Mededeling

Collapse
No announcement yet.

LOTUS Lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door toere Bekijk Berichten
    Moest ik de M3 niet hebben was het direkt beslist , de Lotus is een vinnige auto waar ik zeker veel plezier mee zou beleven , maar met de M3 heb ik ook veel rijplezier en ik weet niet of de Lotus een grote meerwaarde zou zijn tegenover de M3 voor mij
    Lotus meerwaarde: 90% zekerheid kan ik je daarover geven. Ik vind eveneens dat je de wagens niet kan vergelijken, ik zou eerder zeggen dat ze tegengestelden zijn, waardoor ze elkaar juist goed aanvullen.

Comment

• Dit komt goed. Toere zit bijna op het einde van zijn twijfelfase. Komaan Toere ,registreren op het Lotusforum ,vandaag nog,en uw plannen en twijfels bekend maken en ge gaat zoals Jokke snel bekeerd zijn
      ik ben geen twijfelaar
      allez ik denk dat toch

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Dachero Bekijk Berichten
        Dit komt goed. Toere zit bijna op het einde van zijn twijfelfase. Komaan Toere ,registreren op het Lotusforum ,vandaag nog,en uw plannen en twijfels bekend maken en ge gaat zoals Jokke snel bekeerd zijn
        Pas op die mannen gaan zwaar te keer. Das direct een schedelboring ipv brainwash.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jokke_vlo Bekijk Berichten
          Pas op die mannen gaan zwaar te keer. Das direct een schedelboring ipv brainwash.
          Maar het heeft u toch goed gedaan,niet jokke?
          ik ben geen twijfelaar
          allez ik denk dat toch

Comment

Maar het heeft u toch goed gedaan,niet jokke?
            Volgens mijn naasten niet
            Een verstandelijke downgrade , dat vervangen werd door kinderlijk plezier.

Comment

Volgens mijn naasten niet
              Een verstandelijke downgrade , dat vervangen werd door kinderlijk plezier.
              Mannen zijn toch zoals kleine kindjes(als ze maar met autotjes kunnen spelen).Volgens mijn vrouw toch
              ik ben geen twijfelaar
              allez ik denk dat toch

Comment

Lotus meerwaarde: 90% zekerheid kan ik je daarover geven. Ik vind eveneens dat je de wagens niet kan vergelijken, ik zou eerder zeggen dat ze tegengestelden zijn, waardoor ze elkaar juist goed aanvullen.
                Denk je ?

Al eens met een E36 M3 gereden Jokke ?
                Da gaat ook nie slecht voouit hoor , ik vermoed dat de Elise misschien iets rapper is van 0-100 , maar daarboven denk ik dat de M3 toch rapper is ... om zeker te zijn zou ik de Elise eens een dag moeten testen
                Jij hebt wel een Lotus met 260 PK he , is toch nog een pak meer dan 190 van de Elise ...

Comment

Dit komt goed. Toere zit bijna op het einde van zijn twijfelfase. Komaan Toere ,registreren op het Lotusforum ,vandaag nog,en uw plannen en twijfels bekend maken en ge gaat zoals Jokke snel bekeerd zijn

Just , ik "moet" mij daar nog altijd registreren ...

Logisch dat op een Lotus forum ze mij wel zouden bekeren ja

Comment

Mannen zijn toch zoals kleine kindjes(als ze maar met autotjes kunnen spelen).Volgens mijn vrouw toch
                    Tiens mijn vrouw trekt precies op de uw

Comment

Denk je ?

Al eens met een E36 M3 gereden Jokke ?
                      Da gaat ook nie slecht voouit hoor , ik vermoed dat de Elise misschien iets rapper is van 0-100 , maar daarboven denk ik dat de M3 toch rapper is ... om zeker te zijn zou ik de Elise eens een dag moeten testen
                      Jij hebt wel een Lotus met 260 PK he , is toch nog een pak meer dan 190 van de Elise ...
                      Ik heb hier ergens een oud topic waar ik een M3 overwogen heb, daar kan je alle verschillen uitvoerig terug vinden .

Wil je het toch over prestaties hebben:

Het gaat niet over vooruitgaan hé, daarvoor heb ik mijn garage hier anders ook iets staan met een pak pk's NM en al wat je wil die met alle gemak mijn exige kan verpletteren.

Maar rijplezier, bochten pakken, het gevoel: absoluut niet te vergelijken !

Ze hebben me dat ooit ook gezegd: pk's, power, snel rechtdoor dat word je kotsbeu. Maar echt rijden is verslavend. Samengevat is het dat.

Mijn exige houdt ongeveer gelijke tred met een M3 tot iets sneller zelfs, tot +/-160, eens boven de 160 moet hij er af.

Gaan we echter bochten nemen.......

