werken... anders kwam ik zeker eens kijken
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
LOTUS Lovers
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door dogzilla Bekijk Berichtenwerken... anders kwam ik zeker eens kijken
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Greg Bekijk BerichtenWat is er te doen vrijdag op Zolder? Moet je uitgenodigd zijn?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dogzilla Bekijk BerichtenOorspronkelijk geplaatst door Daann Bekijk BerichtenLotus on track.
Thx!
Misschien dat ik eens ga kijken dan.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door toere Bekijk BerichtenIs dat daar nog de moeite om toe te komen rond 14uur ofzo om te komen kijken?
Misschien kan ik vrijdag nog een paar uur vroeger gaan werken en 's middags stoppen dan
Eigenlijk hebt ge geen excuus om niet te komen.
Grapje héik ben geen twijfelaar
allez ik denk dat toch
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Dachero Bekijk BerichtenHet rijden is tot 17.30u. Ge hebt dus tijd genoeg om te komen.
Eigenlijk hebt ge geen excuus om niet te komen.
Grapje hé
Ik zal zien hoever ik met mijn werk sta donderdagavond , dan pas kan ik beslissen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door toere Bekijk BerichtenIk zal zien hoever ik met mijn werk sta donderdagavond , dan pas kan ik beslissenik ben geen twijfelaar
allez ik denk dat toch
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Dachero Bekijk Berichtenals ge komt en ge wilt wat verbroederen,dan kan je gerust met ons na afloop mee gaan eten(zijn we toch van plan)
Voor 20uur moet ik zeker terug in Heule zijn ...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk Berichten
Dat
Is
Een
Vette
Foto
.
Vein
Kik
Koek
!
Comment
-
-
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk BerichtenHad erger gekund...
Comment
Comment