Mededeling

Collapse
No announcement yet.

LOTUS Lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten
    Plan je circuit te doen toere?

Zoniet is die Exige aankopen hetzelfde als een filet pûr verkopen aan een klant die vlees voor z'n hond komt vragen. Overkill...
    Ik ga nie zeggen dat ik nooit geen circuit ga doen , maar doordat ik praktisch elke dag werk zal dit alleszins nie veel gebeuren

Tip begrepen Porker

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door toere Bekijk Berichten
      Ik ga nie zeggen dat ik nooit geen circuit ga doen , maar doordat ik praktisch elke dag werk zal dit alleszins nie veel gebeuren

Tip begrepen Porker
      Voila, een Elise op straatbandjes volstaat ruim als weekendwagen. Daar ga je veel plezier aan beleven...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dogzilla Bekijk Berichten
        perfect zo die rode

als je met een Exige toch bij gelegenheden cabrio wil rijden, is dat hoop & al 5 minuten werk om de hardtop eraf te doen (4 vijzen) na een paar keer oefenen.. ook al vind ik em knapper met hardtop, met dit weer gaat die er zwierig af

'Tis die kleur die het hem doet he ...
        prijs is wel met BIV erbij +9k meer dan dienen Elise die ik op het oog heb

Comment

Cabrio zegt haar ook niet zoveel eigenlijk , want maandag vond ze het al te ambetant bij het testritje met de kap eraf ... wel zat ik dan boven de 150 km/uur

Ik ben hier nog wat aan het kijken op het net en kom natuurlijk deze tegen in mijn favo kleur voor een sportauto

Shop voor lokale deals op tweedehands auto's. Ontdek lage prijzen op de grootste marktplaats van Belgià«. Shop stressvrij op 2dehands

Wel nog een goe stuk duurder + hogere BIV
          Er zit een Larini-uitlaat onder
          2006 Lotus Exige with a Larini Exhaust flooring it through the orange street tunnel in 2009. Enjoy. - Missoula, MT.
          2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• Ik ben normaal niet voor rood, maar dit bakje

Persoonlijk vind ik deze mooier dan de Elise.
            Staat die zwarte exige nog bij Verhiest? (die vond ik anders ook best te pruimen).

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk Berichten

Prijskaartje van zo een Larini uitlaat ?
              zodat ik weet wat gevraagd volgend jaar voor mijne verjaardag

Comment

Prijskaartje van zo een Larini uitlaat ?
                zodat ik weet wat gevraagd volgend jaar voor mijne verjaardag

Er staan trouwens nog vids op hun website.
                2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jokke_vlo Bekijk Berichten
                  Ik ben normaal niet voor rood, maar dit bakje

Persoonlijk vind ik deze mooier dan de Elise.
                  Staat die zwarte exige nog bij Verhiest? (die vond ik anders ook best te pruimen).

http://www.lotus-verhiest.com/sales/...11/exige-s.htm
                  Yep die staat er nog , behoorlijk staan geilen erop ook ... ik mocht hem ook eens testrijden maar ik wou niet omdat ik dan nog meer ging twijfelen ... wat ik nu toch doe

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk Berichten
                    http://www.larinisystems.com/catalogue.php

Er staan trouwens nog vids op hun website.
                    Ik heb er juist wat bekeken via Youtube

Comment

• :p lol @ autoforum

oja ...

Oorspronkelijk geplaatst door toere Bekijk Berichten
                      Yep die staat er nog , behoorlijk staan geilen erop ook ... ik mocht hem ook eens testrijden maar ik wou niet omdat ik dan nog meer ging twijfelen ... wat ik nu toch doe

Is van lid van 't lotusforum.be "vasseur" (misschien kan je rechtstreeks kopen en nog op de prijs discussiëren)

Comment

• Ik ken vasseur oefent trouwens zelfde beroep uit als toere. Ik twijfelde geen seconde voor die wagen. Vasseur is maniak dus uit goede hand !!! Echt ik twijfelde geen seconde

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jokke_vlo Bekijk Berichten
                          Ik ken vasseur oefent trouwens zelfde beroep uit als toere. Ik twijfelde geen seconde voor die wagen. Vasseur is maniak dus uit goede hand !!! Echt ik twijfelde geen seconde
                          Hmm misschien moet ik toch eens kontakt opnemen met hem ...
                          Je weet nooit dat ik een deel mag betalen met wa biefstukken

Comment

Hmm misschien moet ik toch eens kontakt opnemen met hem ...
                            Je weet nooit dat ik een deel mag betalen met wa biefstukken
                            vasseur.pascal AT telenet.be

Voor tel nummer PM me!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Koentjes007 Bekijk Berichten
                              minimale lift-off oversteer icm bult in de weg die de achterkant al wat lichter maakte...

Spijtig
                              geen lift-off, gewoon te snel ingestuurd en slecht wegdek

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door XiPHiAS Bekijk Berichten
                                vasseur.pascal AT telenet.be

Voor tel nummer PM me!

Mail verstuurd

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten
                                  Qué? Kar daalt (verder) in mijn achting.
                                  Al mee gereden? Imo de beste MINI.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
                                    geen lift-off, gewoon te snel ingestuurd en slecht wegdek
                                    Achterkant uit de veren en niet op de gas zijn de twee oorzaken, daar ben ik vrij zeker van. (zo een sterke knik in het asfalt is genoeg om je achterkant veel te licht te maken, en als je dan in de bocht gaat zonder tractie.....)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door a fond Bekijk Berichten
                                      remmen en dan insturen zonder gas....wie doet er dat nu? Misschien een topic opstarten hoe een wagen zeker in de muur laten belanden!
                                      Ik moet eerlijk bekennen dat ik dat toch soms (bewust) doe. Op die manier duikt je auto mooi snedig de bocht in.

Hangt natuurlijk af van auto tot auto, en bij een auto die van nature tailhappy is doe je dat misschien inderdaad beter niet.

Comment

• ik doe dat constant met mijn suzuki swift

Comment

• Ideaal om te gaan driften maar doe je dat met een Lotus.......moet je verdorie een krak zijn.

Kijk naar het filmpje van Vedonck op Mettet. Op die "kurkentrekker' gaat die minstens met de achterwielen van grond, maar je ziet hem bij de landing enorm corrigeren en op de gas gaan (meer nog hij blijft op de gas bij de lift off) Maar zelfs dan nog moet je dus enorm goed, en ultra snel reageren, ik zie het er niet veel doen.

Moet je toch al pro zijn zenne.
                                          Last edited by Jokke_vlo; 22/06/2010, 23:46.

Comment

Working...
                                          X