Mededeling

Collapse
No announcement yet.

LOTUS Lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Non è ancora chiaro quando la Royal Enfield 2.0 Strategy verrà commercializzata, ma il CEO Vinod Dasari è già entusiasta: "Il team del centro di ricerca e sviluppo ha trasformato un modello esistete in elettrico, l’ho già guidato ed è fantastico!"

De nieuwe Abarth coupé, made by Lotus.....

Comment

• Op de onderste foto doet hij me denken aan een Noble.
      Mr Drift

Comment

• Mij aan een Lotus.

Comment

• burp.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jokke_vlo Bekijk Berichten
            http://www.infomotori.com/auto/2010/...rth-coupe/2/1/

De nieuwe Abarth coupé, made by Lotus.....

Nie mooi

De Elise van nu met de aparte lichten vooraan zie ik zeer graag

Comment

• Oeps dat is een grote foto

Comment

• de kogel nog niet door de kerk?????????????????
                ik ben geen twijfelaar
                allez ik denk dat toch

Comment

• Doet me denken aan een Mazda!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Hazen Bekijk Berichten
                    Mij aan mijn fiets.
                    Goed zo.
                    Mr Drift

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Dachero Bekijk Berichten
                      de kogel nog niet door de kerk?????????????????

Nope

Comment

• Tis dat gij hier zoveel post, anders ging ik nu een post quoten "maandag beslis ik", we zijn nu donderdag.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door toere Bekijk Berichten
                          Nope
                          Percies mijn pa.. de eeuwige twijfelaar..
                          N/O he Toerke 't is gewoon "grappig", maar begrijpbaar
                          2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk Berichten
                            Percies mijn pa.. de eeuwige twijfelaar..
                            N/O he Toerke 't is gewoon "grappig", maar begrijpbaar
                            Kan er niet aan doen , ik geef niet gemakkelijk geld uit voor grote uitgaven

Totaal off-topic , maar weet je dat ik zeker 5 keer ben terug gegaan naar de winkel waar we onze salon hebben gekocht voor we beslisten ?
                            Prijs 3.000€

De enige "zotte" kost die ik zeer vlug heb beslist is toen we onze grond kochten

Comment

• Wat heb je dan momenteel op het oog of tussen welke wagens twijfel je nog?

Comment

• Hou je er ook rekening mee dat madam daarmee in de winter ook op stap moet? Want nu met dat goed weer durft men wel al eens vergeten hoe het afgelopen winter is geweest

Comment

• Ja, 'k heb 'm er in de chitchat ook al op gewezen. En op nog een paar andere zaken.

Ge hebt zo soms forumleden die zot lopen van iets, waarbij ge meteen voelt dat de match er is, bij een Elise en toerke+madam heb ik het tegenovergestelde.

Voor hetzelfde geld : E46 M3 cabrio, 987 Boxster (S), TT-S roadster, Spider 3.2 V6, Z4 M roadster, zelfs een nieuwe Z4 3-liter (atmo of turbo) e.a. Lijkt me een far better match.

Comment

• Ik volg dat eigenlijk ook wel voor een stuk als ik Toere zijn posts leest.
                                    Rationeel is er geen reden om zo een driverscar te kopen tenzij het net dat is wat je wil.
                                    Je moet dus, volgens mij, echt onderscheid gaan maken. Ga je voor een tussen oplossing of volg je je liefde.

Een driverscar in combinatie met exclusief, maar dat kan je idd niet op Madamme afschijven, dat is speelgoed voor jou en mevrouw. Een praktische kant is er niet aan (hoewel ik er mee naar de Delhaize ga, naar Zwitserland (ja ook in regen), en mijn daily zo goed als niet buitenkomt ).

En ik spreek nu als eigenaar natuurlijk, het gevoel dat je aan stuur van zo een kar hebt, kan je bijna nergens anders vinden, dus niet bij de genoemde wagens.

Toere moet je je niet de vraag stellen of je dat ding voor je eigen wil, en dat mevrouw in de ZOMER er ook mee kan rondTOEREN (ik bedoel dan ook rustig cruisen) als zondagskar bij wijze van spreken.
                                    En dat jij de uitdaging aangaat om echt autoplezier te beleven.

Je zal dat idd als derde auto moeten bekijken.

Persoonlijk:
                                    Ik rij onder alle omstandigheden graag met die kar, maar pas wel heel hard mijn rijgedrag aan en zie regen en slechte weersomstandigheden als perfect oefenweer. Maar........met verstand !
                                    Ik heb ook de Porsches en BMW's laten gaan voor een Lotus en beklaag het mij geen moment, maar je moet wel weten WAAROM je het koopt. Als het een manusje van alles is, vergeet het.
                                    Last edited by Jokke_vlo; 25/06/2010, 13:28.

Comment

• TOERE:

deze staat te koop

29000EURO ongeveer en met veel liefde bereden en onderhouden

Comment

• Toerke: als je vrouw een MINI wil.... de mijne is eventueel wel te koop.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door flexo Bekijk Berichten
                                          Wat heb je dan momenteel op het oog of tussen welke wagens twijfel je nog?

Elise of Exige

Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
                                          Hou je er ook rekening mee dat madam daarmee in de winter ook op stap moet? Want nu met dat goed weer durft men wel al eens vergeten hoe het afgelopen winter is geweest

Tuurlijk hou ik daar rekening mee , daarom zou er wel een 3de auto komen indien nodig
                                          ( Fiat 500 of Mini )
                                          alhoewel ik haar wel heb verteld dat ze MOET leren rijden met mijn 535d .
                                          Nope ik weet nog goed genoeg hoe ik heb afgezien met de 535d met kale banden in de sneeuw

Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                                          Ja, 'k heb 'm er in de chitchat ook al op gewezen. En op nog een paar andere zaken.

Ge hebt zo soms forumleden die zot lopen van iets, waarbij ge meteen voelt dat de match er is, bij een Elise en toerke+madam heb ik het tegenovergestelde.

Voor hetzelfde geld : E46 M3 cabrio, 987 Boxster (S), TT-S roadster, Spider 3.2 V6, Z4 M roadster, zelfs een nieuwe Z4 3-liter (atmo of turbo) e.a. Lijkt me een far better match.
                                          Misschien kan ik mij niet goed verwoorden , maar zowel mijn vrouw als ik staan er wel stapelzot van hoor
                                          Ik leer het merk nog kennen he gTa , het was wel liefde op het 1ste gezicht toen ik mijn 1ste testrit achter de rug had ...
                                          En als het echt tegenslaat verkoop ik hem terug en koop ik een spikslinternieuwe Dacia Sandora

Comment

Working...
                                          X