Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
LOTUS Lovers
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa1. Kan je de hardtop van de Exige (optie op Elise) kwijt in de "koffer" of ergens anders, als je op baan bent ?
2. Iemand die het verschil tussen het gewone interieur en het USA interieur kan aantonen (foto's + woordelijke omschrijving verschillen) ?
1. Neen
2. USA-interieur heeft airbags (hier tegenwoordig misschien ook), anders geplaatste ventilatiemonden...
Foto's komen eraan
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz1. Neen
Dus je moét wel een softtopje kopen op een Exige, als je "dicht" naar de Ring wil sjeezen op de autostrade, maar wel "open" de Ring wil doen ?
Kan je de softtopjes nog altijd in gekleurd canvas krijgen (ipv. enkel zwart) : donkergroen, donkerblauw, beige, donkerrood, ... ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ekreteiPAlle kleurtjes op een rij..
Eén van m'n favorieten is die zwarte met de gesmede velgen en het witgrijze lederen interieur ... maar 'k vind die combo een beetje te "fancy" voor zo'n auto. Middengrijs metallic met rood interieur blijft nog altijd één van m'n toppers. Maar ik ben compleet weg van lichtblauw metallic, zoals het Nürburgringblauw op een Honda S2000. De vierde van onderaan, rechtse rij, vind ik dus wel yummie.
Comment
-
Modeljaar 2006 Europese Elise:
Dus géén airbag. Als optie misschien wel, maar dan krijg je dit lelijk stuur zoals de USA-Elise altijd heeft:
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTaNog effe toevoegen : full option gewone Exige + Super Sports Pack + Super touring Pack = 59.298 EUR.
Dan is de Exige eigenlijk niet duurder dan de Elise. En je hebt wél de coole afdekkappen van de side air intakes én de (toch erg nuttige) achterspoiler.
Tsjah, nou weet ik 't niet meer...
Ofwel het sport pack ofwel het touring pack.
Touring omvat elc.ramen,tapijten enz..Sport gewoon draaierkes,geen tapijten,grotere oliekoeler enz..
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door LotuzzzUSA-interieur heeft airbags (hier tegenwoordig misschien ook)
Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz... anders geplaatste ventilatiemonden...
Foto's komen eraan
('k Vrees wel een beetje dat 't minder knap zal zijn... )
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTaKlote.
Dus je moét wel een softtopje kopen op een Exige, als je "dicht" naar de Ring wil sjeezen op de autostrade, maar wel "open" de Ring wil doen ?
Kan je de softtopjes nog altijd in gekleurd canvas krijgen (ipv. enkel zwart) : donkergroen, donkerblauw, beige, donkerrood, ... ?
Ik zal dat hardtopje wel ff vasthouden, een dikke 8 minuten hou ik dat wel vol
Mmmm dat van die kleurtjes... Pas een lichtgrijs gezien ergens (lelijk), ik schat dat daar nog wel wat kleur te rapen valt ja...Last edited by Lotuzzz; 15/07/2006, 13:48.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door erikjeAls je de Exige samensteld zal je wel een keuze moeten maken.
Ofwel het sport pack ofwel het touring pack.
Touring omvat elc.ramen,tapijten enz..Sport gewoon draaierkes,geen tapijten,grotere oliekoeler enz..
Op de optielijst staat niet vermeld dat beide niet onderling combineerbaar zijn, en op de Elise zijn ze zelfs combineerbaar ... maar op de Exige weet ik 't niet. Lijkt me inderdaad moeilijk omdat het Exige Sports Pack (en dus ook het Exige Super Sports Pack, dat nog wat broodnodig circuit-hardware toevoegt) de ProBax sportzetels omvat. Bij de Elise (Sports Pack en Super Sports Pack) is dat niet zo.
Comment
-
Tiens... Ik dacht dat Probax standaard was vanaf dit jaar...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTaFoto's zijn niet zichtbaar.
Vuile pistonheads, ik had het moeten weten
In afwachting zo ne polarblauwe voor gTa. Amerikonder:
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door LotuzzzVuile pistonheads, ik had het moeten weten
In afwachting zo ne polarblauwe voor gTa. Amerikonder:
De tweede van onderaan, rechter file, is dat een titanium storm of hoe noemt die tint nou ook alweer ?
Je hebt toevallig geen lijstje van de namen van de kleuren + eventueel een verduidelijkend fotootje + opgave of 't een extreme kleur is of niet ?
Comment
-
-
Meer USA-Elise:
De startknop is ook specifiek denk ik.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ReynaerdegTa heeft serieuze aankoopplannen?
Vooral dat laatste wordt een heuse klus om te vinden, omdat ik er eentje wil met Super Sports Pack én LSD ... en wie koopt die dingen ? Juist, mensen die met hun vehikel op circuit willen.
Gelukkig zijn die Toy-motoren beresterk en betrouwbaar.
Comment
-
Dat US interieur valt best mee, vind ik.
En ook dit is handig. http://www.grouplotus.com/car/car_coloursel.php?id=2
Comment
Comment