Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Ik vind het allemaal nogal redelijk "debiel" eerlijk gezegd.
Een hoop theoretische specs en wat design-prototypes, die dan (als alles goed gaat) binnen 4-5 jaar in de showroom gaan staan. Misschien is tegen dan Lotus al 7 keer failliet en 8 keer doorverkocht geweest.
Ik vind het allemaal nogal redelijk "debiel" eerlijk gezegd.
Een hoop theoretische specs en wat design-prototypes, die dan (als alles goed gaat) binnen 4-5 jaar in de showroom gaan staan. Misschien is tegen dan Lotus al 7 keer failliet en 8 keer doorverkocht geweest.
²²²²²
Ik vind het een beetje een anti-climax. Ze lanceren ineens een paar knappe prototypes en dan gaan ze zeggen dat de Elise in 2015 komt en de Esprit in 2013, voor de rest wordt er niets bevestigd. Tegen dan kan er nog heel veel veranderen. Samengevat, het zijn stuk voor stuk prachtige prototypes, maar meer ook niet.
Ik vind het allemaal nogal redelijk "debiel" eerlijk gezegd.
Een hoop theoretische specs en wat design-prototypes, die dan (als alles goed gaat) binnen 4-5 jaar in de showroom gaan staan. Misschien is tegen dan Lotus al 7 keer failliet en 8 keer doorverkocht geweest.
Daarom ook dat ik me hierboven afvroeg of Lotus soms in het geld gevallen was. Maar blijkbaar weet geen van de specialisten hier of dit het geval is, of gaat zijn.
Ook in de F1 gaan ze toch weer goed hun weg, volgend jaar zelfs officieel terug Lotus F1 Team.
Ik vind het een beetje een anti-climax. Ze lanceren ineens een paar knappe prototypes en dan gaan ze zeggen dat de Elise in 2015 komt en de Esprit in 2013, voor de rest wordt er niets bevestigd. Tegen dan kan er nog heel veel veranderen. Samengevat, het zijn stuk voor stuk prachtige prototypes, maar meer ook niet.
Op die 3 jaar zal het voor den esprit toch nie meer steken?
Mij lijkt het eerder een rondje "investeerders warm maken"
Absoluut. En tegen dan zijn al hun ontwerpen achterhaald en verouderd. Is ook niet naar mijn zin dat ik duidelijke trekken van andere merken kan zien in een Lotus, maar Ferrari, Lamborghini en McLaren zijn wel degelijk aanwezig.
In de oorspronkelijke (en huidige) Elises zie je vooral trekken van historische spotwagens.
De vorm, vooral dat enkele volume, van de oorspronkelijke Esprit is zodanig epic dat je 'm quasi onveranderd moét overnemen. Dat lukt maar half.
Absoluut. En tegen dan zijn al hun ontwerpen achterhaald en verouderd. Is ook niet naar mijn zin dat ik duidelijke trekken van andere merken kan zien in een Lotus, maar Ferrari, Lamborghini en McLaren zijn wel degelijk aanwezig.
In de oorspronkelijke (en huidige) Elises zie je vooral trekken van historische spotwagens.
De vorm, vooral dat enkele volume, van de oorspronkelijke Esprit is zodanig epic dat je 'm quasi onveranderd moét overnemen. Dat lukt maar half.
Comment