Mededeling

Collapse
No announcement yet.

LOTUS Lovers

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

  • Toere, ben je al zeker dat je een R wilt (190pk) en geen 'gewone' elise?

    Als ik even in de UK ga shoppen dan kom je toch imo, meer bang for the buck aanbiedingen tegen.

    Neem deze als voorbeeld: http://www.pistonheads.com/sales/1795588.htm

    Blijkbaar goed onderhouden, extra opties, 50 000km, van 2004...Voor, met de huidige wisselkoers, 18 000€

    Wel een paar bedenkingen:

    -Is het erg hinderlijk om met een RHD in een lotus rond te rijden in België? Er zitten nog een aantal RHD bestuurders hier maar dat is dan bij andere merken?

    -Krijg je voor een UK import verhoudingsgewijs veel minder terug als je deze verkoopt dan bij een LHD model?

    Comment


    • Oorspronkelijk geplaatst door flexo Bekijk Berichten
      Toere, ben je al zeker dat je een R wilt (190pk) en geen 'gewone' elise?

      Als ik even in de UK ga shoppen dan kom je toch imo, meer bang for the buck aanbiedingen tegen.

      Neem deze als voorbeeld: http://www.pistonheads.com/sales/1795588.htm
      niet te duur idd, maar als je daarbij 5000 EUR bijrekent indien je wil laten aanpassen naar LHD, dan kom je op 23k uit ; en voor pakweg 25 k heb je een originele LHD Elise S2 111s met vergelijkbare leeftijd en vergelijkbare/lagere km-stand

      Comment


      • en toere, wanneer hebdem?

        Comment


        • Hij is em gaan bestellen peisek. Diene moet er zijn tegen de ardennenrit

          Comment


          • Oorspronkelijk geplaatst door flexo Bekijk Berichten
            Toere, ben je al zeker dat je een R wilt (190pk) en geen 'gewone' elise?

            Als ik even in de UK ga shoppen dan kom je toch imo, meer bang for the buck aanbiedingen tegen.

            Neem deze als voorbeeld: http://www.pistonheads.com/sales/1795588.htm

            Blijkbaar goed onderhouden, extra opties, 50 000km, van 2004...Voor, met de huidige wisselkoers, 18 000€

            Wel een paar bedenkingen:

            -Is het erg hinderlijk om met een RHD in een lotus rond te rijden in België? Er zitten nog een aantal RHD bestuurders hier maar dat is dan bij andere merken?

            -Krijg je voor een UK import verhoudingsgewijs veel minder terug als je deze verkoopt dan bij een LHD model?
            Ik heb de gewone Elise ook getest en was wat ontgoocheld van de power ... de 190 Pk versie is toch al stukken beter , ben eigenlijk benieuwd hoe zo een Cup met 260 Pk rijdt
            Last edited by ; 21/06/2010, 18:51.

            Comment


            • Oorspronkelijk geplaatst door dogzilla Bekijk Berichten
              en toere, wanneer hebdem?
              Oorspronkelijk geplaatst door Jokke_vlo Bekijk Berichten
              Hij is em gaan bestellen peisek. Diene moet er zijn tegen de ardennenrit
              Deze middag dus terug naar Oostende geweest met madam mee en zij is er alleszins stapelzot van : 1 probleempje , ze kan nie aan het gaspedaal



              Maar dat kan hij aanpassen moest ik beslissen om hem te kopen , maar ik wil dat mijn vrouw er eens mee rijdt voor ik beslis

              Wel heb ikzelf ook nog eens mogen rijden alleen nu , en het is een beestig leuk karretje met de nodige power , maar de ophanging is dus toch harder dan dat ik eerst dacht ( gelukkig heb ik een goede rug ) in en uitstappen ging ook al veel beter ...
              Mijn vrouwke is nu nie thuis maar straks gaan we er nog eens over babbelen , alhoewel ze wil dat ik beslis ...
              Moeilijk : ofwel deze Lotus kopen , ofwel nog een kleine 2 jaar op mijn tanden bijten en toch voor een Porsche gaan

              Comment


              • In de keuze Lotus-Porsche -> Lotus!

