Oorspronkelijk geplaatst door dogzilla
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
LOTUS Lovers
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door toere Bekijk BerichtenIdem hier zunne , 2500€ duurder maar wel 5j jonger en km-stand bijna gelijk
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Phil Bekijk BerichtenZiet er een pak moderner en frisser ook uit dan die blauwe. (lelijk blauw trouwens )
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door toere Bekijk BerichtenDe volgende dagen is Thierry daar niet , er is ergens iets te doen in het weekend van Lotus op het circuit , maar ik weet niet meer wat
Wij gaan zondag daar met een man of 10 naartoe. Een evenement om niet te missenik ben geen twijfelaar
allez ik denk dat toch
Comment
-
Heb hier alles is doorgenomen.
Ben even verschoten, ik zag de laatste weken je interesse in die go carts toenemen maar wist niet dat de liefde plots zou hevig losbarste. En dan een groot aankooprisico genomen, Verhiest bezocht .
Toere: je hebt al beslist, dat weet je toch?
In je uitspraken zie ik een aantal van mijn bevindingen destijds terug. Er gaat geen weg terug zijn geloof me.
Betreft dikkenek etc. Met de Porsche krijg je een mix van reacties, soms goede maar soms ook afgunst.
Met de Lotus eigenlijk nooit, tenzij als je een sterke uitlaat steekt, dan doet er wel eens iemand zijn vinger tegen de slaap.
Maar voor de rest op dat vlak mijn ervaring:
Iedereen ! vrouwen, kids mannen zijn altijd sympathiek tov een Lotus. Je hebt er trouwens een pak meer "beziens" in, ik garandeer het je. En als je stopt gegarandeerd mensen die je aanspreken. Vraag het aan andere eigenaars ik ben er zeker van dat de ervaringen gelijk zijn.
Je hebt wel een aantal onwetende autobahn burocraten die je wat hautain neerbuigend bekijken met hun zware diesels maar die kan je redelijk snel mooi recht voor hun uit doen staren, is trouwens een leuke sport !!!
Het rijden zelf heb je al door en kunnen opmaken bij de vele liefhebbers, dat is gewoon verslaven. Als je van autorijden houdt, is het een van de leukste wagens die je kan vinden. Veel puurder wordt het allemaal niet meer.
Verhiest is op de hoogte van de komst met je vrouw, had hem daarnet even op mail betreft wat problems met de remmen.
Doe Verhiest de groeten, hebben het daarnet even over jou gehad .
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jokke_vlo Bekijk BerichtenHeb hier alles is doorgenomen.
Ben even verschoten, ik zag de laatste weken je interesse in die go carts toenemen maar wist niet dat de liefde plots zou hevig losbarste. En dan een groot aankooprisico genomen, Verhiest bezocht .
Toere: je hebt al beslist, dat weet je toch?
In je uitspraken zie ik een aantal van mijn bevindingen destijds terug. Er gaat geen weg terug zijn geloof me.
Betreft dikkenek etc. Met de Porsche krijg je een mix van reacties, soms goede maar soms ook afgunst.
Met de Lotus eigenlijk nooit, tenzij als je een sterke uitlaat steekt, dan doet er wel eens iemand zijn vinger tegen de slaap.
Maar voor de rest op dat vlak mijn ervaring:
Iedereen ! vrouwen, kids mannen zijn altijd sympathiek tov een Lotus. Je hebt er trouwens een pak meer "beziens" in, ik garandeer het je. En als je stopt gegarandeerd mensen die je aanspreken. Vraag het aan andere eigenaars ik ben er zeker van dat de ervaringen gelijk zijn.
Je hebt wel een aantal onwetende autobahn burocraten die je wat hautain neerbuigend bekijken met hun zware diesels maar die kan je redelijk snel mooi recht voor hun uit doen staren, is trouwens een leuke sport !!!
Het rijden zelf heb je al door en kunnen opmaken bij de vele liefhebbers, dat is gewoon verslaven. Als je van autorijden houdt, is het een van de leukste wagens die je kan vinden. Veel puurder wordt het allemaal niet meer.
Verhiest is op de hoogte van de komst met je vrouw, had hem daarnet even op mail betreft wat problems met de remmen.
Doe Verhiest de groeten, hebben het daarnet even over jou gehad .
'T wijfelde gisteren efkes om te babbelen over u maar wist niet zeker of je hem daar had gekocht of niet want ik had gevraagd langs mijn neus weg of hij de alleen verdeler was van Lotus en hij vertelde dat er nog 2 waren ( oa 1 in Antwerpen ) en dacht van : de Jokke zal wel daar geweest zijn ... verkeerd gedacht dus .
Ik had hem gezegd dat ik zo vlug mogelijk terug zou gaan met mijn vrouwke klopt
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Dachero Bekijk BerichtenLotus classic festival at Snetterton; Verhiest gaat daar een race meedoen.Die dag komen daar ook alle F1 wagens die Lotus ooit gemaakt heeft daar op het circuit rondrijden incluis Kovalainen en Trulli en Martin Brundle en de rest weet ik niet.
Wij gaan zondag daar met een man of 10 naartoe. Een evenement om niet te missen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door toere Bekijk BerichtenBij Verhiest waren ze alleszins druk bezig om de auto's klaar te zetten
Comment
-
Wat denk je van de prijs van deze Elise R Jokke ?
