Mededeling

Collapse
No announcement yet.

LOTUS Lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo Bekijk Berichten
    't Is ingewikkeld geworden precies.... 1 filmpje van een crashende Lotus en de paniek slaat toe.

Lijkt me sterk dat Toeres vrouw iets dergelijks zou voorhebben als ze tenminste niet als een gek tekeer gaat zonder de wagen eerst te leren kennen. Ik zou zeggen : gaan voor die Lotus en samen eens een rijcursusje volgen om de wagen eens veilig op zijn limieten te leren kennen
    We geraken er nie aan uit Tuur , ik denk dat we vanavond weeral maar over 1 ding gaan babbelen , nl Lotus kopen of nie

Oorspronkelijk geplaatst door Fiddy Bekijk Berichten
    Naar jouw normen uiteraard niet.... naar de normen van een Lotus op semi's wel. Ik geloof graag dat je behoorlijk vlot rijdt, maar dat laat een MINI ook met plezier toe. Om het extra potentieel van een Lotus tov een MINI op polderbaantjes te benutten, moet je al érg hard gaan... en ik gok - afgaande op die ene keer dat ik u heb zien rijden - dat je in niet-circuit-omstandigheden - niet snel aan dat tempo gaat geraken
    'Tis da he , is het dan wel nodig om voor een Lotus te gaan ?
    Alhoewel hij toch 100 keer mooier en exclusiever is dan een Mini ... zelfs een gewone 997 doet me minder dan deze Lotus en dat wil al wat zeggen hoor

Ja ik weet dat je door mij 1 keer te zien rijden op circuit je mij maar nen tragen chauffeur vindt

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo Bekijk Berichten
      't Is ingewikkeld geworden precies.... 1 filmpje van een crashende Lotus en de paniek slaat toe.

Lijkt me sterk dat Toeres vrouw iets dergelijks zou voorhebben als ze tenminste niet als een gek tekeer gaat zonder de wagen eerst te leren kennen. Ik zou zeggen : gaan voor die Lotus en samen eens een rijcursusje volgen om de wagen eens veilig op zijn limieten te leren kennen
      Mijn conclusie na de posts van de afgelopen dag:

-Je ziet allebei liever een Lotus.
      -Die Lotus rijdt toch weer net iets anders. Ik zou durven stellen dat die Mini korter bij je M3 ligt dan bij de Lotus.
      -Je kan een Lotus niet echt vergelijken met andere wagens, het is een apart en verslavend gevoel.

Als ik Toere zijn antwoorden lees, dan merk ik duidelijk een Lotus voorkeur. Waarom zou je zoveel geld uitgeven, voor iets dat jullie allebei minder leuk vinden?

Volg gewoon je hart, doe het rustig aan in het begin en volg zo een cursusje, zoals Tuur aangeeft, dat is nog eens fun op zichzelf en het zijn lessen die je meeneemt, ook voor andere wagens.
      Als je al gewoon leert om te tip hielen (nat wegdek), remmen op rechte lijnen, en op tijd gas geven, en je volgt met de LOTUS een rijvaardigheidscursus zit je safe voor de openbare fout.

Het lijkt een boterham maar het is echt heel snel geleerd, geloof me.

ps: ik ben ook "traag" op circuit maar rij wel naar mijn normen veilig rond terwijl ik er toch heel veel zie "afgaan". We zijn misschien al iets te oud of van ervaren leeftijd om nog onbezonnen te werk te gaan.
      Het gaat toch om genieten.

Comment

• De praktische en rationele oplossing= Go Mini
        Met je hart kiezen = Go Lotus

Als je de Mini zou kopen en daarna een Lotus tegenkomt ga je gegarandeerd dikke spijt hebben van wat je gedaan hebt.

Ik heb ook er aan gedacht om een Mini aan te schaffen voor mijn vrouw(wel geen JCW) en heb er mee testgereden.
        Maar ik heb hem laten staan en 6 maanden later mijne Elise gekocht. En mijn vrouw is er zot van.En als surplus een oergezellig en tof Lotusforum met bijbehorende activiteiten krijg je er gratis bij.Go LOTUS
        ik ben geen twijfelaar
        allez ik denk dat toch

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jokke_vlo Bekijk Berichten
          Mijn conclusie na de posts van de afgelopen dag:

-Je ziet allebei liever een Lotus.
          -Die Lotus rijdt toch weer net iets anders. Ik zou durven stellen dat die Mini korter bij je M3 ligt dan bij de Lotus.
          -Je kan een Lotus niet echt vergelijken met andere wagens, het is een apart en verslavend gevoel.

Als ik Toere zijn antwoorden lees, dan merk ik duidelijk een Lotus voorkeur. Waarom zou je zoveel geld uitgeven, voor iets dat jullie allebei minder leuk vinden?

Volg gewoon je hart, doe het rustig aan in het begin en volg zo een cursusje, zoals Tuur aangeeft, dat is nog eens fun op zichzelf en het zijn lessen die je meeneemt, ook voor andere wagens.
          Als je al gewoon leert om te tip hielen (nat wegdek), remmen op rechte lijnen, en op tijd gas geven, en je volgt met de LOTUS een rijvaardigheidscursus zit je safe voor de openbare fout.

