechte stukken, en die pk-monsters lopen eigenlijk bitter weinig uit.

Hoe die Maserati doorhelde in de bochten. En die vuur spuwende Lambo

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                                    Haalt die daar efkens een hoopke supercars in, seg.

Vraag me wel af hoeveel paardjes die heeft, want 'ie is toch duidelijk sneller dan andere Mk.I Exiges op de rechte stukken, en die pk-monsters lopen eigenlijk bitter weinig uit.

Hoe die Maserati doorhelde in de bochten. En die vuur spuwende Lambo
                                    Ik vermoed een komo-tech 280 pk. Het is zelfs op de openbare weg verbazend hoeveel mensen deze auto onderschatten, al ontelbare pushers gehad......

Comment

• Dat zou veel verklaren...

Comment

Ik vermoed een komo-tech 280 pk. Het is zelfs op de openbare weg verbazend hoeveel mensen deze auto onderschatten, al ontelbare pushers gehad......
                                        Komo-TEC is toch met supercharger? En die hoor ik niet echt... Feit is dat ik 'm niet typisch K-series vind klinken, maar hoe hard worden die dingen soms gemod
                                        Ik laat de Honda-piste nog open
                                        Last edited by Lotuzzz; 26/04/2010, 02:12.
                                        Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
                                        Bestelt
                                        1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk Berichten
                                          Komo-TEC is toch met supercharger? En die hoor ik niet echt... Feit is dat ik 'm niet typisch K-series vind klinken, maar hoe hard worden die dingen soms gemod
                                          Ik laat de Honda-piste nog open
                                          Je hebt gelijk. Mogelijk de honda. Maar ja idd wat steken ze er allemaal in, op basis van de exige komt er nu een 1100pk monster (zie Topgear).

Comment

Working...
                                          X