                Maar je moet natuurlijk weten of je vrouwtje er even graag mee zal rijden als jij

                Comment


                • Nu voor de Lotus gaan, die zijn waardevast. Misschien heb je dan pas binnen 3 of 4 jaar je Porsche, maar je hebt ondertussen kunnen genieten van je Lotus!

                  Comment


                  • Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk Berichten
                    Nu voor de Lotus gaan, die zijn waardevast. Misschien heb je dan pas binnen 3 of 4 jaar je Porsche, maar je hebt ondertussen kunnen genieten van je Lotus!
                    Was ook wel een beetje mijn gedacht , want ik ben "zeker" dat als ik hier 2 tot maximum 3 jaar mee rij ik er zeker nog +30k krijg de moment dat ik hem dan verkoop ...
                    wel heb ik wat schrik dat hij mij na een tijdje toch niet meer genot geeft dan dat ik dacht als ik vergelijk met mijn E36 M3 .
                    Eigenlijk zou ik eens een volledig weekend 1 moeten kunnen testen he ,
                    wat is 2 keer 15 min om een goed oordeel te vellen over een auto : niks

                    Comment


                    • hoe lang heb je uw M3 getest vooraleer em te kopen?

                      Comment


                      • Oorspronkelijk geplaatst door dogzilla Bekijk Berichten
                        hoe lang heb je uw M3 getest vooraleer em te kopen?

                        Niet , zelfs nie mee gereden

                        Comment


                        • Moest ik de M3 niet hebben was het direkt beslist , de Lotus is een vinnige auto waar ik zeker veel plezier mee zou beleven , maar met de M3 heb ik ook veel rijplezier en ik weet niet of de Lotus een grote meerwaarde zou zijn tegenover de M3 voor mij

                          Comment


                          • Oorspronkelijk geplaatst door toere Bekijk Berichten
                            Was ook wel een beetje mijn gedacht , want ik ben "zeker" dat als ik hier 2 tot maximum 3 jaar mee rij ik er zeker nog +30k krijg de moment dat ik hem dan verkoop ...
                            wel heb ik wat schrik dat hij mij na een tijdje toch niet meer genot geeft dan dat ik dacht als ik vergelijk met mijn E36 M3 .
                            Eigenlijk zou ik eens een volledig weekend 1 moeten kunnen testen he ,
                            wat is 2 keer 15 min om een goed oordeel te vellen over een auto : niks
                            Als je 't doet voor wat te cruisen en straight line sprintjes brengt die kar idd geen profijt tov. je M3. Van zo'n Lotus ga je pas echt gaan genieten als je er écht mee rijdt en dat ding door en door leert kennen. Wanneer je geen moeite meer doet om sprintjes te winnen, maar op de binnenbaantjes iedereen naar huis rijdt.
                            Op dat vlak ook een karakterverschil met een 911 die er niet continu om vraagt om er keihard voor te gaan (maar het uiteraard ook graag heeft). Je zal zelf moeten beslissen wat je eigenlijk wilt, als het puur voor het onversneden rijplezier is kan je qua kosten-funverhouding niet veel beter zitten dan bij een Lotus

                            Comment


                            • Mijn vrouw is 1m51cm en rijdt rond met mijne Elise. De stoelzetting hebben ze hier ook iets aangepast
                              ik ben geen twijfelaar
                              allez ik denk dat toch

                              Comment





                              • Comment


                                • Dat was voor de rit neem ik aan, want erg vrolijk kijk je niet

                                  Comment


                                  • De grote koffer


                                    Comment


                                    • Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox Bekijk Berichten
                                      Dat was voor de rit neem ik aan, want erg vrolijk kijk je niet
                                      Ik ben een serieuze jongen hoor

                                      Comment


                                      • Jammer dat ze niet aan de pedalen kon


                                        Comment


                                        • Voila, das al beter, en zelfs zonder te rijden

                                          Comment

                                          Working...
                                          X