Mededeling

Collapse
No announcement yet.

LOTUS Lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Jokke_vlo Bekijk Berichten
    Wel snelheid is relatief. Al verschillende keren mee gaan rijden met Opel speedster en andere Exiges. Dat scheelt allemaal niet zo enorm veel hoor.
    Een exige S met 1 persoon aan boord is bv sneller dan zo een cup met 2 personen.

Ok, de cup is iets sneller, maar stel u daar geen gigantische dingen bij voor, maar goed zelfs het verschil met een GT3 is niet zo groot als je zou verwachten.

Je hebt echt VEEL meer nm en pk nodig om vlot weg te rijden van andere sportieve wagens. (of een dubbele Turbo )

Verschil tussen 1 met 122 pk en 1 van 190 pk voelde ik toch merkbaar hoor

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door toere Bekijk Berichten
      Verschil tussen 1 met 122 pk en 1 van 190 pk voelde ik toch merkbaar hoor
      Dat is idd al een redelijke verschil. Maar moest je nu tussen 190 en 220 vergelijken, zou dat weer anders zijn.
      120 vind ik persoonlijk ook iets te weinig.

Comment

Dat is idd al een redelijke verschil. Maar moest je nu tussen 190 en 220 vergelijken, zou dat weer anders zijn.
        120 vind ik persoonlijk ook iets te weinig.

Kan ik inkomen

Comment

Madamme gaat met uwen andere rijden en gij met dit. Te verslavend. Ik ben alvast tevreden als mijn madamme met den ander rijdt en ik met de appelsien op stap "moet"
          Hiert moest ik nog op antwoorden ...

Probleem is dat mijn madam niet met dienen groten break wil rijden die we hier staan hebben

Comment

• Om maar te zeggen wat Lotus rijden is, ik was hier daarjuist lastig omdat ik niet snel een klein toerke mocht gaan doen, in de regen !

Verslavend zeg ik u.

Comment

• ha, hier ook, eerste dag sinds dat ik hem heb dat ik hem nog niet heb gebruikt en het pikt

misschien sebiet toch nog efkes..

Comment

Om maar te zeggen wat Lotus rijden is, ik was hier daarjuist lastig omdat ik niet snel een klein toerke mocht gaan doen, in de regen !

Verslavend zeg ik u.
                Hoe gedraagt een Lotus zich eigenlijk in de regen?

Als ik met de M3 op stap ben "moet" ik altijd een ommetoerke doen voor ik naar huis ga

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dogzilla Bekijk Berichten
                  ha, hier ook, eerste dag sinds dat ik hem heb dat ik hem nog niet heb gebruikt en het pikt

misschien sebiet toch nog efkes..

Kom maar naar West-Vlaanderen voor te rijden , hier is het mooi weer

Comment

Als dat een beetje gelijkaardig is aan mijne middenmotor Engelsman.... niet

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox Bekijk Berichten
                      Als het donderdag nat ligt gaat het dus niet door?

Comment

Als ik met de M3 op stap ben "moet" ik altijd een ommetoerke doen voor ik naar huis ga
                        Wel in het begin joeg hij me angst aan op dat vlak, maar hoe langer ik hem heb hoe meer ik hem ook daar apprecieer.
                        TC off en lekker (gl)(r)ijden.
                        Eigenlijk circuit gedrag, remmen op recht van de rem en licht op de gas in de bocht, en ga je wat harder op de gas ga je in drift.
                        Het is echter allemaal zo gevoelig en moeilijk dat juist dat telkens weer de uitdaging is.

Vlammen gelijk zot en show geven zoals je dat met een BMW kan, mag je echter wel vergeten, hier is dat kunnen een echte kunst !
                        Ter verduidelijking: ik beheers die kunst nog niet hé, maar ik ontdek ze wel.

Comment

• probleem is dat er op de openbare weg natuurlijk weinig marge is als het misgaat... gisteren al efkes een oh-oh momentje gehad bij toch wat te enthousiast de bocht in te gaan

en een grote parking vinden zonder palen, betonblokken is ook ni simpel hier in de buurt

Comment

• Een paar maand geleden nog maar zou ik hetzelfde gezegd hebben, maar als je binnen grerzen blijft en geen hoge snelheid kan je je goed amuseren, kontje zetten. Denk dat ik het al voorgesteld had....ga gewoon is mee op driftles daar kan je leren in veiligheid aan schappelijke prijs.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer Bekijk Berichten
                              Als het donderdag nat ligt gaat het dus niet door?
                              Dat leek me logisch?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox Bekijk Berichten
                                Oorspronkelijk geplaatst door Jokke_vlo Bekijk Berichten
                                Wel in het begin joeg hij me angst aan op dat vlak, maar hoe langer ik hem heb hoe meer ik hem ook daar apprecieer.
                                TC off en lekker (gl)(r)ijden.
                                Eigenlijk circuit gedrag, remmen op recht van de rem en licht op de gas in de bocht, en ga je wat harder op de gas ga je in drift.
                                Het is echter allemaal zo gevoelig en moeilijk dat juist dat telkens weer de uitdaging is.

Vlammen gelijk zot en show geven zoals je dat met een BMW kan, mag je echter wel vergeten, hier is dat kunnen een echte kunst !
                                Ter verduidelijking: ik beheers die kunst nog niet hé, maar ik ontdek ze wel.
                                Zou een Lotus Elise dan moeilijker te rijden vallen ( lees gevaarlijker) dan mijn M3 ?

Comment

• Absoluut zeker wel als je echt doorgaat......

Comment

Absoluut zeker wel als je echt doorgaat......
                                    Ja ?

Ik verschiet daar eigenlijk van hoor want ik had de indruk bij mijn testrit , dat de Elise meer op de baan plakte dan mijnen M3 ...
                                    Morgen eens wat uitgebreider testen

Comment

• Toere, dat is in niets te vergelijken met een M3 in z'n grensbereik. Een Elise is véél giftiger als 'ie grip verliest dan je M3.

Da's op zich niet slecht, maar wees je daarvan bewust.

Comment

Ja ?

Ik verschiet daar eigenlijk van hoor want ik had de indruk bij mijn testrit , dat de Elise meer op de baan plakte dan mijnen M3 ...
                                        Morgen eens wat uitgebreider testen
                                        In het droge zullen de grenzen verder liggen. Maar eens je aan die grenzen komt zal 'ie véél moeilijker te rijden zijn.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk Berichten
                                          In het droge zullen de grenzen verder liggen. Maar eens je aan die grenzen komt zal 'ie véél moeilijker te rijden zijn.
                                          Afgaande op toere zijn rijgedrag op Croix zal 'ie wel binnen die grens blijven.

n/o!

Comment

Working...
                                          X