Mededeling

Collapse
No announcement yet.

LOTUS Lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Phil Bekijk Berichten
    De vrouw haar daily is Toere z'n weekendkar zeker?
    Ik moet er toch ook graag mee rijden he

Comment

• Maar als je hem achter 2j beu bent is die Lotus nog maar weinig van zijn waarde kwijt

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox Bekijk Berichten
        Maar als je hem achter 2j beu bent is die Lotus nog maar weinig van zijn waarde kwijt
        De grootste reden dat voorlopig de Lotus nog altijd de grootste kanshebber is

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door toere Bekijk Berichten

bijt jij ook, of grom je enkel?

Comment

De grootste reden dat voorlopig de Lotus nog altijd de grootste kanshebber is
            Ga voor een Mini JCW GP, die geeft u deels het Lotus gevoel, het beste Mini gevoel en de prijs ligt een stuk later als een Elise R bvb

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk Berichten
              Ga voor een Mini JCW GP, die geeft u deels het Lotus gevoel, het beste Mini gevoel en de prijs ligt een stuk later als een Elise R bvb
              Da's nu toch echt niet hetzelfde?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten

Meer uitleg please

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten
                  Nee, maar jij bent Toere ook niet, en zoekt iets heel anders in 'rijden'.
                  Voor wat hij wil (hard gaan in straight line, af en toe wat binnenbaantjes doen aan een waarschijnlijk eerder gematigd tempo, en z'n vrouw er elke dag mee laten rijden) ben je misschien even goed af met een MINI. Of beter zelfs.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fiddy Bekijk Berichten
                    Nee, maar jij bent Toere ook niet, en zoekt iets heel anders in 'rijden'.
                    Voor wat hij wil (hard gaan in straight line, af en toe wat binnenbaantjes doen aan een waarschijnlijk eerder gematigd tempo, en z'n vrouw er elke dag mee laten rijden) ben je misschien even goed af met een MINI. Of beter zelfs.
                    Ja goed, maar dan ben je imo nog beter met geen € uit te geven en gewoon een E36 M3 te houden?

Comment

• remmen en dan insturen zonder gas....wie doet er dat nu? Misschien een topic opstarten hoe een wagen zeker in de muur laten belanden!

De lotus is een super wagen, zelf zonder pk heb je er reuze fun doordat deze licht is en de motor achterin, is een echte driverscar! Je koopt een lotus voor de looks en hoe die rijden, niet voor het comfort.

Mijn vriendin nog gisteren toen ze in de tt instapte:
                      *gemakkelijker instappen
                      *alle comfort
                      *snel opendak
                      Ze schrikte wel even wanneer ik een "juge de paix" bocht nam aan zelfde snelheid als met de lotus,
                      je zou zeggen, waarom die 2 bij elkaar hebben, wel ze zijn zo verschillend (hoewel 2zit cabrio)

Een mini is een overpriced ding voor mij, ze zeggen vaak dat dat als een kart rijdt, maar je hebt kart en kart.
                      Ik ben meer 125cc met versnellingen gewoon dan een huurkart hoor!

Als je niet wilt tracken heb je geen pk's nodig in een lotus!

Een lotus is een exclusief ding hoor die toch sympathie oproept,
                      een 500 of een mini is redelijk banaal, zelfs als je een abart of jcw neemt.
                      Velen denken zelf aan een johnybak als ze die zien.

Heb al met vele wagens gereden, om de fun die je in een lotus terug vindt te vinden bij een Porsche, moet je ofwel mega hard rijden ofwel gt3's en dergelijke kiezen.

Comment

Vrij speels, kan hard gaan, kan veel veiliger hard gaan, zijn vrouw ziet het liever,... Ik denk dat dat in zijn geval de betere keuze is, naast geen nieuwe auto kopen dan.

Comment

Ja goed, maar dan ben je imo nog beter met geen € uit te geven en gewoon een E36 M3 te houden?
                          Uiteraard, zoals meestal het geval is met de overstap op een andere wagen. Tenzij er andere redenen achterzitten (buitenkansje om iets aan te kopen, hoge kosten te verwachten, ...).

En ik dacht dat er een reden achterzat... was het niet zo dat Toere's wederhelft niet graag met die M3 reed?

