Oorspronkelijk geplaatst door toere
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
LOTUS Lovers
Collapse
X
-
Dit komt goed. Toere zit bijna op het einde van zijn twijfelfase. Komaan Toere ,registreren op het Lotusforum ,vandaag nog,en uw plannen en twijfels bekend maken en ge gaat zoals Jokke snel bekeerd zijnik ben geen twijfelaar
allez ik denk dat toch
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Dachero Bekijk BerichtenDit komt goed. Toere zit bijna op het einde van zijn twijfelfase. Komaan Toere ,registreren op het Lotusforum ,vandaag nog,en uw plannen en twijfels bekend maken en ge gaat zoals Jokke snel bekeerd zijn
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jokke_vlo Bekijk BerichtenPas op die mannen gaan zwaar te keer. Das direct een schedelboring ipv brainwash.ik ben geen twijfelaar
allez ik denk dat toch
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Dachero Bekijk BerichtenMaar het heeft u toch goed gedaan,niet jokke?
Een verstandelijke downgrade , dat vervangen werd door kinderlijk plezier.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jokke_vlo Bekijk BerichtenVolgens mijn naasten niet
Een verstandelijke downgrade , dat vervangen werd door kinderlijk plezier.ik ben geen twijfelaar
allez ik denk dat toch
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jokke_vlo Bekijk BerichtenLotus meerwaarde: 90% zekerheid kan ik je daarover geven. Ik vind eveneens dat je de wagens niet kan vergelijken, ik zou eerder zeggen dat ze tegengestelden zijn, waardoor ze elkaar juist goed aanvullen.
Al eens met een E36 M3 gereden Jokke ?
Da gaat ook nie slecht voouit hoor , ik vermoed dat de Elise misschien iets rapper is van 0-100 , maar daarboven denk ik dat de M3 toch rapper is ... om zeker te zijn zou ik de Elise eens een dag moeten testen
Jij hebt wel een Lotus met 260 PK he , is toch nog een pak meer dan 190 van de Elise ...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Dachero Bekijk BerichtenDit komt goed. Toere zit bijna op het einde van zijn twijfelfase. Komaan Toere ,registreren op het Lotusforum ,vandaag nog,en uw plannen en twijfels bekend maken en ge gaat zoals Jokke snel bekeerd zijn
Just , ik "moet" mij daar nog altijd registreren ...
Logisch dat op een Lotus forum ze mij wel zouden bekeren ja
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Dachero Bekijk BerichtenMannen zijn toch zoals kleine kindjes(als ze maar met autotjes kunnen spelen).Volgens mijn vrouw toch
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door toere Bekijk BerichtenDenk je ?
Al eens met een E36 M3 gereden Jokke ?
Da gaat ook nie slecht voouit hoor , ik vermoed dat de Elise misschien iets rapper is van 0-100 , maar daarboven denk ik dat de M3 toch rapper is ... om zeker te zijn zou ik de Elise eens een dag moeten testen
Jij hebt wel een Lotus met 260 PK he , is toch nog een pak meer dan 190 van de Elise ...
Wil je het toch over prestaties hebben:
Het gaat niet over vooruitgaan hé, daarvoor heb ik mijn garage hier anders ook iets staan met een pak pk's NM en al wat je wil die met alle gemak mijn exige kan verpletteren.
Maar rijplezier, bochten pakken, het gevoel: absoluut niet te vergelijken !
Ze hebben me dat ooit ook gezegd: pk's, power, snel rechtdoor dat word je kotsbeu. Maar echt rijden is verslavend. Samengevat is het dat.
Mijn exige houdt ongeveer gelijke tred met een M3 tot iets sneller zelfs, tot +/-160, eens boven de 160 moet hij er af.
Gaan we echter bochten nemen.......
Ter info: Exige cup: 0-100 4.1 seconden, voor wat dat allemaal waard is.
6 maand geleden zou ik hetzelfde gezegd hebben als jij.
Dan is er nog iets: zo een Elise of Exige daar kan je uren mee rijden, lang intensief rijden ook. Zonder mods aan een M3 ga je op circuit heel snel remmen verhitten (1 piston en veel gewicht) en zonder extra sportvering ook wel mooi driften maar niet echt efficënt zijn.Last edited by Jokke_vlo; 21/06/2010, 22:50.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jokke_vlo Bekijk BerichtenTiens mijn vrouw trekt precies op de uwik ben geen twijfelaar
allez ik denk dat toch
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jokke_vlo Bekijk BerichtenIk heb hier ergens een oud topic waar ik een M3 overwogen heb, daar kan je alle verschillen uitvoerig terug vinden .
Wil je het toch over prestaties hebben:
Het gaat niet over vooruitgaan hé, daarvoor heb ik mijn garage hier anders ook iets staan met een pak pk's NM en al wat je wil die met alle gemak mijn exige kan verpletteren.
Maar rijplezier, bochten pakken, het gevoel: absoluut niet te vergelijken !
Ze hebben me dat ooit ook gezegd: pk's, power, snel rechtdoor dat word je kotsbeu. Maar echt rijden is verslavend. Samengevat is het dat.
Mijn exige houdt ongeveer gelijke tred met een M3 tot iets sneller zelfs, tot +/-160, eens boven de 160 moet hij er af.
Gaan we echter bochten nemen.......
Ter info: Exige cup: 0-100 4.1 seconden, voor wat dat allemaal waard is.
6 maand geleden zou ik hetzelfde gezegd hebben als jij.
Dan is er nog iets: zo een Elise of Exige daar kan je uren mee rijden, lang intensief rijden ook. Zonder mods aan een M3 ga je op circuit heel snel remmen verhitten (1 piston en veel gewicht) en zonder extra sportvering ook wel mooi driften maar niet echt efficënt zijn.
Dus de mechaniek van een Lotus is zowieso al veel beter om hard te gaan ?
De Elise zal wel niet zo rap naar 100 gaan als de Exige Cup he ...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door toere Bekijk BerichtenTuurlijk is het niet de rechte lijn die van belang is , met de M3 ben ik zelfs nog maar weinig boven de 200 gegaan , ik ga ook regelmatig binnenbaantjes gaan rijden hier in het gebuurte en daar zou ik de Elise eens moeten testen om het verschil daadwerkelijk te voelen tegenover mijn M3
Dus de mechaniek van een Lotus is zowieso al veel beter om hard te gaan ?
De Elise zal wel niet zo rap naar 100 gaan als de Exige Cup he ...
Comment
-
Jokke, verander je onderschrift eens naar 'Lotus Ambassador'
Je doet dat goed
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk BerichtenJokke, verander je onderschrift eens naar 'Lotus Ambassador'
Je doet dat goed
Maar als het over rijfun gaat........
Comment
-
Ben daarstraks met een Speedster gaan rijden... Iets meer vermogen dan een standaard Elise...
Maar man wat een fun! Je ziet dat die karren het hebben van hun lage gewicht. Strak afgeveerd (heerlijk!) kort sturen, gezellig laag interieur, basic en puur rijden, open rijden, bochtenwerk... pfff
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer Bekijk BerichtenIk wil ook een elise, een 111r, hopelijk voor mijn 30e
allemaal jullie schuld !
Comment
Comment