Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Dit is het einde van Lotus ...
Maar ook een geweldig nieuw begin!
Als ze een kwalitatieve auto kunnen maken (afwerking, betrouwbaarheid, ...) dan kan die Elan niet anders dan een groot succes worden. Bijzonder mooi ding!
Als ze een kwalitatieve auto kunnen maken (afwerking, betrouwbaarheid, ...) dan kan die Elan niet anders dan een groot succes worden. Bijzonder mooi ding!
De charme van de Engelse kwaliteit zie ik ze nog niet direct verliezen.
Ik vrees idd voor enorme kinderziektes en afwerkingsfailures als ze plots naar dit segment gaan.
De charme van de Engelse kwaliteit zie ik ze nog niet direct verliezen.
Ik vrees idd voor enorme kinderziektes en afwerkingsfailures als ze plots naar dit segment gaan.
Zou wel eens een realistische vrees kunnen zijn ..
De 'visie' kunnen ze veranderen, zonder grote impact. Een nieuwe designer inhuren, is ook een kwestie van marktonderzoek. Maar de huidige productie 'aanpassen aan/voorbereiden op' de nieuwe vereisten ... da's een ander paar mouwen denk ik. Zeker aangezien ze zelf aangeven dat ze willen concurreren met Porsche/Audi/..
De Elise gaan ze snel kunnen produceren, huidige productielijn, vernieuwing.
De Evora heeft een prachtig platform maar zijn looks en motorisatie vallen tegen, dus is de Elan niet meer of minder dan een Evora waar deze fouten zijn weg gewerkt.
Deze twee wagens kunnen ze dus relatief eenvoudig en zonder grote problemen bouwen.
Mogelijk gaat hun verkoop wel serieus omhoog gaan hiermee en genereren ze budget om die andere wagens te bouwen.
Dit verhaal zou mij logisch en realistisch klinken.......
Comment