Mededeling

Collapse
No announcement yet.

LOTUS Lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz

Die laatste werkt niet, en ik doe alles juist :-(
    Ik juister. *grijns*

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa
      1. Kan je de hardtop van de Exige (optie op Elise) kwijt in de "koffer" of ergens anders, als je op baan bent ?

2. Iemand die het verschil tussen het gewone interieur en het USA interieur kan aantonen (foto's + woordelijke omschrijving verschillen) ?

1. Neen

2. USA-interieur heeft airbags (hier tegenwoordig misschien ook), anders geplaatste ventilatiemonden...

Foto's komen eraan
      Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
      Bestelt
      1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

1. Neen
        Klote.

Dus je moét wel een softtopje kopen op een Exige, als je "dicht" naar de Ring wil sjeezen op de autostrade, maar wel "open" de Ring wil doen ?

Kan je de softtopjes nog altijd in gekleurd canvas krijgen (ipv. enkel zwart) : donkergroen, donkerblauw, beige, donkerrood, ... ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ekreteiP
          Alle kleurtjes op een rij..

Ik heb me vroeger ook al zot zitten gapen op die foto, mezelf afvragend wat ik 't knapste vind. En welke ik zou nemen...

Eén van m'n favorieten is die zwarte met de gesmede velgen en het witgrijze lederen interieur ... maar 'k vind die combo een beetje te "fancy" voor zo'n auto. Middengrijs metallic met rood interieur blijft nog altijd één van m'n toppers. Maar ik ben compleet weg van lichtblauw metallic, zoals het Nürburgringblauw op een Honda S2000. De vierde van onderaan, rechtse rij, vind ik dus wel yummie.

Comment

• Modeljaar 2006 Europese Elise:

Dus géén airbag. Als optie misschien wel, maar dan krijg je dit lelijk stuur zoals de USA-Elise altijd heeft:

Bestelt
            1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

Nog effe toevoegen : full option gewone Exige + Super Sports Pack + Super touring Pack = 59.298 EUR.

Dan is de Exige eigenlijk niet duurder dan de Elise. En je hebt wél de coole afdekkappen van de side air intakes én de (toch erg nuttige) achterspoiler.

Tsjah, nou weet ik 't niet meer...
              Als je de Exige samensteld zal je wel een keuze moeten maken.
              Ofwel het sport pack ofwel het touring pack.
              Touring omvat elc.ramen,tapijten enz..Sport gewoon draaierkes,geen tapijten,grotere oliekoeler enz..

Comment

USA-interieur heeft airbags (hier tegenwoordig misschien ook)
                Wist ik. En neen, wil je hier airbags, dan moet je 't Super Touring Pack bestellen, dat dus metéén de airbags én het US interieur omvat. Onder andere.

Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz
                ... anders geplaatste ventilatiemonden...

Foto's komen eraan
                Interessant. Graag !

('k Vrees wel een beetje dat 't minder knap zal zijn... )

Comment

Klote.

Dus je moét wel een softtopje kopen op een Exige, als je "dicht" naar de Ring wil sjeezen op de autostrade, maar wel "open" de Ring wil doen ?

Kan je de softtopjes nog altijd in gekleurd canvas krijgen (ipv. enkel zwart) : donkergroen, donkerblauw, beige, donkerrood, ... ?

Ik zal dat hardtopje wel ff vasthouden, een dikke 8 minuten hou ik dat wel vol

Mmmm dat van die kleurtjes... Pas een lichtgrijs gezien ergens (lelijk), ik schat dat daar nog wel wat kleur te rapen valt ja...
                  Last edited by Lotuzzz; 15/07/2006, 13:48.
                  Bestelt
                  1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door erikje
                    Als je de Exige samensteld zal je wel een keuze moeten maken.
                    Ofwel het sport pack ofwel het touring pack.
                    Touring omvat elc.ramen,tapijten enz..Sport gewoon draaierkes,geen tapijten,grotere oliekoeler enz..
                    Ik heb 't niet over 't Sport Pack of 't Touring Pack, maar over 't Super Sports Pack en 't Super Touring Pack.

Op de optielijst staat niet vermeld dat beide niet onderling combineerbaar zijn, en op de Elise zijn ze zelfs combineerbaar ... maar op de Exige weet ik 't niet. Lijkt me inderdaad moeilijk omdat het Exige Sports Pack (en dus ook het Exige Super Sports Pack, dat nog wat broodnodig circuit-hardware toevoegt) de ProBax sportzetels omvat. Bij de Elise (Sports Pack en Super Sports Pack) is dat niet zo.

Comment

Modeljaar 2006 Europese Elise:

Dus géén airbag. Als optie misschien wel, maar dan krijg je dit lelijk stuur zoals de USA-Elise altijd heeft:

Foto's zijn niet zichtbaar.

Comment

• Tiens... Ik dacht dat Probax standaard was vanaf dit jaar...
                        Bestelt
                        1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tuscani
                          Kheb dan ook ééntje in mijn garage staan.
                          Ik eis uitleg, en wel nu

Comment

Foto's zijn niet zichtbaar.

Vuile pistonheads, ik had het moeten weten

In afwachting zo ne polarblauwe voor gTa. Amerikonder:

Bestelt
                            1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

Ik zal dat hardtopje wel ff vasthouden, een dikke 8 minuten hou ik dat wel vol
                              Softtopje geraakt toch wel in de neus gepropt, neem ik aan ?

...

Echt küt van die hardtop.

Comment

• gTa heeft serieuze aankoopplannen?
                                Of hebben de Tomski addenda's al een effect op je droomvermogen?

Comment

Vuile pistonheads, ik had het moeten weten

In afwachting zo ne polarblauwe voor gTa. Amerikonder:

'k Weet 't zo niet. Lelijke velgen, dat zeker, maar de kleur is precies niet agressief genoeg.

De tweede van onderaan, rechter file, is dat een titanium storm of hoe noemt die tint nou ook alweer ?

Je hebt toevallig geen lijstje van de namen van de kleuren + eventueel een verduidelijkend fotootje + opgave of 't een extreme kleur is of niet ?

Comment

• Interieur USA:

Bestelt
                                    1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• Meer USA-Elise:

De startknop is ook specifiek denk ik.
                                      Bestelt
                                      1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde
                                        gTa heeft serieuze aankoopplannen?
                                        Al langer dan vandaag (zo'n Elise), maar nog niet voor morgen. En ik vrees ook niet nieuw, dus 't zal zoeken worden naar eentje die me 'n beetje ligt én nog niet is afgeragd op één of ander circuit.

Vooral dat laatste wordt een heuse klus om te vinden, omdat ik er eentje wil met Super Sports Pack én LSD ... en wie koopt die dingen ? Juist, mensen die met hun vehikel op circuit willen.

Gelukkig zijn die Toy-motoren beresterk en betrouwbaar.

Comment

• Dat US interieur valt best mee, vind ik.

En ook dit is handig. http://www.grouplotus.com/car/car_coloursel.php?id=2

Comment

Working...
                                          X