Ter info: Exige cup: 0-100 4.1 seconden, voor wat dat allemaal waard is.

6 maand geleden zou ik hetzelfde gezegd hebben als jij.

Dan is er nog iets: zo een Elise of Exige daar kan je uren mee rijden, lang intensief rijden ook. Zonder mods aan een M3 ga je op circuit heel snel remmen verhitten (1 piston en veel gewicht) en zonder extra sportvering ook wel mooi driften maar niet echt efficënt zijn.
                      Last edited by Jokke_vlo; 21/06/2010, 22:50.

Comment

Tiens mijn vrouw trekt precies op de uw
                        tiens,de mijne ook
                        ik ben geen twijfelaar
                        allez ik denk dat toch

Comment

Ik heb hier ergens een oud topic waar ik een M3 overwogen heb, daar kan je alle verschillen uitvoerig terug vinden .

Wil je het toch over prestaties hebben:

Het gaat niet over vooruitgaan hé, daarvoor heb ik mijn garage hier anders ook iets staan met een pak pk's NM en al wat je wil die met alle gemak mijn exige kan verpletteren.

Maar rijplezier, bochten pakken, het gevoel: absoluut niet te vergelijken !

Ze hebben me dat ooit ook gezegd: pk's, power, snel rechtdoor dat word je kotsbeu. Maar echt rijden is verslavend. Samengevat is het dat.

Mijn exige houdt ongeveer gelijke tred met een M3 tot iets sneller zelfs, tot +/-160, eens boven de 160 moet hij er af.

Gaan we echter bochten nemen.......

Ter info: Exige cup: 0-100 4.1 seconden, voor wat dat allemaal waard is.

6 maand geleden zou ik hetzelfde gezegd hebben als jij.

Dan is er nog iets: zo een Elise of Exige daar kan je uren mee rijden, lang intensief rijden ook. Zonder mods aan een M3 ga je op circuit heel snel remmen verhitten (1 piston en veel gewicht) en zonder extra sportvering ook wel mooi driften maar niet echt efficënt zijn.
                          Tuurlijk is het niet de rechte lijn die van belang is , met de M3 ben ik zelfs nog maar weinig boven de 200 gegaan , ik ga ook regelmatig binnenbaantjes gaan rijden hier in het gebuurte en daar zou ik de Elise eens moeten testen om het verschil daadwerkelijk te voelen tegenover mijn M3
                          Dus de mechaniek van een Lotus is zowieso al veel beter om hard te gaan ?
                          De Elise zal wel niet zo rap naar 100 gaan als de Exige Cup he ...

Comment

Tuurlijk is het niet de rechte lijn die van belang is , met de M3 ben ik zelfs nog maar weinig boven de 200 gegaan , ik ga ook regelmatig binnenbaantjes gaan rijden hier in het gebuurte en daar zou ik de Elise eens moeten testen om het verschil daadwerkelijk te voelen tegenover mijn M3
                            Dus de mechaniek van een Lotus is zowieso al veel beter om hard te gaan ?
                            De Elise zal wel niet zo rap naar 100 gaan als de Exige Cup he ...
                            Een 220 pk met 1 persoon is zo snel als 265pk met twee.......dat is realiteit bij Lotus. Dus zijn pk's eerder relatief. Eens je 190/220 pk hebt is dat zeer efficiënt. En indien gewenst is dat vrij makkelijk nog wat op te voeren. Echter de verschillen in gevoel en realiteit gaan niet heel groot zijn, geloof me.

Comment

• Jokke, verander je onderschrift eens naar 'Lotus Ambassador'

Je doet dat goed
                              Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
                              Bestelt
                              1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• Ik wil ook een elise, een 111r, hopelijk voor mijn 30e

allemaal jullie schuld !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk Berichten
                                  Jokke, verander je onderschrift eens naar 'Lotus Ambassador'

Je doet dat goed
                                  Ik wou dat ik kon, maar daarvoor zie ik veel te graag nog wat ander wagens. Ook danig onder de indruk van de rem en optrekpower, kortom efficiëntie van de GT3, of van de trekkracht in de bochten van een evo, wrc etc......

Maar als het over rijfun gaat........

Comment

• Ben daarstraks met een Speedster gaan rijden... Iets meer vermogen dan een standaard Elise...

Maar man wat een fun! Je ziet dat die karren het hebben van hun lage gewicht. Strak afgeveerd (heerlijk!) kort sturen, gezellig laag interieur, basic en puur rijden, open rijden, bochtenwerk... pfff

Comment

• Speedster

Comment

• Wat gaat hier fout?

+ YouTube Video
                                        ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer Bekijk Berichten
                                          Ik wil ook een elise, een 111r, hopelijk voor mijn 30e

allemaal jullie schuld !
                                          Idem.

Comment

Working...
                                          X