Mededeling
Collapse
No announcement yet.
LOTUS Lovers
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Greg Bekijk BerichtenVrijdag EINDELIJK mijn karretje terug 2 weken in de garage gestaan om bumper te herstellen, uiteindelijk volledig nieuwe kop erop, na lange discussie. Was iemand achterwaarts tegen gereden op een parking.
Zelden zo uitgekeken om terug met een auto te kunnen rijden
Ik bel naar FKM: "nee kop staat nog bij de spuiter, ze vinden niet direct de juiste kleur, we zijn nog stalen aan het vergelijken"
Gast?! Ik krijg het schijt van die garage, dat is nu al 2 weken dat hij daar staat
En die gasten vinden dat allemaal zo normaal dat dat zo lang duurt, en mij eens verwittigen kan niet ofwa?!
Blijf aub weg bij FKM... Ben echt pissed, straks is het geen weer meer om er nog mee te rijden.
Comment
-
Na de pre-paris briefing heb je hier de line-up:
- Esprit: 2+0, V8 5.0, 600ch ++, £100000, (versions base et R, coupé et cab), benchmark: 458
- Elan: 2+0/2, V6 3.5, 440ch, £70000, (versions base et R, coupé et cab), benchmark: 911 turbo
- Elite: 2+2, V8 5.0, 600ch++, coupé-cabriolet (versions base et R), £135000: benchmark: DB9
- Eterne: panamerapide-like, motorisations de l'Elite
- Elise: 4 cylindre 2.0, 350ch (), (versions base et R, coupé et cab), benchmark: Boxster, Cayman, TT
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door a fond Bekijk BerichtenNa de pre-paris briefing heb je hier de line-up:
- Esprit: 2+0, V8 5.0, 600ch ++, £100000, (versions base et R, coupé et cab), benchmark: 458
- Elan: 2+0/2, V6 3.5, 440ch, £70000, (versions base et R, coupé et cab), benchmark: 911 turbo
- Elite: 2+2, V8 5.0, 600ch++, coupé-cabriolet (versions base et R), £135000: benchmark: DB9
- Eterne: panamerapide-like, motorisations de l'Elite
- Elise: 4 cylindre 2.0, 350ch (), (versions base et R, coupé et cab), benchmark: Boxster, Cayman, TT
Vooral die nieuwe Elan lijkt me toch wel een verrassing...?
Comment
-
Elan, Elise 350 pk !
Al die nieuwe modellen produceren zonder te veel kinderziektes?
Als ik dit lees is mijn eerste gedacht. Hoe gaat een, voor de auto industrie, zo kleine groep dit kwaliteitsvol gedaan krijgen.
Zulke auto's vragen intensief testwerk, heel veel ervaring in het bouwen ervan.........
Als je ziet hoeveel tijd en volk er nodig is om nog maar ee E klasse of BMW 5 "evolutie" uit te brengen en welke kinderziektes die dan dikwijls nog hebben......
Mocht ik al koper zijn, is dat mijn eerste reactie.
Comment
-
-
New Elise
+ YouTube Video
New Elan
+ YouTube Video
New Elite
+ YouTube Video
New Esprit
+ YouTube Video Last edited by Jokke_vlo; 30/09/2010, 10:29.
Comment
-
Heerlijk hoe die Esprit de algemene trekken van het originele design nog heeft!
Comment
-
Die Elite vind ik echt wel iets hebben. Vanavond zie ik ze alle 4 "live", ben benieuwd.
De nieuwe Elise vind ik ook echt geslaagd in zijn prijsklasse.
Elan wat minder.
Esprit daar weet ik niet wat van te denken, die motor is natuurlijkwel af.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jokke_vlo Bekijk BerichtenDie Elite vind ik echt wel iets hebben. Vanavond zie ik ze alle 4 "live", ben benieuwd.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jokke_vlo Bekijk BerichtenDeal ! Ik zever niet.
Exclusief, knap, sportief. Mmmm een beetje alles wat me kan aanspreken in een auto.
Ik vermoed dat de Pan snel gaat weg zijn als dit leverbaar komt.
En dan in Geneve nieuwe exige.
Maar die nieuwe modellen gaat nog behoorlijk wat duren eer die er zijn veronderstel ik ... tegen die tijd is uwe Pana ne classic
Comment
Comment