Het lijkt een boterham maar het is echt heel snel geleerd, geloof me.

ps: ik ben ook "traag" op circuit maar rij wel naar mijn normen veilig rond terwijl ik er toch heel veel zie "afgaan". We zijn misschien al iets te oud of van ervaren leeftijd om nog onbezonnen te werk te gaan.
          Het gaat toch om genieten.
          Oorspronkelijk geplaatst door Dachero Bekijk Berichten
          De praktische en rationele oplossing= Go Mini
          Met je hart kiezen = Go Lotus

Als je de Mini zou kopen en daarna een Lotus tegenkomt ga je gegarandeerd dikke spijt hebben van wat je gedaan hebt.

Ik heb ook er aan gedacht om een Mini aan te schaffen voor mijn vrouw(wel geen JCW) en heb er mee testgereden.
          Maar ik heb hem laten staan en 6 maanden later mijne Elise gekocht. En mijn vrouw is er zot van.En als surplus een oergezellig en tof Lotusforum met bijbehorende activiteiten krijg je er gratis bij.Go LOTUS

Lotus Lovers

Comment

• Feit is wel dat ik voor de helft van de prijs van dienen Lotus ook al een mooie Mini kan hebben he ( of een 500 Abarth)

" eigenlijk mag ik zo nie denken , 'k weet het "

Comment

• Bekijk de restwaarde eens na een aantal jaar van een Abarth of een Mini en daarna deze van Lotus.
              ik ben geen twijfelaar
              allez ik denk dat toch

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Dachero Bekijk Berichten
                Bekijk de restwaarde eens na een aantal jaar van een Abarth of een Mini en daarna deze van Lotus.
                Moa ja 'k weet het zunne

Comment

• @Dachero

Nu pas uw onderschrift gezien ... ik ben ook zo

denk ik

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door toere Bekijk Berichten
                    Lotus Lovers

Nee nee auto lovers, met als gevolg dat je naast de GT3 ook bij Lotus terechtkomt

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door toere Bekijk Berichten
                      @Dachero

Nu pas uw onderschrift gezien ... ik ben ook zo

denk ik
                      Mijn vrouw wordt soms gek van mijn getwijfel en mijn veranderen van auto's en ik denk de uwe ook,niet.

Maar het is een brave en op het einde krijg ik toch mijn goesting.Iedereen blij!!
                      ik ben geen twijfelaar
                      allez ik denk dat toch

Comment

• Het is nu goed weer. Ga diene bestellen, haal uw plak en rij de ardennenrit mee dit weekend om te roderen. Gedaan met uw hersenen te pijnigen en je weet ook zelf heel goed dat je al gekozen hebt. Je kiest je vrouw toch ook met je hart? Als je met een vrouw moet "rijden" op basis van je "verstand'

Korte pijn en ge gaat het u niet beklagen: met garantie.

En wij kunnen dan uw ervaringen volgen ......

Comment

• Uiteraard niet onbelangrijk:

cabrio

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten
                            Nope, die heeft geen achterbank, enkel een veerpootbrug.
                            Grappig genoeg is dat geen veerpootbrug maar een veiligheidsbar voor de bagage.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk Berichten
                              Grappig genoeg is dat geen veerpootbrug maar een veiligheidsbar voor de bagage.
                              Qué? Kar daalt (verder) in mijn achting.

Comment

• Simoni, ge moet u dringend bekeren jong

In alle eerlijkheid (sorry voor mijn maten mini rijders ) heb ik twee keer een mini (beiden jwc) op circuit gezien, en die hadden twee keer miserie.
                                Ik weet niet of die rijders kunnen beamen dat het toch een wagentje is die makkelijk mankementjes heeft als je hem op de staart trapt?

Ik zeg maar wat ik zag.
                                Last edited by Jokke_vlo; 22/06/2010, 21:49.

Comment

• Juist wat gelezen wat er te koop staat op het Lotusforum ...
                                  valt me op dat er toch verschillende zijn die hun Elise verkopen en voor een Exige gaan

Comment

• Ik vermoed dat het vrouwtje graag cabrio rijdt en als je niet echt veel op circuit wil gaan.....dan lijkt het me misschien beter bij de Elise te bijven.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jokke_vlo Bekijk Berichten
                                      Ik vermoed dat het vrouwtje graag cabrio rijdt en als je niet echt veel op circuit wil gaan.....dan lijkt het me misschien beter bij de Elise te bijven.
                                      Cabrio zegt haar ook niet zoveel eigenlijk , want maandag vond ze het al te ambetant bij het testritje met de kap eraf ... wel zat ik dan boven de 150 km/uur

Ik ben hier nog wat aan het kijken op het net en kom natuurlijk deze tegen in mijn favo kleur voor een sportauto

Shop voor lokale deals op tweedehands auto's. Ontdek lage prijzen op de grootste marktplaats van Belgià«. Shop stressvrij op 2dehands

Wel nog een goe stuk duurder + hogere BIV

Comment

• Plan je circuit te doen toere?

Zoniet is die Exige aankopen hetzelfde als een filet pûr verkopen aan een klant die vlees voor z'n hond komt vragen. Overkill...

Comment

• perfect zo die rode

als je met een Exige toch bij gelegenheden cabrio wil rijden, is dat hoop & al 5 minuten werk om de hardtop eraf te doen (4 vijzen) na een paar keer oefenen.. ook al vind ik em knapper met hardtop, met dit weer gaat die er zwierig af

Comment

Working...
                                          X