Mededeling

Collapse
No announcement yet.

LOTUS Lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Jokke_vlo Bekijk Berichten
    Heb al meermaals moeten ondervinden dat pk's niet het belangrijkst zijn op circuits tot en met Zolder.

Ik denk idd dat je op Spa wel veel kan doen met pk's, nog geen ervaring (vanaf morgen wel) wel al gezien en gehoord.
    Een kameraad is vorige week op Francorchamps gaan rijden.
    Het is daar een paar keer goed fout gegaan blijkbaar met een paar Porsche's gt3(zware schade)

Als je er daar af gaat met gebruik van al je pk's kunnen de gevolgen in mijn ogen zwaarder zijn dan op tragere circuits
    ik ben geen twijfelaar
    allez ik denk dat toch

Comment

• Ben er ni gerust op, een maat van mij (ook cup rijder) is er daar vorig jaar ook zeer zwaar afgegaan.

Als je een fout maakt bij die snelheden vooral bij remmen of op de raidillion waar je wagen nog is heel licht wordt.........

Tzweet staat al in mijn "pollen"

Het is idd ook zowat het enige circuit in België waar je een Porsche op de limiet kan en gaat rijden en je ook geconfronteerd wordt met zijn limieten. Ik zie bijna geen andere verklaring waarom er net daar zoveel Porsche crashen.

Comment

Ben er ni gerust op, een maat van mij (ook cup rijder) is er daar vorig jaar ook zeer zwaar afgegaan.

Als je een fout maakt bij die snelheden vooral bij remmen of op de raidillion waar je wagen nog is heel licht wordt.........

Tzweet staat al in mijn "pollen"

Het is idd ook zowat het enige circuit in België waar je een Porsche op de limiet kan en gaat rijden en je ook geconfronteerd wordt met zijn limieten. Ik zie bijna geen andere verklaring waarom er net daar zoveel Porsche crashen.

aaaahh. XXXX, inderdaad. Hij ging daar tegen een muur,was het niet?

Op Snetterton,een drie weken geleden,hebben we de hele tijd in zijn box gestaan.
        Tijdens de race in de namiddag is hij daar blijkbaar ook nog eens rond gegaan zonder schade had ik vernomen
        Last edited by Dachero; 05/07/2010, 11:44.
        ik ben geen twijfelaar
        allez ik denk dat toch

Comment

• Neen Thierry was vorig jaar Hockenheim, maar is in het verleden ook als is zwaar der af gegaan in Spa.

Vorig jaar was iemand anders, maar auto was omnium dus no names .

Comment

• Deze 2 beauty's logeerden ook in pension Sonnenwende dit weekend. De blauwe heeft een 1800 motor met compressor en Komo-tech upgrade naar 250pk.
            De Duitse eigenaar was al een heel eind in de vijftig en was daar om Maandag de Caterham drift academy te volgen.

Comment

• Die stripings doen het hem toch bij een Elise vind ik, ronduit prachtig.

Meer en meer fan van de Elise aan het worden.....

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stivo Bekijk Berichten
                Deze 2 beauty's logeerden ook in pension Sonnenwende dit weekend. De blauwe heeft een 1800 motor met compressor en Komo-tech upgrade naar 250pk.
                De Duitse eigenaar was al een heel eind in de vijftig en was daar om Maandag de Caterham drift academy te volgen.

250PK

Zo lekker verlaagd

Die striping

Lotus Elise

Comment

Meer en meer fan van de Elise aan het worden.....

Idem eigenlijk

Comment

• Velgen op die groene zien er wel vet uit.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Hazen Bekijk Berichten
                      Velgen op die groene zien er wel vet uit.
                      Heb die ook op stock, zijn wel relatief zwaar.....

Comment

• en veel kantjes aan om te kuisen

Comment

• Wanneer heeft een Elise zo'n mid-bumper uitlaten aan weerszijde? Zoals op bovenstaande foto.
                          Want de Elise's die ik vind hebben meestal twin-tips in't midden onderaan....

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door STA911 Bekijk Berichten
                            Wanneer heeft een Elise zo'n mid-bumper uitlaten aan weerszijde? Zoals op bovenstaande foto.
                            Want de Elise's die ik vind hebben meestal twin-tips in't midden onderaan....
                            dat is het verschil tussen K-series en Toyota-motor

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bzguy Bekijk Berichten
                              dat is het verschil tussen K-series en Toyota-motor
                              En vanaf wanneer was het één en wanneer het ander?
                              Jaartallen?

Comment

• je moet eens op de engelstalige wikipagina van de elise zoeken, ik durf het zo ook niet zeggen...

ander nieuws

Lotus Terminates European Dealer Network

Thursday 8th July 2010
                                CEO serves two-year notice period on European dealers as part of radical shake-up

Lotus boss Dany Bahar has written to the sports car maker's entire dealer network to tell them that their current contracts will terminate in July 2012.

The massive shake-up of the European Lotus dealer network is part of Lotus's plans to overhaul the entire company within the next five years.

According to Autocar, Lotus's current contract with its dealers requires a two-year notice period for the termination of contracts.

Existing dealers and franchise holders will be able to apply for a new contract, but Lotus won't yet reveal exactly what it plans to do with its European sales network.

Lotus will also reveal its new product plans - though not necessarily its sales network strategy - at the Paris motor show in September.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door STA911 Bekijk Berichten
                                  En vanaf wanneer was het één en wanneer het ander?
                                  Jaartallen?
                                  ik dacht Rover-blokken tot zowat 2004, vanaf dan Toyota-blokken

Comment

• Magazine formule1.nl kopen ! Is een special over Lotus met oa een test met een exige op circuit, het leven van chapman etc......

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dogzilla Bekijk Berichten
                                      Lotus will also reveal its new product plans - though not necessarily its sales network strategy - at the Paris motor show in September.

Idd, ze willen met Lamborghini enzo gaan concurreren op termijn. Gedaan met de lichte en "simpele" karrekes dus.

Vraag me af wat dat gaat geven, ze hadden nu een specifieke niche waar ze goed in zijn... hopelijk betekent dit niet een TVR story voor Lotus

Comment

• New product plan promises premium competitors for Lamborghini, Ferrari, Porsche

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stivo Bekijk Berichten
                                          Deze 2 beauty's logeerden ook in pension Sonnenwende dit weekend. De blauwe heeft een 1800 motor met compressor en Komo-tech upgrade naar 250pk.

Die blauwe is echt wel AF. Sowieso ben ik wel fan van blauw, en dan met die antraciet velgen en die striping.
                                          Doe mij er maar zo een :-)

Comment

Working...
                                          X