Comment

• Mijn vrouw ziet een Mini zeer graag , maar de Lotus nog veel meer ...
                            Mini is iets praktischer omdat de kids meekunnen , ( en goedkoper )
                            Tempo die ik in de binnenbaantjes hier doe is niet meer gematigd hoor , zelfs al redelijk vlot , ik weet ook wel dat ik geen Porker kwaliteiten heb voor met een auto te rijden maar dat hoeft niet voor mij

En ja zoals Fiddy zegt is het omdat we 1 : iets anders willen / 2 : mijn vrouw de M3 een oude bak vind

Wel denk ik dat een Mini S (of JCW) of een 500 Abarth een veiligere auto zal zijn voor haar (ons)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door a fond Bekijk Berichten
                              remmen en dan insturen zonder gas....wie doet er dat nu? Misschien een topic opstarten hoe een wagen zeker in de muur laten belanden!

De lotus is een super wagen, zelf zonder pk heb je er reuze fun doordat deze licht is en de motor achterin, is een echte driverscar! Je koopt een lotus voor de looks en hoe die rijden, niet voor het comfort.

Mijn vriendin nog gisteren toen ze in de tt instapte:
                              *gemakkelijker instappen
                              *alle comfort
                              *snel opendak
                              Ze schrikte wel even wanneer ik een "juge de paix" bocht nam aan zelfde snelheid als met de lotus,
                              je zou zeggen, waarom die 2 bij elkaar hebben, wel ze zijn zo verschillend (hoewel 2zit cabrio)

Een mini is een overpriced ding voor mij, ze zeggen vaak dat dat als een kart rijdt, maar je hebt kart en kart.
                              Ik ben meer 125cc met versnellingen gewoon dan een huurkart hoor!

Als je niet wilt tracken heb je geen pk's nodig in een lotus!

Een lotus is een exclusief ding hoor die toch sympathie oproept,
                              een 500 of een mini is redelijk banaal, zelfs als je een abart of jcw neemt.
                              Velen denken zelf aan een johnybak als ze die zien.

Heb al met vele wagens gereden, om de fun die je in een lotus terug vindt te vinden bij een Porsche, moet je ofwel mega hard rijden ofwel gt3's en dergelijke kiezen.

De Lotus is wel

Comment

Vrij speels, kan hard gaan, kan veel veiliger hard gaan, zijn vrouw ziet het liever,... Ik denk dat dat in zijn geval de betere keuze is, naast geen nieuwe auto kopen dan.
                                Ik hield geen rekening met het aspect "vrouw".

Dan lijkt een Mini GP me geen slechte keuze, hoewel het argument "kids" dan ook weer vervalt. Gewoon een JCW will do fine.

Comment

Ik hield geen rekening met het aspect "vrouw".

Dan lijkt een Mini GP me geen slechte keuze, hoewel het argument "kids" dan ook weer vervalt. Gewoon een JCW will do fine.
                                  Kan er niemand achteraan in een Mini GP misschien?

Comment

Kan er niemand achteraan in een Mini GP misschien?
                                    Nope, die heeft geen achterbank, enkel een veerpootbrug.

Comment

Nope, die heeft geen achterbank, enkel een veerpootbrug.
                                      Wist ik niet

Comment

• 't Is ingewikkeld geworden precies.... 1 filmpje van een crashende Lotus en de paniek slaat toe.

Lijkt me sterk dat Toeres vrouw iets dergelijks zou voorhebben als ze tenminste niet als een gek tekeer gaat zonder de wagen eerst te leren kennen. Ik zou zeggen : gaan voor die Lotus en samen eens een rijcursusje volgen om de wagen eens veilig op zijn limieten te leren kennen

Comment

Tempo die ik in de binnenbaantjes hier doe is niet meer gematigd hoor , zelfs al redelijk vlot , ik weet ook wel dat ik geen Porker kwaliteiten heb voor met een auto te rijden maar dat hoeft niet voor mij
                                          Naar jouw normen uiteraard niet.... naar de normen van een Lotus op semi's wel. Ik geloof graag dat je behoorlijk vlot rijdt, maar dat laat een MINI ook met plezier toe. Om het extra potentieel van een Lotus tov een MINI op polderbaantjes te benutten, moet je al érg hard gaan... en ik gok - afgaande op die ene keer dat ik u heb zien rijden - dat je in niet-circuit-omstandigheden - niet snel aan dat tempo gaat geraken

Comment

Working...
                                          X