Mededeling

Collapse
No announcement yet.

LOTUS Lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Jokke_vlo Bekijk Berichten
    Kerel was op Lot Zolder, maar niet veel in actie gezien en heb hem alleen voorbijgestoken, had het anders verwacht met 400pk. (misschien probs?)
    Is een omgebouwde Speedster ! (ja ge leest goed) volledig in Carbon.
    En woon-werkverkeer ermee doen ==>

Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
    Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.

Comment

• Zoek de verschillen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Daxter

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten
          I wish! Nee da's toekomstmuziek... Volgend jaar een N/A Exige, wat later een '09 Cup en daarna een '00 GT3 CS.
          Hoe zit het met uw Speedster? En hoe valt die te vergelijken met een Exige?
          Stock zouden ze iets "zachter" zijn dan een S2 Elise, maar de uwe is niet echt stock meer he...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk Berichten
            Hoe zit het met uw Speedster? En hoe valt die te vergelijken met een Exige?
            Stock zouden ze iets "zachter" zijn dan een S2 Elise, maar de uwe is niet echt stock meer he...
            Een Speedster verhoudt zich meer tot een S1 Elise, 't is rauwer dan een S2 Elise.
            Die van mij is op het randje voor een straatwagen door de rijhoogte en hardheid, de motorische tweaks of aanpassingen aan remmerij doen eigenlijk geen afbreuk aan z'n bruikbaarheid. Ik heb een paar weken rondgereden op standaard dempers, en dat bleek eigenlijk leuker op de openbare weg dan mijn harde setup...

Comment

• als we nu eens met allemaal samenleggen....

Comment

• Is dit niet relatief scherp geprijsd?

Comment

• 't Is alleen te hopen dat van die 75.000km er geen 50.000 op het circuit van gereden zijn

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rami Bekijk Berichten
                    't Is alleen te hopen dat van die 75.000km er geen 50.000 op het circuit van gereden zijn
                    Goed checken op eventuele voorgevallen schades ook ...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door msxx Bekijk Berichten
                      Is dit niet relatief scherp geprijsd?

http://cpcms.autoscout24.com/index.p...e672d79&soL=20
                      Schijnt een wrak te zijn...

Mankeert zelfs al een stuk van z'n voorbumper.

Comment

• hmm...wens je de historiek van die wagen?

aangekocht bij verhiest vooral voor trackdays, gemiddeld van 4 trackdays per maand volgens de eigenaar.
                        Altijd wel onderhoud gehad en kosten gemaakt, op het einde was die zijn cup beu,
                        had wat schade opgelopen aan de voorspoiler[die ontbreekt nu op de foto] en had een breuk in de achterclam,
                        wel had hij een hele hoop onderdelen[rolkooi en dergelijke]

Via verhiest snel verkocht aan +- 34ke, aan een vent die om de 6maand een andere kar koopt, beste vriend van de biv wrs. nu heeft die een hummer gekocht en volgens hem reed die wagen niet meer recht. Was toen niet veel meer onderhouden. Heeft die uiteindelijk snel verkocht maar wel 5ke verlies op gedaan.

En nu kom je af met een verkoper van het Kuurnse...behalve rs motors is er daar niet veel goeds op die baan.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door msxx Bekijk Berichten
                          Is dit niet relatief scherp geprijsd?

http://cpcms.autoscout24.com/index.p...e672d79&soL=20
                          1 advies: afblijven.
                          Voor zo een wagens:
                          -Bij een erkende, gekende dealer gaan.
                          - Of bv een forum wagen waarvan je de persoon kent, of toch minstens de autohistoriek.
                          Last edited by Jokke_vlo; 22/08/2010, 14:17.

Comment

• Leuk ook dat hij volgens de advertentie een atmosferische 192 pk levert ipv. de 240pk die 'ie zou moeten hebben.

Comment

• Is toch interessant, iedereen lijkt op de hoogte van de wagen.

+1 voor jokke, zo'n wagens koop je van een partikulier die je alle historiek kan tonen met hopen facturen en dergelijke ofwel bij een erkende dealer die serieuze zaken doet. Anders stel ik me ook voor om 10ke in mn zak te steken bij de transactie van een sportwrak.

Een lambo koop je toch ook niet bij jetset in luik

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten
                                Leuk ook dat hij volgens de advertentie een atmosferische 192 pk levert ipv. de 240pk die 'ie zou moeten hebben.
                                Op de papieren staat dit ook zo. In 2004 heeft Lotus de cup gepresenteerd, enkel in het geel of zwart verkrijgbaar, nl. de 240R . Deze had de papieren van een 192pk, maar Lotus had wel de compressor op gemonteerd om zo 240pk te hebben.

In feite zou je de oorspronkelijke eigenaar moeten contacteren om te weten wat voor crash hij gemaakt heeft op spa.

Comment

• Dit zou de nieuwe Esprit zijn....

Comment

• Maar dan met iets kleinere wielen mag ik hopen

Het zal mij gaan benieuwen!

Comment

• doe mij deze maar

Captain Turbo
                                      General Von Driftenstein

Oorspronkelijk geplaatst door C_X
                                      Ik wil eens met een nieuwe z4 rijden

Comment

• Lamborghini Gallardo spiegel en Estoque velgen.

Comment

Working...
                                        X