Mededeling
Collapse
No announcement yet.
LOTUS Lovers
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rami Bekijk BerichtenDaar zitten veelbelovende zaken tussen mijn gedacht!
Comment
-
- Esprit: 2+0, V8 5.0, 600ch ++, £100000, (versions base et R, coupé et cab), benchmark: 458
- Elan: 2+0/2, V6 3.5, 440ch, £70000, (versions base et R, coupé et cab), benchmark: 911 turbo
- Elite: 2+2, V8 5.0, 600ch++, coupé-cabriolet (versions base et R), £135000: benchmark: DB9
- Eterne: panamerapide-like, motorisations de l'Elite
- Elise: 4 cylindre 2.0, 350ch (), (versions base et R, coupé et cab), benchmark: Boxster, Cayman, TT
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jokke_vlo Bekijk BerichtenDie Elite vind ik echt wel iets hebben. Vanavond zie ik ze alle 4 "live", ben benieuwd.Captain Turbo
General Von Driftenstein
Oorspronkelijk geplaatst door C_XIk wil eens met een nieuwe z4 rijden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Daggie Bekijk BerichtenAls ze een kwalitatieve auto kunnen maken (afwerking, betrouwbaarheid, ...) dan kan die Elan niet anders dan een groot succes worden. Bijzonder mooi ding!
Ik vrees idd voor enorme kinderziektes en afwerkingsfailures als ze plots naar dit segment gaan.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jokke_vlo Bekijk BerichtenDe charme van de Engelse kwaliteit zie ik ze nog niet direct verliezen.
Ik vrees idd voor enorme kinderziektes en afwerkingsfailures als ze plots naar dit segment gaan.
De 'visie' kunnen ze veranderen, zonder grote impact. Een nieuwe designer inhuren, is ook een kwestie van marktonderzoek. Maar de huidige productie 'aanpassen aan/voorbereiden op' de nieuwe vereisten ... da's een ander paar mouwen denk ik. Zeker aangezien ze zelf aangeven dat ze willen concurreren met Porsche/Audi/..
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jokke_vlo Bekijk Berichten- Elise: 4 cylindre 2.0, 350ch (), (versions base et R, coupé et cab), benchmark: Boxster, Cayman, TT
Nou nou , de Elise is wel genoeg voor mij ,
en ik wacht wel tot er geen kinderziektes meer zijn ( lees tot ik geld heb daarvoor)
"Hoopvol wachtend achter foto's van Jokke "
Comment
-
Wat ik wat verwacht
De Elise gaan ze snel kunnen produceren, huidige productielijn, vernieuwing.
De Evora heeft een prachtig platform maar zijn looks en motorisatie vallen tegen, dus is de Elan niet meer of minder dan een Evora waar deze fouten zijn weg gewerkt.
Deze twee wagens kunnen ze dus relatief eenvoudig en zonder grote problemen bouwen.
Mogelijk gaat hun verkoop wel serieus omhoog gaan hiermee en genereren ze budget om die andere wagens te bouwen.
Dit verhaal zou mij logisch en realistisch klinken.......
Comment
-
-
ik was eerst :oCaptain Turbo
General Von Driftenstein
Oorspronkelijk geplaatst door C_XIk wil eens met een nieuwe z4 rijden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dogzilla Bekijk Berichtenelise 1095 kgs
Comment
Comment