Mededeling

Collapse
No announcement yet.

LOTUS Lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Comment

• Daar zitten veelbelovende zaken tussen mijn gedacht!

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rami Bekijk Berichten
          Daar zitten veelbelovende zaken tussen mijn gedacht!
          Ik ben het hiermee eens. Hallo kroket zeg. Qua lijn vind ik die Elan wel iets hebben. Die is dan qua motorisatie iets minder mijn ding.

Comment

• - Esprit: 2+0, V8 5.0, 600ch ++, £100000, (versions base et R, coupé et cab), benchmark: 458
            - Elan: 2+0/2, V6 3.5, 440ch, £70000, (versions base et R, coupé et cab), benchmark: 911 turbo
            - Elite: 2+2, V8 5.0, 600ch++, coupé-cabriolet (versions base et R), £135000: benchmark: DB9
            - Eterne: panamerapide-like, motorisations de l'Elite
            - Elise: 4 cylindre 2.0, 350ch (), (versions base et R, coupé et cab), benchmark: Boxster, Cayman, TT

Comment

• Ben écht benieuwd wat de planning daarvoor gaat zijn.

Comment

• holy crapweasel, die Elise
                en die Elan idem!

ge zijt dan toch zo slim geweest om in te gaan op die invitatie, nice!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jokke_vlo Bekijk Berichten
                  Die Elite vind ik echt wel iets hebben. Vanavond zie ik ze alle 4 "live", ben benieuwd.
                  mag ik mee?
                  Captain Turbo
                  General Von Driftenstein

Oorspronkelijk geplaatst door C_X
                  Ik wil eens met een nieuwe z4 rijden

Comment

• Zeer knappe modellen-lijn , Lotus is in het geld gevallen?

Comment

• Dit is het einde van Lotus ...
                      Maar ook een geweldig nieuw begin!

Als ze een kwalitatieve auto kunnen maken (afwerking, betrouwbaarheid, ...) dan kan die Elan niet anders dan een groot succes worden. Bijzonder mooi ding!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Daggie Bekijk Berichten
                        Als ze een kwalitatieve auto kunnen maken (afwerking, betrouwbaarheid, ...) dan kan die Elan niet anders dan een groot succes worden. Bijzonder mooi ding!
                        De charme van de Engelse kwaliteit zie ik ze nog niet direct verliezen.
                        Ik vrees idd voor enorme kinderziektes en afwerkingsfailures als ze plots naar dit segment gaan.

Comment

De charme van de Engelse kwaliteit zie ik ze nog niet direct verliezen.
                          Ik vrees idd voor enorme kinderziektes en afwerkingsfailures als ze plots naar dit segment gaan.
                          Zou wel eens een realistische vrees kunnen zijn ..
                          De 'visie' kunnen ze veranderen, zonder grote impact. Een nieuwe designer inhuren, is ook een kwestie van marktonderzoek. Maar de huidige productie 'aanpassen aan/voorbereiden op' de nieuwe vereisten ... da's een ander paar mouwen denk ik. Zeker aangezien ze zelf aangeven dat ze willen concurreren met Porsche/Audi/..

Comment

- Elise: 4 cylindre 2.0, 350ch (), (versions base et R, coupé et cab), benchmark: Boxster, Cayman, TT

Nou nou , de Elise is wel genoeg voor mij ,
                            en ik wacht wel tot er geen kinderziektes meer zijn ( lees tot ik geld heb daarvoor)

"Hoopvol wachtend achter foto's van Jokke "

Comment

• Wat ik wat verwacht

De Elise gaan ze snel kunnen produceren, huidige productielijn, vernieuwing.

De Evora heeft een prachtig platform maar zijn looks en motorisatie vallen tegen, dus is de Elan niet meer of minder dan een Evora waar deze fouten zijn weg gewerkt.

Deze twee wagens kunnen ze dus relatief eenvoudig en zonder grote problemen bouwen.

Mogelijk gaat hun verkoop wel serieus omhoog gaan hiermee en genereren ze budget om die andere wagens te bouwen.

Dit verhaal zou mij logisch en realistisch klinken.......

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PJH Bekijk Berichten
                                mag ik mee?

En ik ook?

Comment

• ik was eerst :o
                                  Captain Turbo
                                  General Von Driftenstein

Oorspronkelijk geplaatst door C_X
                                  Ik wil eens met een nieuwe z4 rijden

Comment

• Damn, het over een andere boeg gooien krijgt een nieuwe dimensie

Wel razend knap die ketels.. Elise lijkt nu een stuk groter?

Comment

• Enig idee over het gewicht?

Comment

• elise 1095 kgs

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dogzilla Bekijk Berichten
                                          elise 1095 kgs

Hmm, da's toch een stukje meer als het huidig model

Comment

Working...
                                          X