Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Voor mij wel geen Exige. Een Elise kost iets minder, en je kan nog open rijden ook. Okay, de Exige is door z'n achterspoiler wel stabieler op circuit, en in de Exige kan je de supercharged Toy krijgen, maar een Elise Sports Racer (of 'n gewone, maar met gelijkwaardige uitrusting) is voor mij het einde. En die velgen, yep.
Als je goed kijkt, zie je dat een Exige (de S2 dan toch) ook openkan... Maar tis niet zo mooi, en het 'open'-gevoel is waarschijnlijk ook een stuk minder door de verschillende achterbouw.
Als je goed kijkt, zie je dat een Exige (de S2 dan toch) ook openkan... Maar tis niet zo mooi, en het 'open'-gevoel is waarschijnlijk ook een stuk minder door de verschillende achterbouw.
De "kooi" is dezelfde, en 'ie heeft dus ook een targa-dakje, dat is goed zichtbaar. Maar ik dacht dat de Exige z'n dak eigenlijk quasi "vast" zat, dat 't niet de bedoeling is om open te rijden, dus. Hoe het vast zit, weet ik niet...
** = geborduurd tapijtenset met Lotus-logo, USA-interieur, airbags, elektrische ruiten, zonneklepjes, interieur in alcantara/leder, opbergnet, radio/CD Blaupunkt, bijkomende verstralers, lederen versnellingspook en stuurwiel, startknop motor, soundproofing kit, bekerhouders
totaal : 59.384 EUR
En dan wil ik nog :
- versterkt remmensetje vooraan
- extra velgenset (7-dubbelspaaks gesmeed) met goei regenbandjes
- sportuitlaat
- Viper stripes (bij blauw metallic + zwart leder/alcantara) of 'n anderskleurig lederen interieur (groen metallic + beige of tabakkleurig leder)
Comment