Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Een fout die ik ook ondervond ! Met het gewicht op de neus zonder gas insturen en je heb het vlaggen.
Je moet zeer gedisciplineerd rijden met een Lotusje. Dat is wat ik bedoel met fluwelen handschoenen. Je moet clean rijden of je krijgt een stamp in je kl......
Een fout die ik ook ondervond ! Met het gewicht op de neus zonder gas insturen en je heb het vlaggen.
Je moet zeer gedisciplineerd rijden met een Lotusje. Dat is wat ik bedoel met fluwelen handschoenen. Je moet clean rijden of je krijgt een stamp in je kl......
Eens je dat beseft er op let, wordt het pure fun.
Misschien is dit toch geen auto voor ons , aangezien mijn vrouwke er vanaf begin 2011 dagelijks mee op stap gaat zijn ( verhuis haar werk ) ... 'k zou nie willen dat ze wat tegenkomt hoor , dan kijk ik liever voor een veiligere auto voor haar
Zeg , een Mini Cooper kost dat meer of minder dan dienen Lotus ?
Ik : voor de prijs van die Lotus heb je een maximum 2 jaar oude JCW met al de opties die ge wilt ...
Aja zegt ze ? ik dacht dat die nog meer ging kosten dan dienen Lotus
En een Fiat 500 Abarth zegt ze hoeveel kost die ?
Ikke terug : ik weet 1 staan voor 18k ...
Mijn vrouw terug : zou je dan nie beter een Abarth kopen voor mij en uwen M3 bijhouden tot je "goesting" hebt om een Porsche te kopen?
Zeg , een Mini Cooper kost dat meer of minder dan dienen Lotus ?
Ik : voor de prijs van die Lotus heb je een maximum 2 jaar oude JCW met al de opties die ge wilt ...
Aja zegt ze ? ik dacht dat die nog meer ging kosten dan dienen Lotus
En een Fiat 500 Abarth zegt ze hoeveel kost die ?
Ikke terug : ik weet 1 staan voor 18k ...
Mijn vrouw terug : zou je dan nie beter een Abarth kopen voor mij en uwen M3 bijhouden tot je "goesting" hebt om een Porsche te kopen?
Comment