Verdomme, zo lekker
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
LOTUS Lovers
Collapse
X
-
-
Alhoewel...voor een S2 Exige is dit ook wel een knap exemplaar (imo): knappe wielen in een felle kleur, laag (centimetertje te laag maybe?), grote diffusor, aftermarket uitlaat die over de hele breedte van de kont te zien is,...
Wel beetje vreemd om langs de ene kant de achterspoiler weg te laten (wat er behoorlijk vet uitziet eigenlijk, I like it Idem bij sommige Impreza's en Supra's) maar dan wel een mega-diffusor onder die kar te hangen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk Berichten
Maar doe mij maar mét spoiler, tikkie hoger, zwarte velgen en een ander kleurtje.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dogzilla Bekijk Berichtenvind het niet geweldig zo... ook andere spiegeltjes erop gezet
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk BerichtenDe lijn is eigelijk wel knap zo, precies een mini Ford GT.
Maar doe mij maar mét spoiler, tikkie hoger, zwarte velgen en een ander kleurtje.
Wel inderdaad iets hoger
Comment
-
Past bij mij niet
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rami Bekijk BerichtenHmmm ... die spiegels vind ik dan wel een absoluut pluspunt ... is zowat het enige OEM-stuk van de Lotussen waar ik ZWAAR over struikel
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dogzilla Bekijk Berichtenoptisch is het idd niet geweldig, en dan hebt ge ze nog niet bediend, dat is pas een klucht ik heb altijd schrik ze af te breken en om die van de passagierkant goed te zetten moet ge dus uitstappen, spiegel afregelen, terug instappen en zien of het OK is, if not, repeat ...
Herkenbaar
Comment
-
Ben ik nu de enige die deze prachtig vind zonder dat spoilertje er op? Heeft het echt een veel brutere look vind ik. Zou het eerste zijn wat ik er af smijt mocht ik een bezitten na het zien van deze foto. Prachtige wagen (mss wel ietsje hoger )
Comment
-
De spoiler mis ik ook helemaal niet maar dan had ik, zoals eerder al door iemand anders aangehaald, de diffusor ook maar weggelaten. Een miniscuul lipje op de natuurlijk aanwezige spoiler zou optisch toch al veel veranderen. Verder zou hij iets hoger mogen en volledig in 1 kleur gespoten mogen worden (velgen inclusief).
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door KOEKENBAK Bekijk BerichtenBen ik nu de enige die deze prachtig vind zonder dat spoilertje er op? Heeft het echt een veel brutere look vind ik. Zou het eerste zijn wat ik er af smijt mocht ik een bezitten na het zien van deze foto. Prachtige wagen (mss wel ietsje hoger )
Tenzij het gaat om de show natuurlijk. Voor mij moet de auto ook perfect zijn om te rijden en dan struikel ik daar op dat vlak wel over. Een auto optisch aanpassen en daardoor minder "goed" zijn, is voor mij nooit een meerwaarde.
Comment
-
Ik vind die spoiler net vet, en zeker vanaf MY10
Maar dan nog Exige S1 is vele malen vetter, bruter,...
Voor mij eentje met honda k20a blokje in, moet hemels zijn.
Die spiegeltjes vind ik ook maar zwak op een Elise/exige dat heeft hij wel mooi opgelost voor de rest vind ik hem zeker niet WAW.
Foto's zijn ook laag bij de grond getrokken dan lijkt hij altijd wel breder enz
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief Bekijk BerichtenDe spoiler mis ik ook helemaal niet maar dan had ik, zoals eerder al door iemand anders aangehaald, de diffusor ook maar weggelaten.
Een miniscuul lipje op de natuurlijk aanwezige spoiler zou optisch toch al veel veranderen.
Verder zou hij iets hoger mogen en volledig in 1 kleur gespoten mogen worden (velgen inclusief).
Alles in 1 kleur: neen.
Heb ook nog ergens foto's van dezelfde velgen in het (mat)zwart onder een witte Exige. Ook wel vet, maar zo afgezaagd (de kleur)...dan liever een opvallende/afwijkende kleur
Comment
Comment