Lap, wit en graphite zijn meteen al extreme kleuren. Afzetters.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
LOTUS Lovers
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTaSofttopje geraakt toch wel in de neus gepropt, neem ik aan ?
In't koffertje achteraan misschien. Vooraan = vol
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTaAubergine purple = cool.
Pics daarvan, Lotusfreak ?
Daarstraks nen Exige met dat tegengekomen. Toch niet alles ze...
Overzichtje USA-interior:
Europees:
Maar dan mét pookhoes heLast edited by Lotuzzz; 15/07/2006, 14:06.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTaGelukkig zijn die Toy-motoren beresterk en betrouwbaar.
De ophanging zal wel meer geleden hebben en hij zal wie weet niet meer een paar 100k km meegaan, maar als je zoiets toch enkel van plan bent als circuit auto te gebruiken, dan maakt dat ook niet meer zoveel uit, ofwel?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTaAubergine purple = cool.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa
De tweede van onderaan, rechter file, is dat een titanium storm of hoe noemt die tint nou ook alweer ?
Dit is er eentje in storm titanium:
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door LotuzzzDit is er eentje in storm titanium:
Dat met de zilverkleurige gesmede 7-dubbelspaakvelgjes en alcantara binnenin. *rrrrrr*
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ReynaerdeWaar zit dan het probleem?
De ophanging zal wel meer geleden hebben en hij zal wie weet niet meer een paar 100k km meegaan, maar als je zoiets toch enkel van plan bent als circuit auto te gebruiken, dan maakt dat ook niet meer zoveel uit, ofwel?
Mjah, een groot probleem is 't eigenlijk niet. Alleen : ze houden erg goed hun waarde en als ge 48.000 EUR geeft voor eentje van een dik jaar oud en 15.000 km, dan geef ik liever 10.000 EUR meer om een compleet nieuwe te hebben en 'm vollédig naar smaak te hebben.
Voor zo'n auto toch wel, omdat ze zeldzaam zijn. Voor 'n gewone dagdagelijkse auto, waarvan je er tienduizenden in tweedehands vindt, zou ik die 10.000 EUR mooi in mijne zak steken.
Ach, we zien wel.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door LotuzzzDaarstraks nen Exige met dat tegengekomen. Toch niet alles ze...
Overzichtje USA-interior:
Europees:
Maar dan mét pookhoes he
No problem there !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door LotuzzzTiens... Ik dacht dat Probax standaard was vanaf dit jaar...
Volgende week weet ik meer.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTaOei.
want deze staat echt knap te wezen.
http://www.vtm.be/auto/forum/showpos...ostcount=26969
Comment
Comment