Mededeling

Collapse
No announcement yet.

LOTUS Lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa
    Lap. Scusi.

- edit -

Nu ja, iedereen (gij incluis) verwart mij vandaag ook een beetje met Tomski, dus da's ni erg.

Niks 'ik incluis'

Over die Lotusgarages, wat DavkeG aanhaalde: Alvan is waarschijnlijk de bekendste, maar FKM Antwerpen, Verhiest Oostende en Lecler in Luik lijken me eem betere naam te hebben... Nu ja, heb er zelf geen ervaring mee, maar die dealers zijn toch veel meer betrokken bij events van de club ofzo.

In Waregem denk ik zit tegenwoordig ook een dealerke...
    Last edited by Lotuzzz; 15/07/2006, 16:31.
    Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
    Bestelt
    1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

Ook goed. Maar 't kan opgeborgen worden ?

Geraakt er eigenlijk een zachte tas en twee helmen in dat koffertje ?
      Ik heb een Elise mkII eigenaar toch al z'n canvasdakje weten op te rollen, en in de koffer steken. En daar stak al een zachte tas, een helm en een bus olie in. Dus dat zal wel moeten lukken
      The greatest trick the devil ever pulled, was convincing the world he didn't exist

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz
        Niks 'ik incluis'

Over die Lotusgarages, wat DavkeG aanhaalde: Alvan is waarschijnlijk de bekendste, maar FKM Antwerpen, Verhiest Oostende en Lecler in Luik lijken me eem betere naam te hebben... Nu ja, heb er zelf geen ervaring mee, maar die dealers zijn toch veel meer betrokken bij events van de club ofzo.

Met de man van 't dealership in Oostende heb ik een geruime tijd staan babbelen op de VIP-dag op 't salon. Erg vriendelijke man, en ik zou, mocht ik een Lotus in huis halen, quasi zeker met hem in zee gaan.

Alvan, ik ben er ook een beetje bang van. Lijkt me soms 'n beetje louche...

Comment

Met de man van 't dealership in Oostende heb ik een geruime tijd staan babbelen op de VIP-dag op 't salon. Erg vriendelijke man, en ik zou, mocht ik een Lotus in huis halen, quasi zeker met hem in zee gaan.

Inderdaad, ik wil je niks aan- of afraden ofzo, 't was gewoon iets dat bij me opkwam als ik het dealernet zo es overzag. Maar ben wel blij dat je er ook zo over denkt
          Bestelt
          1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

De Lotusstand op't Salon in Brussel was van FKM (Antwerpen)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DavkeG
              De Lotusstand op't Salon in Brussel was van FKM (Antwerpen)

Maar die andere verkopers zijn daar ook hoor. Ik bijvoorbeeld heb dan weer met Meneer Lecler van de Luikse concessie gebabbeld...
              Bestelt
              1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• Aaah, we leren weeral bij .

Comment

De eigenaar daarvan is voorzitter van de Lotus Club België. Die garage is geen officieel ding (mag nergens buiten een logo hangen of zo). Is eigenlijk gewoon een grote hangar waar klanten hun wagen kunnen stallen in de winter of zo en hun onderhoud kunnen laten doen. Het zou kunnen dat 'ie ook aankoop/verkoop doet, 'k weet dat niet precies.

---

Heeft Lotus trouwens ooit met Lamborghini motoren gereden in de F1?

Comment

• Diej FKM in A'pen is dat die garage in Berchem? Daar staan bijoukes binne maar ni alleen Lotuskes, vandaar dak denk/dacht dat da een garage is waar ge die 2dehands kunt kopen.

Comment

• Das inderdaad die in Berchem. Hij verkoopt Lotus en Wiesmann nieuw, maar hij heeft regelmatig ook andere pareltjes binnenstaan .

Comment

Das inderdaad die in Berchem. Hij verkoopt Lotus en Wiesmann nieuw, maar hij heeft regelmatig ook andere pareltjes binnenstaan .

Ik heb der vroeger (15 jaar gelelden) nog in de buurt gewoond en volgens mij was da toen een garage van een ander merk?

Toemme toch, als ik nu in 1 garage mocht gaan kiezen om 'ns een ritje met wa auto's te gaan doen... Ik zou't rap weten!

Comment

• Daar was vroeger een Toyota garage. Lotus garage was in een klein showroompje dernaast (hoelang die er al was weet ik niet), en moest zijn werkplaats/garage delen met de toyota mannen. Enkele jaren terug is die Toyota garage overkop gegaan, en is de Lotus garage uitgebreid.

Comment

Daar was vroeger een Toyota garage. Lotus garage was in een klein showroompje dernaast (hoelang die er al was weet ik niet), en moest zijn werkplaats/garage delen met de toyota mannen. Enkele jaren terug is die Toyota garage overkop gegaan, en is de Lotus garage uitgebreid.

Thnx voor den info Superdave!

Comment

Daar was vroeger een Toyota garage. Lotus garage was in een klein showroompje dernaast (hoelang die er al was weet ik niet), en moest zijn werkplaats/garage delen met de toyota mannen. Enkele jaren terug is die Toyota garage overkop gegaan, en is de Lotus garage uitgebreid.

Vroeger was er ook een Lotusgarage in A'pen centrum, niet ver van de Nationalestraat... Dat was ook FKM denk ik, die nu dan verhuisd zijn.

Weet nog dat ik die 340R daar zag staan
                              Bestelt
                              1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

Weet nog dat ik die 340R daar zag staan
                                Nu staan er soms 3 .

Comment

• Toen ik vorige week bij Alvan een kijkje ging nemen ging er op de deur dat ze in augustus sluiten en tegen het einde van het jaar een andere vestiging gaan openen in Francorchamps.

Het zal gedaan zijn met maandelijks (of meer) aan de etalage te staan kwijlen.

Comment

• Aanwinstje van op Ebay:

Bestelt
                                    1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• Onderdeel per onderdeel. Over een paar jaar heb je je eigen Lotus .

Comment

Onderdeel per onderdeel. Over een paar jaar heb je je eigen Lotus .

De zijdelingse pinkertjes en de hendels aan de stuurkolom heb ik ook al. Enfin, moet ze enkel nog af de Corsa van m'n vriendin vijzen
                                        Bestelt
                                        1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

Aanwinstje van op Ebay:

Nu de wagen errond nog

Geen carbon stuurtje?

Comment

Working...
                                          X