Mededeling

Collapse
No announcement yet.

LOTUS Lovers

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

  • Ineens al die nieuwe modellen??

    Echt ferm van zo'n relatief klein bedrijf, nu benieuwd wat de planning is.

    Comment


    • No seven??????

      Comment


      • Spannend

        http://live.lotuscars.com/videoplayer/

        Comment


        • Lotus Elise pas in 2015

          Comment


          • zijspiegels van de Elan zijn wat.... 3cm groot?

            Comment


            • Dit had ik niet zien aankomen! Zeker niet na die berichten over de Evora S en automaat. Worden die nu ook nog voorgesteld, of waren dat rode haringen?

              Comment


              • Ik vind het allemaal nogal redelijk "debiel" eerlijk gezegd.

                Een hoop theoretische specs en wat design-prototypes, die dan (als alles goed gaat) binnen 4-5 jaar in de showroom gaan staan. Misschien is tegen dan Lotus al 7 keer failliet en 8 keer doorverkocht geweest.

                Comment


                • De Elan is veruit mijn favoriet. Zuivere lijnen en perfecte proporties.

                  Comment


                  • Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
                    Ik vind het allemaal nogal redelijk "debiel" eerlijk gezegd.

                    Een hoop theoretische specs en wat design-prototypes, die dan (als alles goed gaat) binnen 4-5 jaar in de showroom gaan staan. Misschien is tegen dan Lotus al 7 keer failliet en 8 keer doorverkocht geweest.

                    ²²²²²

                    Ik vind het een beetje een anti-climax. Ze lanceren ineens een paar knappe prototypes en dan gaan ze zeggen dat de Elise in 2015 komt en de Esprit in 2013, voor de rest wordt er niets bevestigd. Tegen dan kan er nog heel veel veranderen. Samengevat, het zijn stuk voor stuk prachtige prototypes, maar meer ook niet.

                    Comment


                    • Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
                      Ik vind het allemaal nogal redelijk "debiel" eerlijk gezegd.

                      Een hoop theoretische specs en wat design-prototypes, die dan (als alles goed gaat) binnen 4-5 jaar in de showroom gaan staan. Misschien is tegen dan Lotus al 7 keer failliet en 8 keer doorverkocht geweest.
                      Daarom ook dat ik me hierboven afvroeg of Lotus soms in het geld gevallen was. Maar blijkbaar weet geen van de specialisten hier of dit het geval is, of gaat zijn.
                      Ook in de F1 gaan ze toch weer goed hun weg, volgend jaar zelfs officieel terug Lotus F1 Team.

                      Comment


                      • Oorspronkelijk geplaatst door ScoobySteve Bekijk Berichten
                        ²²²²²

                        Ik vind het een beetje een anti-climax. Ze lanceren ineens een paar knappe prototypes en dan gaan ze zeggen dat de Elise in 2015 komt en de Esprit in 2013, voor de rest wordt er niets bevestigd. Tegen dan kan er nog heel veel veranderen. Samengevat, het zijn stuk voor stuk prachtige prototypes, maar meer ook niet.
                        Op die 3 jaar zal het voor den esprit toch nie meer steken?

                        Comment


                        • Mij lijkt het eerder een rondje "investeerders warm maken"

                          Comment


                          • ik kan niet meer volgen

                            Comment


                            • haha, Michel Vaillant-Operatie Mirage

                              Comment


                              • Oorspronkelijk geplaatst door Fernand Bekijk Berichten
                                haha, Michel Vaillant-Operatie Mirage
                                Was ook mijn eerste gedachte.

                                Comment


                                • Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
                                  Mij lijkt het eerder een rondje "investeerders warm maken"
                                  goed opgemerkt
                                  en al aandelen gekocht?

                                  Comment


                                  • Oorspronkelijk geplaatst door flupke73 Bekijk Berichten
                                    goed opgemerkt
                                    en al aandelen gekocht?
                                    Der heeft zo ne rus da onlangs ook gedaan met ne Sagaris.

                                    Nog ni veel van gemerkt voor de rest

                                    Comment


                                    • Oorspronkelijk geplaatst door Fernand Bekijk Berichten
                                      haha, Michel Vaillant-Operatie Mirage
                                      Inderdaad!!

                                      Prachtig

                                      Comment


                                      • Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
                                        Mij lijkt het eerder een rondje "investeerders warm maken"
                                        Absoluut. En tegen dan zijn al hun ontwerpen achterhaald en verouderd. Is ook niet naar mijn zin dat ik duidelijke trekken van andere merken kan zien in een Lotus, maar Ferrari, Lamborghini en McLaren zijn wel degelijk aanwezig.

                                        In de oorspronkelijke (en huidige) Elises zie je vooral trekken van historische spotwagens.
                                        De vorm, vooral dat enkele volume, van de oorspronkelijke Esprit is zodanig epic dat je 'm quasi onveranderd moét overnemen. Dat lukt maar half.
                                        Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
                                        Bestelt
                                        1995 Mazda MX-5 1.8

                                        Comment


                                        • Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk Berichten
                                          Absoluut. En tegen dan zijn al hun ontwerpen achterhaald en verouderd. Is ook niet naar mijn zin dat ik duidelijke trekken van andere merken kan zien in een Lotus, maar Ferrari, Lamborghini en McLaren zijn wel degelijk aanwezig.

                                          In de oorspronkelijke (en huidige) Elises zie je vooral trekken van historische spotwagens.
                                          De vorm, vooral dat enkele volume, van de oorspronkelijke Esprit is zodanig epic dat je 'm quasi onveranderd moét overnemen. Dat lukt maar half.
                                          De Multipla bijvoorbeeld?

                                          Comment

                                          Working...
                                          X