Is niet veel geld vind ik , zeker als je ziet dat hij voor een gelijkaardig type maar 2500€ minder vraagt , terwijl hij wel 4j jonger is ...
Ik ben bijna zeker dat zijn 1ste grote waardeverlies achter de rug is ,
als ik hier een jaar of 2-3 zou mee rondrijden zal ik niet zoveel verlies doen denk ik
Comment
-
Je gaat altijd aantrekkelijkere prijzen vinden op het internet. Maar hier koop je aan een, in mijn ogen, correcte prijs bij een dealer die weet wat hij je verkoopt en hem ook verder zal ondersteunen.
Ik denk dat je voldoende levenservaring hebt dat je zulke zaken weet te apprecieren.
In die optiek vind ik dit een correcte prijs, als je het "pakket bekijkt. Tevens lijkt de auto me in uitstekende staat !
Ik zou wel proberen af te ronden op 35.000 ofwel goed weten wat je wil en de dingen die je graag ziet veranderen laten doen binnen dat budget.
Maar goed dat is wat ik er van denk .
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jokke_vlo Bekijk BerichtenJe gaat altijd aantrekkelijkere prijzen vinden op het internet. Maar hier koop je aan een, in mijn ogen, correcte prijs bij een dealer die weet wat hij je verkoopt en hem ook verder zal ondersteunen.
Ik denk dat je voldoende levenservaring hebt dat je zulke zaken weet te apprecieren.
In die optiek vind ik dit een correcte prijs, als je het "pakket bekijkt. Tevens lijkt de auto me in uitstekende staat !
Ik zou wel proberen af te ronden op 35.000 ofwel goed weten wat je wil en de dingen die je graag ziet veranderen laten doen binnen dat budget.
Maar goed dat is wat ik er van denk .
Tips wat jij er wel zou aan veranderen?
Comment
-
Toere, waarom ben je eigenlijk naar Oostende gereden? In Beveren-Leie is er ook een Lotus-garage, al is dat wel geen officiële denk 'k.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door toere Bekijk BerichtenWat denk je van de prijs van deze Elise R Jokke ?
Is niet veel geld vind ik , zeker als je ziet dat hij voor een gelijkaardig type maar 2500€ minder vraagt , terwijl hij wel 4j jonger is ...
Ik ben bijna zeker dat zijn 1ste grote waardeverlies achter de rug is ,
als ik hier een jaar of 2-3 zou mee rondrijden zal ik niet zoveel verlies doen denk ik
Voel je je niet als een kleine jongen als je zo aan het neuzen bent tussen de Elises. Zaalig wat een auto met een man kan doen, toch. :-)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door toere Bekijk BerichtenOver de prijs zou ik niet veel discussieren ik betaal liever iets meer in een goede merk-garage dan een goedkoper exemplaar te vinden particulier ...
Tips wat jij er wel zou aan veranderen?
Maar als je daar niet zeker van bent, ga dan voor de 35.000 en doe ervaring op.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Wouterr Bekijk BerichtenToere, waarom ben je eigenlijk naar Oostende gereden? In Beveren-Leie is er ook een Lotus-garage, al is dat wel geen officiële denk 'k.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jokke_vlo Bekijk BerichtenOmdat Verhiest gewoon de beste of zoniet een van de beste en meest ervaren Lotus mecaniciens is waar je altijd terecht kunt voor juiste tips en advies. Iemand die je ook geen kat in een zak aansmeert.
Nuja, ik heb nog nooit overwogen een Lotus te kopen, dus 'k ga me niet moeien in het goed/slecht zijn van een van de (3?) verkooppunten in België
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Wouterr Bekijk BerichtenToere, waarom ben je eigenlijk naar Oostende gereden? In Beveren-Leie is er ook een Lotus-garage, al is dat wel geen officiële denk 'k.
Voor de reden die ik boven uw post aanhaalde , ik koop zoiets liever in een erkende garage
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BelgianTriple Bekijk BerichtenMan, man, lekker spul !
Voel je je niet als een kleine jongen als je zo aan het neuzen bent tussen de Elises. Zaalig wat een auto met een man kan doen, toch. :-)
Maar ik moest me groot houden he , mijn zoontje was mee
Oorspronkelijk geplaatst door Jokke_vlo Bekijk BerichtenIk vind hem redelijk af zoals hij daar staat. Eventueel een leuker (en afneembaar?) stuur en een stage 2 uitlaat zou ik nemen.
Maar als je daar niet zeker van bent, ga dan voor de 35.000 en doe ervaring op.
Uitlaat zou ik zo laten , en zoals je zegt : eerst de auto wat leren kennen zeker
Comment
-
Zou zowiezo voor een recente gaan, Lotus houden bijzonder goed hun waarde, zelfs met de pound-domper van 2008 blijven de prijzen redelijk. Nu heb je waarschijnlijk gemerkt dat de prijzen van de nieuwe elise en de exiges redelijk hoog staan, evora is ook niet bijzonder goedkoop. Dit helpt natuurlijk om de 2dehands markt niet te laten instorten.
Kopen die lotus
Comment
Comment