Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
ja, zoals 99% van de vrouwen niet met een auto kan rijden, ik ken dat soort uitspraken.
Echt altijd als ik met de Porsche/maser meerijdt/reed en we ergens in een fille stonden/roodlicht waar veel volk was hoor je wel "alé tzijn weer dikkenekken zunne"
Echt altijd als ik met de Porsche/maser meerijdt/reed en we ergens in een fille stonden/roodlicht waar veel volk was hoor je wel "alé tzijn weer dikkenekken zunne"
Ik heb de mijne nu 3 weken en ik moet de eerste negatieve reactie nog tegenkomen... het aantal positieve reacties en situaties zijn echter talrijk
Dat in- en uitstappen went en dat gaat vlot na een paar dagen, ge vindt daar uwen draai wel in. En ik ben ook bijna 1m90. Ook het geboink & gekledder hoor ik al niet meer..
En vanaf die 6200 rpm, dat lawaai en die boost die ge krijgt, is gewoon
Toere heeft al effe geproefd en zal wel dezelfde weg op gaan als Jokkevlo.Gewoon effe afwachten en dan zal hij het Lotuslicht wel zien.Registreren op het Lotusforum is al een goede stap vooruit en daar zullen ze Toere wel bekeren.
Ik heb de mijne nu 3 weken en ik moet de eerste negatieve reactie nog tegenkomen... het aantal positieve reacties en situaties zijn echter talrijk
Dat in- en uitstappen went en dat gaat vlot na een paar dagen, ge vindt daar uwen draai wel in. En ik ben ook bijna 1m90. Ook het geboink & gekledder hoor ik al niet meer..
En vanaf die 6200 rpm, dat lawaai en die boost die ge krijgt, is gewoon
c'mon toere, you know you want to ..
Ook bijna 1m90
Ik ben maar 1m79
Voor het instappen zou ik het niet laten ,
fiet is dat ik voor minder dan 40k een "exclusief" bijna nieuw sportauto'tje kan kopen waar ik (vandaag toch ) zeer graag mee op stap was ...
de liefde voor het merk kan alleen maar groeien nu
maandag ga ik terug en wil ik dat mijn vrouwke er ook eens :
Toere heeft al effe geproefd en zal wel dezelfde weg op gaan als Jokkevlo.Gewoon effe afwachten en dan zal hij het Lotuslicht wel zien.Registreren op het Lotusforum is al een goede stap vooruit en daar zullen ze Toere wel bekeren.
Comment